dat het een verzoekje van achter was zoals Jaap doetquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:06 schreef jassy het volgende:
Wat zei Jaap nou net ?!
Zei hij niet letterlijk.quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:07 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
dat het een verzoekje van achter was zoals Jaap doet
Ja hardcore!quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:09 schreef farscapevr6 het volgende:
lieke gaat lesbisch vanacht?
Zei is een zwakke schakel in die groep vind ik....quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:09 schreef Ziet het volgende:
wat een ongelovelijk irritant wijf wordt lieke
moet jaap een beetje verantwoording afleggen
pfff
het zegt meer over haar eigen inlevingsvermogen in de situatie
talpa was echt top terrorquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:09 schreef Adothehague het volgende:
Ik vind het niet meer leuk. Het ziet er gescripter uit als ooit. Bij talpa was het leuker.
Nee dankjewel.quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:17 schreef diedirk het volgende:
Kunne we shotje van Dennis krijgen?
Alleen als het de laatste is!quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:17 schreef diedirk het volgende:
doe mij donderdag avond maar een shotje van dennis als hij de poort verlaatquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:17 schreef diedirk het volgende:
dat zijn ze ookquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:19 schreef maril het volgende:
Die arrogantie van jaap en Huub, te erg, ze vinden zich zo geweldig.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:19 schreef maril het volgende:
Die arrogantie van jaap en Huub, te erg, ze vinden zich zo geweldig.
Normaal gesproken spreek ik mensen niet aan op spelfouten, maar deze is wel heel ergquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:10 schreef Sylar het volgende:
[..]
Zei is een zwakke schakel in die groep vind ik....
whaa ik moet morgenn om 8.00 nuchter zijn en bloed laten prikkenquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:13 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
![]()
* ook even naar de keuken loopt ....
Ik denk dat het plannetje niet doorgaat. ja of de buren willen dat het doorgaat.quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:22 schreef Ziet het volgende:
[..]
dat waren ze ook![]()
ik zou er ook zo bij zitten en roepen hoe gaaf het was om daar te zijn als ik zo'n plan in werking zou zien
quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:23 schreef lorence1 het volgende:
[..]
whaa ik moet morgenn om 8.00 nuchter zijn en bloed laten prikken
dan mogen dat ook meerdere shotjes zijn.quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:20 schreef markisboer het volgende:
[..]
doe mij donderdag avond maar een shotje van dennis als hij de poort verlaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |