taart is niet lekkerquote:
je bent nooit te jong om al met Oil of Olaz te beginnenquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dah ik ben nog geen 50 of 40 om aan de mister 50+ verkiezing mee te doen
toen betekende gay, vrolijk en onbezorgdquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja Donna met een pet op bij Toppop
en bij het snelle stukje in het refrein ging dan het beeld scheef staan
Wat een onzin nou weerquote:
Waarom? Omdat taarten van die etenswaren zijn die best wel lekker zijn, niet onaangenaam, maar er zijn veel lekkerdere dingen die minder moeilijk te maken zijn! Waarom zou je uren zwoegen in de keuken voor een taart ( met een dikke kans dat hij zwart uit de oven komt in mijn geval) als je ook in een handomdraai veel smakelijkere dingen kunt maken?quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waarom jezelf die beperking opleggen
taart is lekker bij de thee, maar ook bij de koffie
taart is lekker bij verdriet, maar ook als je vrolijk bent
taart is lekker zoet, maar ook hartig
taart is warm lekker, maar ook koud
taart is lekker in de zomer, maar ook in de herfst of in de winter of in de lente
taart is lekker overdag maar ook s'nachts
taart kan overal en altijd, zélfs tijdens de sex
ik ga volgend jaar trouwen en mezelf compleet laten verlopenquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je bent nooit te jong om al met Oil of Olaz te beginnen
Roept TMM toe dat er ook volop leven is buiten de amsterdamse krullen tegenwoordigquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
toen betekende gay, vrolijk en onbezorgd
nu zijn we geregistreerd
andere tijden ...![]()
tja ik heb vanavond in een kwartaalpresentatievoorstelling een 85 jaar oude dementerende nicht gespeeld, dus zit nog vol nostalgie en verbitterdheid
eerst vollopen, dan verlopen, en als laatste waarschijnlijk binnenlopen ?quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik ga volgend jaar trouwen en mezelf compleet laten verlopen
Ik lust geen zoete dingen en taart en zoquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Wat een onzin nou weer
ik kan taart bakken, daar eet je de vorm bij op
voor zulke momenten heb je toch wel rijstwafels in huis gehaald ?quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:53 schreef samjustme het volgende:
IIk haat lijnen, ik heb honger pff maar ja het is voor de goeie zaak.
Zoveel slagroom en cake en stomme vulling. Ik heb liever hartig dan zoet! Quichequote:
zet de honingpot weer terug in de kastquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik lust geen zoete dingen en taart en zo
dat laatste snap ik even nietquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
eerst vollopen, dan verlopen, en als laatste waarschijnlijk binnenlopen ?
Nee ik ben striktquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
voor zulke momenten heb je toch wel rijstwafels in huis gehaald ?
Quiche MMMMMMMMMMMMMMMMMquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoveel slagroom en cake en stomme vulling. Ik heb liever hartig dan zoet! Quiche
S is simpel maar 32 is een lekker kontjequote:Op dinsdag 27 november 2007 23:56 schreef samjustme het volgende:
[..]
Nee ik ben strikt. Ik doe het natuurlijk voor mezelf ik moet maat 30 broek hebben
en een s.
Maybe next yearquote:Op woensdag 28 november 2007 00:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
S is simpel maar 32 is een lekker kontje
dat doe ik nooooooitquote:Op woensdag 28 november 2007 00:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
binnenlopen door het geld dat overblijft door je niet meer vol te laten lopen
32 is redelijk fors als ik me niet vergis, 30 is volgens mij het meest conform de heersende normquote:Op woensdag 28 november 2007 00:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
S is simpel maar 32 is een lekker kontje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |