Ja hoor Coos. Veel plezier met "Nieuwe vrucht in de Alpenlucht".quote:
Ja hoor Coos. Veel plezier met "Nieuwe vrucht in de Alpenlucht".quote:
Dat is relatief onschuldig, je kunt er ook iemand mee doodslaan die je vroeger geen toffee gundequote:Op dinsdag 27 november 2007 01:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Daar kan je de plee mee ontstoppen..
klopt karakter wel, maar er zijn goede toneel spelers die in het ech heilig posten terwijl ze in RL onbetrouwbare knetters zijn. Dit is een feit gert, voor sommige is internet een droomwereld waar ze eindelijk anders kunnen zijn die ze diep van binnen zijn maar dat nooit in RL kunnen zijn omdat ze directeur van AHOLD zijn zoals ik weet je !quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's m.i. wat te kort door de bocht. Als je maanden achter elkaar post, dan laat je echt wel wat van je karakter zien.
Dat denk ik ook wel.quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's m.i. wat te kort door de bocht. Als je maanden achter elkaar post, dan laat je echt wel wat van je karakter zien.
Niet als je zo'n grote lul bent...quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb geen penis....is dat heel erg![]()
quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niet als je zo'n grote lul bent...
quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niet als je zo'n grote lul bent...
ssssssssssssssst dat was ons geheim, je hebt de pm club niet geeerd jeligt eruit !quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is relatief onschuldig, je kunt er ook iemand mee doodslaan die je vroeger geen toffee gunde
Dat heb ik nooit echt gedaan?quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:06 schreef Ian_Nick het volgende:
@Veulerst, waarom post je niet meer in F&F?
JONGEN DAT WAS ONS GEHEIM!quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is relatief onschuldig, je kunt er ook iemand mee doodslaan die je vroeger geen toffee gunde
De meeste nieuwen worden wel vaak eerst als kloon gezien.quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik herken iemand die geen kloon isIk is gelukkig
ok iedereen post je foto !quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:17 schreef ppi het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel.
Ik heb mensen ontmoet met wie ik tijden gemaild had.
Was niet echt heel verassend..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
Van die mollige zonder tietjes?quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Damn, sommige van die teringwijven zijn wel erg alert, snel en hard. En het zijn natuurlijk altijd van die dikkertjes die zo gebekt zijn......
Een echo hier op het forum?quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
JONGEN DAT WAS ONS GEHEIM!
JE LIGT UIT DE PM CLUB BITCH!
Pave en ik kicken je uit ons PMtrioquote:Op dinsdag 27 november 2007 01:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een echo hier op het forum?
Ah, je kent ze dus....Maar er zijn er ook met die memmen, die zo'n 180 graden heen en weer zwiepen bij doggy style...Een soort van 8 op de schaal van richter in je bed.....quote:
Dan kan je beter geen Ikea fröbel hebben staanquote:Op dinsdag 27 november 2007 01:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah, je kent ze dus....Maar er zijn er ook met die memmen, die zo'n 180 graden heen en weer zwiepen bij doggy style...Een soort van 8 op de schaal van richter in je bed.....
En waarom zou je niet knetter kunnen zijn en een account op fok hebben?quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:17 schreef Pavement het volgende:
[..]
klopt karakter wel, maar er zijn goede toneel spelers die in het ech heilig posten terwijl ze in RL onbetrouwbare knetters zijn. Dit is een feit gert, voor sommige is internet een droomwereld waar ze eindelijk anders kunnen zijn die ze diep van binnen zijn maar dat nooit in RL kunnen zijn omdat ze directeur van AHOLD zijn zoals ik weet je !
maar serieus je begrijpt t wel en je qua karakter heb je gelijk
Ik begrijp nu dat je jezelf voor gaat stellen...quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:22 schreef Soury het volgende:
[..]
En waarom zou je niet knetter kunnen zijn en een account op fok hebben?
Dat kan wel.quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:22 schreef Soury het volgende:
[..]
En waarom zou je niet knetter kunnen zijn en een account op fok hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |