MacArthur's Park is melting in the darkquote:Op dinsdag 27 november 2007 18:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Baker baker, baking a cake
Make me a day, make me whole again.
And I wonder, what's in a day?
What's in your cake this time?
Baker Baker can you explainquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
MacArthur's Park is melting in the dark
All the sweet, green icing flowing down
Someone left the cake out in the rain
I don't think that I can take it
'cause it took so long to bake it
And I'll never have that recipe again
Oh, nooooo
Ik niet aangezien ik straks moet trainen en het er dan uit komtquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou wel een taartje lusten. Met chocola.
Taart is voor verjaardagen, geef mij maar een lekker ijsje van de Australianquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou wel een taartje lusten. Met chocola.
Nou, het is dinsdagavond geworden hoor. En ze wisten daar in a'dam gelijk wie ze aan de telefoon hadden, dat was wel engquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
maar ik zag dat je aan het wachten bent tot donderdag om te "bellen". Ik ken geen mens op aarde die zo druk is dat hij niet 10 minuten de tijd heeft om een telefoongesprek te voeren. Dat noem ik gewoon treuzelen
Het is nooit te koud voor een large citroen bosbes passievrucht van de Australianquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is mij te koud voor ijs.
Het is nooit te koud voor B&J's Caramelsutra of Australians Belgian Chocolate!quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is mij te koud voor ijs.
Echt wel. Ik vind het nu te koudquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:33 schreef Zakje het volgende:
[..]
Het is nooit te koud voor een large citroen bosbes passievrucht van de Australian, zo lekker fruitig en fris.
Verwarming hoger en het ijs eerst een beetje op temperatuur laten komen zodat het zachter wordt om het vervolgens langzaam uit de navel van... nee wacht... verkeerde fantasie!quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Echt wel. Ik vind het nu te koud.
Je weet het wel te verkopenquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verwarming hoger en het ijs eerst een beetje op temperatuur laten komen zodat het zachter wordt om het vervolgens langzaam uit de navel van... nee wacht... verkeerde fantasie!
quote:
De cinematheek tegenover me welquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je weet het wel te verkopen. Maar ik heb geen ijs in huis. Verkoop je dat soms ook?
Ik denk dat hij het alleen uitleentquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je weet het wel te verkopen. Maar ik heb geen ijs in huis. Verkoop je dat soms ook?
Ah, dus dáár woon je!quote:
Dat betekent dat hij het terugwilt? Ieder zijn ding, zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:47 schreef Petre het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het alleen uitleent
Gadver! Ang3l, je lijkt wel een puber.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verwarming hoger en het ijs eerst een beetje op temperatuur laten komen zodat het zachter wordt om het vervolgens langzaam uit de navel van... nee wacht... verkeerde fantasie!
Die verkopen ze hier niet. Ik heb wel iets meegenomen (chocoladeletter, pepernoten en marsepein) maar dat moet allemaal wachten tot 5 december.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:41 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik kom hier juist om in de chocolade pepernoten, marsepein-figuurtjes en het gevulde speculaas, oma is weereens geweest
.
hun bonbons, die vierkante, die ook bij de bijenkorf liggen zijn nog veel lekkerder dan hun ijsjesquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:26 schreef Zakje het volgende:
[..]
Taart is voor verjaardagen, geef mij maar een lekker ijsje van de Australian.
da's toch met Baileysquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die dreamers? Ja die zijn wel lekker, maar ik heb liever van die Alexander de Grote bonbons, donkere chocolade met van die stroperige karamel erin, mijn persoonlijke favoriet bij de koffie van 4 uurquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hun bonbons, die vierkante, die ook bij de bijenkorf liggen zijn nog veel lekkerder dan hun ijsjes
Dat is idd wel een van de meest briljante teksten. Vooral in combi met die muziek.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, nooooo
Het ontstijgt mij helemaal. Dan móét het inderdaad wel briljant zijnquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:12 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat is idd wel een van de meest briljante teksten. Vooral in combi met die muziek.
Pas maar op!quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Kut, nu moet ik vrijdag ook nog naar Utrecht...min of meer...verplicht .
geen idee welke naam ze hebbenquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:03 schreef Zakje het volgende:
[..]
Die dreamers? Ja die zijn wel lekker, maar ik heb liever van die Alexander de Grote bonbons, donkere chocolade met van die stroperige karamel erin, mijn persoonlijke favoriet bij de koffie van 4 uur
OMG! Daar onder liep ik vandaag!quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Pas maar op!
(Ik blijf 'm leuk vinden...)
quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Pas maar op!
Nee lekkerquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Pas maar op!
quote:Het Academiegebouw ligt in het hart van de stad Utrecht, direct onder de Domtoren. Alle academische plechtigheden van de Universiteit Utrecht zoals oraties, promoties en diploma-uitreikingen vinden hier plaats.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:30 schreef DennisMoore het volgende:
Aantal posts: 55.555 (gemiddeld 25 per dag).
wat denk jequote:Op dinsdag 27 november 2007 21:42 schreef Weemz het volgende:
[..]
Wat ga je in het Academiegebouw doen dan?
omdat je vanmiddag al riep dat er geen F te doen zou zijnquote:
Nou afstuderen is een optie... Maar er vinden minstens zo vaak borrels, recepties, vergaderingen, presentaties, symposia enz. plaats...quote:
Ik ga niet meer naar dat soort dingen, ik moest 3 weken bijkomen van de laatste juristen borrelquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:20 schreef Weemz het volgende:
[..]
Nou afstuderen is een optie... Maar er vinden minstens zo vaak borrels, recepties, vergaderingen, presentaties, symposia enz. plaats...
beauty ben ik alquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
omdat je vanmiddag al riep dat er geen F te doen zou zijn
dus vanavond gewoon vroeg onder de wol en werken aan je beautysleep![]()
en vriest het daar al zo hard dat de handjes wel onder de dekens kunnen ?
ja maar op onze leeftijd vergt dat wel steeds meer onderhoud en tijd om het zo te houdenquote:
oh donnaquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
MacArthur's Park is melting in the dark
All the sweet, green icing flowing down
Oh, nooooo
waarom jezelf die beperking opleggenquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:26 schreef Zakje het volgende:
[..]
Taart is voor verjaardagen, geef mij maar een lekker ijsje van de Australian.
Ja Donna met een pet op bij Toppopquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh donna
uit de tijd dat homo zijn nog stiekem en anoniem was
die goeie oude tijd
dah ik ben nog geen 50 of 40 om aan de mister 50+ verkiezing mee te doenquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja maar op onze leeftijd vergt dat wel steeds meer onderhoud en tijd om het zo te houden![]()
we zijn geen 18 meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |