Yep, het oude pakhuisgevoelquote:Op maandag 26 november 2007 22:43 schreef Esraa het volgende:
Die keukenWauw!
Alleen dat plafond, hoort dat zo?
Oh oké, wel sfeervol in ieder gevalquote:Op maandag 26 november 2007 22:46 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Yep, het oude pakhuisgevoelen o, verrassing, het mag niet betimmerd, geverfd etc. Evenals de grote pilaren. Nu waren we dat toch niet van plan hoor...
Ja, iknie begrijp...quote:Op maandag 26 november 2007 22:49 schreef Esraa het volgende:
[..]
Oh oké, wel sfeervol in ieder geval![]()
Er staan een aantal kruisjes in je OP! Naar die foto's zijn we natuurlijk ook benieuwd
Dan zal ik mijn post maar editten. Anders is het zo dubbelop hèquote:Op dinsdag 27 november 2007 11:45 schreef Brighteyes het volgende:
En nu doen alle foto's in de OP het ook.
Ja hoor, 850 euro huur, 110 euro voor een parkeerplek en 60 euro servicekosten. Dan willen we nog een tweede parkeerplek, maar die worden voorlopig nog niet uitgegeven... we gaan dus proberen een vergunning te krijgen voor op straat en anders maar gewoon betalen op straat (uitgerekend, zal ongeveer ook op 100 euro per maand komen).quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:55 schreef PeuRac het volgende:
Wow, mooi appartement, ik ken het gebouw wel, mooie locatie.
Mag ik vragen wat jullie ervoor betalen?
Aber natürlich!quote:Op woensdag 28 november 2007 10:19 schreef Esraa het volgende:
Dat nieuwe appartement is ook niet slechtLeuk uitzicht!
Enne, tegen die tijd willen we daar ook wel een topic van zien hè?
plafond is juist:quote:Op maandag 26 november 2007 22:43 schreef Esraa het volgende:
Die keukenWauw!
Alleen dat plafond, hoort dat zo?
Ja, in Bonaventura (koopapp. die in 2009 klaar is):quote:Op maandag 10 december 2007 16:17 schreef Charisma het volgende:
je schreef dat je een balkon of teras krijgt van 10 meter breed? zo breed oogt het helemaal niet op de foto
toff uitzicht iig
Ja, pal ernaast. We zijn al sinds mei lid maar nu natuurlijk geen enkele reden meer om niet te gaanquote:Op maandag 10 december 2007 09:23 schreef kingmob het volgende:
Ah, nu vlakbij de fitness. Zelf zou ik voor St. Job hebben gekozen, maar dit is waarschijnlijk een stuk gemakkelijker. Ik ben iig jaloers! Woon zelf al een tijd in de buurt, dus zie het allemaal leuk verrijzen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |