dat het een verzoekje van achter was zoals Jaap doetquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:06 schreef jassy het volgende:
Wat zei Jaap nou net ?!
Zei hij niet letterlijk.quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:07 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
dat het een verzoekje van achter was zoals Jaap doet
Ja hardcore!quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:09 schreef farscapevr6 het volgende:
lieke gaat lesbisch vanacht?
Zei is een zwakke schakel in die groep vind ik....quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:09 schreef Ziet het volgende:
wat een ongelovelijk irritant wijf wordt lieke
moet jaap een beetje verantwoording afleggen
pfff
het zegt meer over haar eigen inlevingsvermogen in de situatie
talpa was echt top terrorquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:09 schreef Adothehague het volgende:
Ik vind het niet meer leuk. Het ziet er gescripter uit als ooit. Bij talpa was het leuker.
Nee dankjewel.quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:17 schreef diedirk het volgende:
Kunne we shotje van Dennis krijgen?
Alleen als het de laatste is!quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:17 schreef diedirk het volgende:
doe mij donderdag avond maar een shotje van dennis als hij de poort verlaatquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:17 schreef diedirk het volgende:
dat zijn ze ookquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:19 schreef maril het volgende:
Die arrogantie van jaap en Huub, te erg, ze vinden zich zo geweldig.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:19 schreef maril het volgende:
Die arrogantie van jaap en Huub, te erg, ze vinden zich zo geweldig.
Normaal gesproken spreek ik mensen niet aan op spelfouten, maar deze is wel heel ergquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:10 schreef Sylar het volgende:
[..]
Zei is een zwakke schakel in die groep vind ik....
whaa ik moet morgenn om 8.00 nuchter zijn en bloed laten prikkenquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:13 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
![]()
* ook even naar de keuken loopt ....
Ik denk dat het plannetje niet doorgaat. ja of de buren willen dat het doorgaat.quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:22 schreef Ziet het volgende:
[..]
dat waren ze ook![]()
ik zou er ook zo bij zitten en roepen hoe gaaf het was om daar te zijn als ik zo'n plan in werking zou zien
quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:23 schreef lorence1 het volgende:
[..]
whaa ik moet morgenn om 8.00 nuchter zijn en bloed laten prikken
dan mogen dat ook meerdere shotjes zijn.quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:20 schreef markisboer het volgende:
[..]
doe mij donderdag avond maar een shotje van dennis als hij de poort verlaat
Bloed prikkenquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:23 schreef lorence1 het volgende:
[..]
Denk dat Dennis toch deze dagen moet knallen.Hij heeft nog drie dagen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:24 schreef maril het volgende:
[..]
Ik denk dat het plannetje niet doorgaat. ja of de buren willen dat het doorgaat.
Hij wordt oranje van de bruiningscreme. Het is net of hij 50 graden koorts heeft!quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:23 schreef Kaleddis het volgende:
nix ziet er echt slecht uit zeg, check stream 2
Niks ernstigs hoop ik.quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:23 schreef lorence1 het volgende:
[..]
Hij lijkt met de dag meer op een oompa loompaquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:27 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Hij wordt oranje van de bruiningscreme. Het is net of hij 50 graden koorts heeft!
Ja inderda.... wat is dat?quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:29 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Hij lijkt met de dag meer op een oompa loompa
quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:29 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Hij lijkt met de dag meer op een oompa loompa
HOKJE!!! LEES EVEN MEEE!!!!quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:29 schreef Clank het volgende:
En er worden weer briefjes geschreven in de Private...
Oh dit verklaard mijn onwetendheid. Ik heb nog nooit een boek gelezenquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:32 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Oompa-Loompa
Dat komt omdat nix steeds z´n script vergeet en Nadia hem daar steeds mee moet helpen...quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:34 schreef STAP01 het volgende:
[..]
HOKJE!!! LEES EVEN MEEE!!!!
tis echt focking niet normaal!
Is ook echt een hele leuke film hoor! Vooral de oude versiequote:Op dinsdag 27 november 2007 00:34 schreef Frasier het volgende:
[..]
Oh dit verklaard mijn onwetendheid. Ik heb nog nooit een boek gelezen.
Ik luister er maar niet naar, dan ga ik me alleen maar erover druk makenquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:35 schreef Ziet het volgende:
ik word langzamerhand gekker van lieke dan van dennis
Huub is ook een zeikerd hoor.Maar er zit geen emotie in Lieke haar stem.Zo monotoon en juffrouwachtig.Zou denk ook niet met Lieke kunnen omgaan.Humor heeft ze niet.quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:35 schreef Ziet het volgende:
Misschien heeft Jaap wel gelijk en heeft Lieke het gewoon een beetje moeilijk met achter wegens te weinig verhaallijnen en gebruikt ze ruzies om haar momentjes te pakken (en ook haar frustraties te uiten)quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:36 schreef Ziet het volgende:
ze haalt de hele sfeer omlaag zo
jaap en huub vlogen elkaar net nog in de armen en hadden pret om het gelukte plan
waarom moeten ze dit nu doen
Huub die blijft zoals gewoonlijk maar doorzeuren.quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:35 schreef Ziet het volgende:
Ach dat was het al vanaf dag 1quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:40 schreef Stupidisco het volgende:
die twee verzwakken elkaar alleen maar. Wat een drama zo Huub en Lieke.
Oh, dus vrouwen willen altijd het laatste woord hebben?quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:41 schreef riri het volgende:
Huub gaat maar door en door en door....altijd wil hij het laatste woord....veel van vrouwen begrijpt hij niet
Zeker weten en vooral als je het samen met petje pitamientje zietquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:40 schreef Frasier het volgende:
[..]
Een pot pindakaas heeft nog meer humor dan haar.
dit keer gaat lieke maar doorquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:41 schreef riri het volgende:
Huub gaat maar door en door en door....altijd wil hij het laatste woord....veel van vrouwen begrijpt hij niet
Het interesseerd me ondertussen ook niet meer wie gelijk heeft of wie niet, ik word er echt doodmoe vanquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:43 schreef neehe het volgende:
Huub kan het niet hebben dat Lieke niet bij hem slaapt.
En hij moet ook persee zijn gelijk hebben, ik vindt Lieke nu sterker dan hem.
Hij blijft maar herhalen.
Zet het meteen op mute.Voor de briefschrijvers ,zet er gewoon in dat ze leuk zijn maar dat we ze helaas vaak moeten muten.quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:44 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Het interesseerd me ondertussen ook niet meer wie gelijk heeft of wie niet, ik word er echt doodmoe van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |