Ja, Jaap fungeert nu openlijk voor coach.quote:Op maandag 26 november 2007 22:35 schreef beequeen het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Jaap wel top vind nu.
Een nieuwe dichter aan het Nederlands literair firmamentquote:Op maandag 26 november 2007 22:35 schreef Frasier het volgende:
[..]
Naad is alleen maar goed voor het zaad.
Dennis.... Waarheen, waarvoor.... ?quote:Op maandag 26 november 2007 22:44 schreef beequeen het volgende:
En Dennix loopt weer met zijn handen in ze zakken verloren rond........where to go, where to go?
Naar huis, daarom....!quote:Op maandag 26 november 2007 22:45 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dennis.... Waarheen, waarvoor.... ?
De macho Brian met de borst vooruit over zijn megaoverwinning die in een minuut stil wordt. Heel fijn.quote:Op maandag 26 november 2007 22:47 schreef Clank het volgende:
Brian dacht dat hij gewéldige info had.. en het is geen reet waard
Dat verloren rondlopen, met vreten, met fitness-atributen, achter Naad aan, kauwend op ijsblokjes of op pepermuntjes....quote:Op maandag 26 november 2007 22:44 schreef beequeen het volgende:
En Dennix loopt weer met zijn handen in ze zakken verloren rond........where to go, where to go?
Hopelijk levert het hem een longontsteking op, heeft ie nog iets.quote:Op maandag 26 november 2007 22:48 schreef pullup het volgende:
Brian kijkt nu beteuterd dat Jaap hem toch ruim te slim af blijkt te zijn en ook dat Huub meer van dat gesprek wist dan hij zelf nadat hij drie kwartier bevroren heeft af liggen luisteren.
quote:Op maandag 26 november 2007 22:46 schreef diedirk het volgende:
Wat een briljant plan van Huub en Jaap!
Nu moet Brian het afmaken door slecht over Dennis te praten bij Nadia1
quote:Op maandag 26 november 2007 22:47 schreef Clank het volgende:
Brian dacht dat hij gewéldige info had.. en het is geen reet waard
quote:Op maandag 26 november 2007 22:52 schreef beequeen het volgende:
Dennix zit er gewoon bij, dat wist ik dus niet.....ik hoorde nix.![]()
![]()
Lieke gaat er straks ook bij zittenquote:Op maandag 26 november 2007 22:53 schreef Meganog het volgende:
De dames in de jacuzzi vieren nog steeds de grote truc van Brian...
daarom vindt ik het zo slecht afgespeeld. Huub heeft te veel laten blijken aan dennis dat hij op de hoogte was van het gesprek. dennix trapt er niet meer in denkquote:Op maandag 26 november 2007 22:53 schreef Clank het volgende:
Wat vreemd dat dit gesprek plaats vind waar Dennis bij is...
Ik ga een andere grote truc uitvoeren: vijf uurtjes net doen of ik buiten westen ben.quote:Op maandag 26 november 2007 22:53 schreef Meganog het volgende:
De dames in de jacuzzi vieren nog steeds de grote truc van Brian...
quote:Op maandag 26 november 2007 22:55 schreef lorence1 het volgende:
[..]
daarom vindt ik het zo slecht afgespeeld. Huub heeft te veel laten blijken aan dennis dat hij op de hoogte was van het gesprek. dennix trapt er niet meer in denk
Geloof me....Jaap speelt het goed. Hij zei meteen tegen Brain, ik blijf alles ontkennen aan Huub en Luieke en dat heeft hij nou gedaan. Volgens mij neemt hij iedereen in de maling. Prachtig Jaapquote:Op maandag 26 november 2007 22:53 schreef Clank het volgende:
Wat vreemd dat dit gesprek plaats vind waar Dennis bij is...
Dennis wordt erin gehouden door Nadia. Die laat tegen Jaap, Brian en Huub en Lieke geloven dat ze hem eruit stemt.quote:
maar als brian nou eens heel veel negatiefs van dennix over nad en aman laat horen wat hij heeft afgeluisterdquote:Op maandag 26 november 2007 23:01 schreef Py het volgende:
[..]
Dennis wordt erin gehouden door Nadia. Die laat tegen Jaap, Brian en Huub en Lieke geloven dat ze hem eruit stemt.
Ondertussen wordt Brian voor t malletje gehouden door alle anderen. En gaat er donderdag niemand uit.![]()
Zoiets toch?
Dat kan natuurlijk helemaal niet.quote:Op maandag 26 november 2007 23:00 schreef riri het volgende:
JHL hebben dus een perfekt plan bekokstoofd zonder dat wij er iets van wisten
Misschien stinkt ie uit z'n straatje?quote:Op maandag 26 november 2007 23:01 schreef coldstar het volgende:
Waarom draait lieke haar hoofd steeds weg als Huub haar wil kussen, heel vreemd.
vervanging .... zou helemaal ideaal zijn.quote:Op maandag 26 november 2007 23:01 schreef Kaleddis het volgende:
Zouden ze het zodanig willen laten knallen dat nix door het lint gaat en zo vervangen kan worden ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |