Ja, Jaap fungeert nu openlijk voor coach.quote:Op maandag 26 november 2007 22:35 schreef beequeen het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Jaap wel top vind nu.
Een nieuwe dichter aan het Nederlands literair firmamentquote:Op maandag 26 november 2007 22:35 schreef Frasier het volgende:
[..]
Naad is alleen maar goed voor het zaad.
Dennis.... Waarheen, waarvoor.... ?quote:Op maandag 26 november 2007 22:44 schreef beequeen het volgende:
En Dennix loopt weer met zijn handen in ze zakken verloren rond........where to go, where to go?
Naar huis, daarom....!quote:Op maandag 26 november 2007 22:45 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dennis.... Waarheen, waarvoor.... ?
De macho Brian met de borst vooruit over zijn megaoverwinning die in een minuut stil wordt. Heel fijn.quote:Op maandag 26 november 2007 22:47 schreef Clank het volgende:
Brian dacht dat hij gewéldige info had.. en het is geen reet waard
Dat verloren rondlopen, met vreten, met fitness-atributen, achter Naad aan, kauwend op ijsblokjes of op pepermuntjes....quote:Op maandag 26 november 2007 22:44 schreef beequeen het volgende:
En Dennix loopt weer met zijn handen in ze zakken verloren rond........where to go, where to go?
Hopelijk levert het hem een longontsteking op, heeft ie nog iets.quote:Op maandag 26 november 2007 22:48 schreef pullup het volgende:
Brian kijkt nu beteuterd dat Jaap hem toch ruim te slim af blijkt te zijn en ook dat Huub meer van dat gesprek wist dan hij zelf nadat hij drie kwartier bevroren heeft af liggen luisteren.
quote:Op maandag 26 november 2007 22:46 schreef diedirk het volgende:
Wat een briljant plan van Huub en Jaap!
Nu moet Brian het afmaken door slecht over Dennis te praten bij Nadia1
quote:Op maandag 26 november 2007 22:47 schreef Clank het volgende:
Brian dacht dat hij gewéldige info had.. en het is geen reet waard
quote:Op maandag 26 november 2007 22:52 schreef beequeen het volgende:
Dennix zit er gewoon bij, dat wist ik dus niet.....ik hoorde nix.![]()
![]()
Lieke gaat er straks ook bij zittenquote:Op maandag 26 november 2007 22:53 schreef Meganog het volgende:
De dames in de jacuzzi vieren nog steeds de grote truc van Brian...
daarom vindt ik het zo slecht afgespeeld. Huub heeft te veel laten blijken aan dennis dat hij op de hoogte was van het gesprek. dennix trapt er niet meer in denkquote:Op maandag 26 november 2007 22:53 schreef Clank het volgende:
Wat vreemd dat dit gesprek plaats vind waar Dennis bij is...
Ik ga een andere grote truc uitvoeren: vijf uurtjes net doen of ik buiten westen ben.quote:Op maandag 26 november 2007 22:53 schreef Meganog het volgende:
De dames in de jacuzzi vieren nog steeds de grote truc van Brian...
quote:Op maandag 26 november 2007 22:55 schreef lorence1 het volgende:
[..]
daarom vindt ik het zo slecht afgespeeld. Huub heeft te veel laten blijken aan dennis dat hij op de hoogte was van het gesprek. dennix trapt er niet meer in denk
Geloof me....Jaap speelt het goed. Hij zei meteen tegen Brain, ik blijf alles ontkennen aan Huub en Luieke en dat heeft hij nou gedaan. Volgens mij neemt hij iedereen in de maling. Prachtig Jaapquote:Op maandag 26 november 2007 22:53 schreef Clank het volgende:
Wat vreemd dat dit gesprek plaats vind waar Dennis bij is...
Dennis wordt erin gehouden door Nadia. Die laat tegen Jaap, Brian en Huub en Lieke geloven dat ze hem eruit stemt.quote:
maar als brian nou eens heel veel negatiefs van dennix over nad en aman laat horen wat hij heeft afgeluisterdquote:Op maandag 26 november 2007 23:01 schreef Py het volgende:
[..]
Dennis wordt erin gehouden door Nadia. Die laat tegen Jaap, Brian en Huub en Lieke geloven dat ze hem eruit stemt.
Ondertussen wordt Brian voor t malletje gehouden door alle anderen. En gaat er donderdag niemand uit.![]()
Zoiets toch?
Dat kan natuurlijk helemaal niet.quote:Op maandag 26 november 2007 23:00 schreef riri het volgende:
JHL hebben dus een perfekt plan bekokstoofd zonder dat wij er iets van wisten
Misschien stinkt ie uit z'n straatje?quote:Op maandag 26 november 2007 23:01 schreef coldstar het volgende:
Waarom draait lieke haar hoofd steeds weg als Huub haar wil kussen, heel vreemd.
vervanging .... zou helemaal ideaal zijn.quote:Op maandag 26 november 2007 23:01 schreef Kaleddis het volgende:
Zouden ze het zodanig willen laten knallen dat nix door het lint gaat en zo vervangen kan worden ??
Des te groter de shock als donderdag het plan uitkomt. En Brian het vrijdag ook doorheeftquote:Op maandag 26 november 2007 23:02 schreef lorence1 het volgende:
[..]
maar als brian nou eens heel veel negatiefs van dennix over nad en aman laat horen wat hij heeft afgeluisterd
'Geef me even tijd. Ik heb veel gehoord en mn calculator is nog aant berekenen.'quote:Op maandag 26 november 2007 23:07 schreef lorence1 het volgende:
kan iemad een update geven wat brian aan de dellen verteld?
Hij is nog aan het nadenken, er is veel gebeurd.quote:Op maandag 26 november 2007 23:07 schreef lorence1 het volgende:
kan iemad een update geven wat brian aan de dellen verteld?
Voorlopig vind ik het alleen maar goed dat ze voor het rotzooi gaat worden even de dingen op een lijn zetten.quote:Op maandag 26 november 2007 23:07 schreef rooie3 het volgende:
Huub en Lieke ophouden met dat gepraat.Er moet geknald worden .En geen gezeur tussen jullie twee.
Hij bedoelt natuurlijk: hoe kan ik alles zo draaien dat ik voor mijn twee jacuzzi sletjes de grote hero blijf.quote:Op maandag 26 november 2007 23:09 schreef Py het volgende:
[..]
'Geef me even tijd. Ik heb veel gehoord en mn calculator is nog aant berekenen.'
Gaat gelukkig over Selene.Lieke wil geen acties tegen haar.Huub wil dat ook niet.Dus is mooi,dan kan Selene met Dennis samen gaan knallen tegen Nadia.quote:Op maandag 26 november 2007 23:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Voorlopig vind ik het alleen maar goed dat ze voor het rotzooi gaat worden even de dingen op een lijn zetten.
Ja, 2 dagen niets en nu opeens interessant op alle streams...Jee, de redactie doet het ook NOOIT goed...zucht**quote:Op maandag 26 november 2007 23:10 schreef pullup het volgende:
Nu zijn er op drie stream tactiek besprekingen.
Ja echt hoor. Van mij hoeven het niet perse minder mensen te worden als ze maar af en toe vervangen worden om de saaiheid te verminderen. Denk ook echt dat die nieuwe regel daarvoor in het leven is geroepenquote:Op maandag 26 november 2007 23:04 schreef lorence1 het volgende:
[..]
vervanging .... zou helemaal ideaal zijn.
ben in voor vers bloed![]()
Hij is al begonnen. Wat Dennis heeft verteld komt er volgens Brian op neer dat hij bang is voor hem als hij op komt voor Nadia.quote:Op maandag 26 november 2007 23:11 schreef Meganog het volgende:
[..]
Hij bedoelt natuurlijk: hoe kan ik alles zo draaien dat ik voor mijn twee jacuzzi sletjes de grote hero blijf.
Nee Jaap blijft bij Huub en Lieke.Dit is allemaal besproken met Huub .quote:Op maandag 26 november 2007 23:13 schreef riri het volgende:
toch speelt jaap weer een vies spelletje dus
meestal krijgt hij dat smoelwerk als hij bang is dat ze er achter komen wat voor spel hij speelt....dan voelt hij zich betraptquote:Op maandag 26 november 2007 23:15 schreef noekje het volgende:
Als Jaap acteert dan krijgt hij een enorm strak smoelwerk. Die zag je dus net bij Dennis. JensenJaap.
Brian moet ook eens wat doen en dat is een moeilijke taak.quote:Op maandag 26 november 2007 23:15 schreef diedirk het volgende:
Waarom verneukt Brian het nu ?
Hij moet Dennis tegen nadia opzetten!
Ik vertrouw hem niet nee, ook al lijkt het nu een spel, hij kan zo Dennix er in houden.quote:Op maandag 26 november 2007 23:13 schreef riri het volgende:
toch speelt jaap weer een vies spelletje dus
Kaken op elkaarquote:Op maandag 26 november 2007 23:15 schreef noekje het volgende:
Als Jaap acteert dan krijgt hij een enorm strak smoelwerk. Die zag je dus net bij Dennis. JensenJaap.
Filmmateriaal.quote:Op maandag 26 november 2007 23:15 schreef Py het volgende:
Wat staat Jaap daar voor de poort te doen?
Dan voelde hij zich altijd verdomd betrapt bij Jensen op de bank.quote:Op maandag 26 november 2007 23:16 schreef riri het volgende:
[..]
meestal krijgt hij dat smoelwerk als hij bang is dat ze er achter komen wat voor spel hij speelt....dan voelt hij zich betrapt
nee nadia tegen dennixquote:Op maandag 26 november 2007 23:15 schreef diedirk het volgende:
Waarom verneukt Brian het nu ?
Hij moet Dennis tegen nadia opzetten!
Lieke zeikt om het zeiken.quote:Op maandag 26 november 2007 23:18 schreef blomst het volgende:
Waarom zeikt Lieke er nu op door, Huub heeft zijn mening over Selena al bijgesteld.
'fucking hell...teringlijers... 'quote:
Wil jij het nog weten ??quote:Op maandag 26 november 2007 23:20 schreef ruby het volgende:
Waar moeten Lieke en Huub nu weer over praten?
Lieke gaat naast selene slapen. Ik wil het niet meer weten.quote:Op maandag 26 november 2007 23:20 schreef ruby het volgende:
Waar moeten Lieke en Huub nu weer over praten?
Zei ze dat ?quote:Op maandag 26 november 2007 23:22 schreef lorence1 het volgende:
[..]
zij vind het spel ondergeschikt... wat doet ze er dan nog?
Nee hoor, ik word kotsmisselijk van dat grietjequote:Op maandag 26 november 2007 23:21 schreef ruby het volgende:
Pffff, ik word nu een beetje gek van Lieke. Is dat raar?
Nahhh, ik zet er niets op in, die gast blijft gewoon.quote:Op maandag 26 november 2007 23:22 schreef Nostalgist het volgende:
Exit Dennis, hoor, ik zet er een euro op in ....
als dat nu pas is welquote:Op maandag 26 november 2007 23:21 schreef ruby het volgende:
vreemde vraag misschien, maar ik zag Lieke en Selena straks ook ineengestrengeld op de bank zitten, zijn ze verliefd?quote:Op maandag 26 november 2007 23:21 schreef 2live het volgende:
[..]
Lieke gaat naast selene slapen. Ik wil het niet meer weten.
Ja, want Amanda en Nadia zijn altijd nog vele malen erger.quote:Op maandag 26 november 2007 23:22 schreef petraa het volgende:
Ik lach me rot als Lieke erin stapt en Nadia en Amanda eruit stappen. Ben ik nu gemeen ?
Gek van Lieke? Die arrogante houding van Huub wordt een beetje vermoeiendquote:Op maandag 26 november 2007 23:21 schreef ruby het volgende:
Eigenlijk ook niet.. Steeds dat oeverloze geleuter van die twee.quote:
Nee zeker niet.quote:Op maandag 26 november 2007 23:21 schreef ruby het volgende:
Zou het dan toch de moeite waard zijn?quote:Op maandag 26 november 2007 22:58 schreef riri het volgende:
Dan is het goed gespeeld van JHL...dat moet ik zeggen
Ja oke, helemaal mee eens, maar ik zou het wel leuk vindenquote:Op maandag 26 november 2007 23:23 schreef 2live het volgende:
[..]
Ja, want Amanda en Nadia zijn altijd nog vele malen erger.
quote:Op maandag 26 november 2007 23:22 schreef blomst het volgende:
Lieke weer lekker onredelijk, en dan gaat Huub nu onredelijk worden.
Huub is ook niet onschuldig nee. Maar op dit moment irriteert het geneuzel van Lieke me. De volgende keer is Huub weer aan de beurt.quote:Op maandag 26 november 2007 23:23 schreef Frasier het volgende:
[..]
Gek van Lieke? Die arrogante houding van Huub wordt een beetje vermoeiend. In een ruzie moet er ruimte zijn voor 2-richtingssverkeer. Die gast kan echt niet incasseren.
Dat ruzie maken waar iedereen bij is, heel leuk Huub.quote:Op maandag 26 november 2007 23:23 schreef Frasier het volgende:
[..]
Gek van Lieke? Die arrogante houding van Huub wordt een beetje vermoeiend. In een ruzie moet er ruimte zijn voor 2-richtingssverkeer. Maar die gast kan echt niet incasseren.
Tuurlijk, iedereen die tegen elkaar aan zit op de bank zit is verliefd. Lieke is ook verliefd op Jaap. En Amanda op Nadia. Etc etc.quote:Op maandag 26 november 2007 23:23 schreef maril het volgende:
[..]
vreemde vraag misschien, maar ik zag Lieke en Selena straks ook ineengestrengeld op de bank zitten, zijn ze verliefd?
Nee hoor, Huub is ook een arrogante klootzak, maar Lieke zeurt momenteel om het zeuren.quote:Op maandag 26 november 2007 23:25 schreef maril het volgende:
Ligt het nou nooit aan Huub , altijd aan een ander?
En dat eigenlijk al dagen lang. OK, ze is ziek, maar dit was way to much ....quote:Op maandag 26 november 2007 23:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee hoor, Huub is ook een arrogante klootzak, maar Lieke zeurt momenteel om het zeuren.
Vertel!quote:Op maandag 26 november 2007 23:27 schreef rooie3 het volgende:
Wat doet Huub nu weer.Hij verknalt alles.
En Jaap staat te luisteren of Nix knalt!!! En knalt hij al ???quote:Op maandag 26 november 2007 23:29 schreef Kaleddis het volgende:
Dus nix wil niet gaan knallen, hij wil eerst met Nadia praten, zowieso
Oh lekker bijdehand weer van die eikel!quote:Op maandag 26 november 2007 23:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Verteld waar Dennis bij is dat het een show van Jaap is.
De ontbindingssappen van de dode marmot tasten haar spraakcentrum aan.quote:Op maandag 26 november 2007 23:30 schreef noekje het volgende:
Heeft Amanda gedronken?
quote:Op maandag 26 november 2007 23:31 schreef mootie het volgende:
[..]
De ontbindingssappen van de dode marmor tasten haar spraakcentrum aan.
quote:Op maandag 26 november 2007 23:31 schreef mootie het volgende:
[..]
De ontbindingssappen van de dode marmot tasten haar spraakcentrum aan.
Precies dat irriteert me ook mateloos, dat Huub zich met alle ruzies wil bemoeien ook die hem geen zak aangaan.quote:Op maandag 26 november 2007 23:32 schreef rooie3 het volgende:
En Huub schreeuwt weer overal doorheen.Laat Nadia enzo eens wat doen.
irritant he. Zo bang dat hij zijn minuutje op tv mist.quote:Op maandag 26 november 2007 23:32 schreef rooie3 het volgende:
En Huub schreeuwt weer overal doorheen.Laat Nadia enzo eens wat doen.
En daar verpest hij een hoop mee,zelfs misschien een boete of exit.quote:Op maandag 26 november 2007 23:33 schreef noekje het volgende:
[..]
irritant he. Zo bang dat hij zijn minuutje op tv mist.
Waar gaat het hele gedoe eigenlijk over ???quote:Op maandag 26 november 2007 23:34 schreef ruby het volgende:
Brian komt bijna weer klaar...
Zelfs in zijn dromen niet.quote:Op maandag 26 november 2007 23:35 schreef ruby het volgende:
Oké Dennix, sla Brian op z'n lelijke bek. Van mij mag het.
Done! Dat is iets wat ik zelf ook altijd irritant vind als dat gebeurt. Ik steun je sista!quote:Op maandag 26 november 2007 23:34 schreef mootie het volgende:
[..]
(wel degene quoten waar alle fouten uitgehaald zijn)
Over het gesprek van Jaap en Dennix dat ie heeft afgeluisterd. Nergens over dus...quote:Op maandag 26 november 2007 23:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Waar gaat het hele gedoe eigenlijk over ???
Oh, die is grappig, en hij klopt ook nog.quote:Op maandag 26 november 2007 23:37 schreef Py het volgende:
Lieke: 'hij heeft anderhalf uur in de kou gelegen.'
Dennis: 'ja en dan nog 3 verkeerde zinnen quoten'
besmettingsgevaar.quote:Op maandag 26 november 2007 23:01 schreef coldstar het volgende:
Waarom draait lieke haar hoofd steeds weg als Huub haar wil kussen, heel vreemd.
Er zijn 2 optiesquote:Op maandag 26 november 2007 23:39 schreef Kaleddis het volgende:
Grappig is het dat dat bij nix altijd iets 100% zowieso is als het positief is en als iets negatief is dat is het misschien, wellicht, grotendeels etc...
inderdaad, ze zouden Dennis kunnen vastlullen ook al heeft hij volgens mij niets negatiefs over Nadia/Amanda gezegd maar ze (Brian en Huub) zijn een stelletje kinderenquote:Op maandag 26 november 2007 23:38 schreef Sylar het volgende:
Ze zijn zo zwak in discusieren allemaal, op Jaap na
Oh ja, met haren-trekken en krabben en knijpen enzo. Daar zou ik voor wakker blijven!!!quote:Op maandag 26 november 2007 23:28 schreef ruby het volgende:
Ik hoop dat er binnenkort een bitchfight is tussen Selene en Nadia.
Dat is blijkbaar te overduidelijk en daardoor waardeloos iets anders kan ik ook niet verzinnenquote:Op maandag 26 november 2007 23:45 schreef Scandalous het volgende:
Waarom pakken ze Dennis niet op zijn gelul van vorige maand, van dat, na donderdag ga ik knallen, ik heb een maand om te knallen, ik ben me aan het opladen
jaap is top met huub met niks is hij niksquote:Op maandag 26 november 2007 23:44 schreef Kaleddis het volgende:
Wel verrassend, een eerlijke Jaap...
Omdat de bewoners over het algemeen het geheugen van een vis hebben en niet meer weten wat er zich een dag geleden heeft afgespeeld.quote:Op maandag 26 november 2007 23:45 schreef Scandalous het volgende:
Waarom pakken ze Dennis niet op zijn gelul van vorige maand, van dat, na donderdag ga ik knallen, ik heb een maand om te knallen, ik ben me aan het opladen
Op dit moment speelt Jaap het spel het beste van allemaal, hij denkt vooruit.quote:Op maandag 26 november 2007 23:45 schreef Ziet het volgende:
jaap zegt expres alles in het straatje van dennis, om hem te laten geloven dat hij hem er echt in houdt (als ie gaat knallen)
jaap is de enige die het spel heel goed en bewust speelt in deze
Hallelujahquote:Op maandag 26 november 2007 23:47 schreef noekje het volgende:
Jaap zegt letterlijk en heeft letterlijk gezegd: Als Dennis voor reuring gaat zorgen dan is er een kans dat hij in de villa blijft.
Toneelhaakje?
Amanda vroeg of Jaap Dennis dekking wilde geven. Bovenstaande was zijn antwoord.
Juist niet, nu gelooft Dennis dat Jaap hem erin houdt, anders gaat hij Nadia weer bewerken.quote:Op maandag 26 november 2007 23:48 schreef neehe het volgende:
Ze verpesten het, doordat Jaap de waarheid zegt, niet zo slim.
ach die 2 meiden hebben een vol geloof in saint brianquote:Op maandag 26 november 2007 23:48 schreef neehe het volgende:
juist niet.quote:Op maandag 26 november 2007 23:48 schreef neehe het volgende:
Dat hoeft ook niet nu, hij beantwoord vragen...quote:Op maandag 26 november 2007 23:49 schreef petraa het volgende:
Ik heb geen geluid en alleen ienieminnie schermpjes en ik zie D NIET knallen.
In de zin van : 100%, zowiezo, morgen, ik wil met Nadia praten??quote:Op maandag 26 november 2007 23:50 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet nu, hij beantwoord vragen...
Nou dat gaat hij de komende dagen 100% zeker doen.quote:Op maandag 26 november 2007 23:49 schreef 2live het volgende:
[..]
Juist niet, nu gelooft Dennis dat Jaap hem erin houdt, anders gaat hij Nadia weer bewerken.
Dat denk ik dus ook maar hij kan het niet!quote:Op maandag 26 november 2007 23:50 schreef Kinga het volgende:
Ik snap em. Selene is er in gezet als laatste kans voor dennis om tv te proberen te maken... nou, wil niet echt lukken nog, dus toneelhaak!
quote:Op maandag 26 november 2007 23:51 schreef petraa het volgende:
[..]
In de zin van : 100%, zowiezo, morgen, ik wil met Nadia praten??
Tis spel tis spelquote:Op maandag 26 november 2007 23:54 schreef jassy het volgende:
Huub vertrouwd Jaap dus niet meer..
nee, hij heeft helemaal niet gezegd dat hij iets gaat doen, Jaap gaf hem gewoon 2 keuzes en in Jaaps visie kon hij beter iets doen maar Dennis hapte niet want waarom zou hij Jaap vertrouwen, DAT zou pas stom zijn!quote:Op maandag 26 november 2007 23:51 schreef petraa het volgende:
[..]
In de zin van : 100%, zowiezo, morgen, ik wil met Nadia praten??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |