Ian kap eens met mn naam te misbruike !quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:03 schreef Kudt het volgende:
Weetje ik voel me veilig achte mn konijn
maar ff serieus ook al post ik als KUDT en je weet dat ik pavement ben is het toch anders en fuckd je brain je
muhahaha
Eensch !quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kijk, als Pavement dit had gepost was er niets aan de hand maar NU MOETEN ER KONIJNEN DOOD!
Omdat NMNS volgens jou ook nep isquote:
Duh 4 blz is ook wel veel...quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:03 schreef Knut_je het volgende:
[..]
Ja duh, ik kon pas weer inloggen hier en ga echt niet 4 bladzijdes teruglezen hier.
Ik ben een beetje een kloon, omdat ik op VOL post, maar hier een andere naam heb.
IEDEREEN IS NEP !quote:
Heb ik dat ooit gezegt of geschreven?quote:
Nee ik fake ook nooitquote:Op dinsdag 27 november 2007 01:09 schreef Pavement het volgende:
[..]
IEDEREEN IS NEP !
dit is internet ff serieus !
maaruh soury<< dies niet nep !
Geen zin in geloof het allemaal wel mopquote:Op dinsdag 27 november 2007 01:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb ik dat ooit gezegt of geschreven?
Lees de verhaalijn even terug, muizenmop
Ik ben foh realquote:Op dinsdag 27 november 2007 01:09 schreef Pavement het volgende:
[..]
IEDEREEN IS NEP !
quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zegt ze niet en zal ze ook niet zeggen.......verwacht ik
Nee en ja. Je kunt diverse rollen spelen. De verontwaardigde, de boze, de vriendelijke, etc. etc. Je kunt ze uitvergroten, maar het is nog steeds Pavement die ze speelt. En die speelt ze weer anders dan Ian of Lobasca.quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:09 schreef Pavement het volgende:
[..]
IEDEREEN IS NEP !
Da's m.i. wat te kort door de bocht. Als je maanden achter elkaar post, dan laat je echt wel wat van je karakter zien.quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:09 schreef Pavement het volgende:
[..]
IEDEREEN IS NEP !
True, maar hier heeft wel iedereen een penis van 26 centimeter en cup D.quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's m.i. wat te kort door de bocht. Als je maanden achter elkaar post, dan laat je echt wel wat van je karakter zien.
quote:
Ik herken iemand die geen kloon isquote:
Of juist helemaal niet....underdog positiequote:Op dinsdag 27 november 2007 01:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
True, maar hier heeft wel iedereen een penis van 26 centimeter en cup D.
Als je begrijpt wat ik bedoel.
30 cmquote:Op dinsdag 27 november 2007 01:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
True, maar hier heeft wel iedereen een penis van 26 centimeter en cup D.
Als je begrijpt wat ik bedoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |