abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 november 2007 @ 21:39:12 #101
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54856021
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:30 schreef Disana het volgende:

[..]

Maar dan vraag ik me af waaraan die notering is gekoppeld. Blijkbaar niet aan de verkoop... hetgeen betekent dat de Huub kopers zijn misleid, of niet.
Het gaat om de notering exact na drie weken... toevallig stond Brian toen net een paar plaatjes hoger...
Dus als je slim hebt ingekocht heb je je aankoop gedaan in de derde week.... zoniet..... loser....
Hoe vinden we japio? Ook een zak van het eerste uur. Al in de gaten hoe laf hij altijd Brainless en Amandel ontwijkt?
De hele kooi zooi nog geen 1 keer in de clinch met die twee. Geen haartje , want bange schijterd.
Waarom duikt hij niet een keer in hun bed om daar te scheten en te hangen? Waarom zetelt hij zich niet in de kapsalon om Amanda gek te maken?
1 grote broekpoep. 2 meter en 160 kilo afval. Was al lichamelijk een wrak is het inmiddels ook gesteelijk. steunt op zijn vermeende intelligentie omdat hij wat schaaktrucjes heeft geleerd . Dat kan je een dolfijn ook en een autist. Waarschijlijk ook de reden dat de redactie meende een knaller binnen gehaald te hebben. Fout!!! Jullie hebben een dikzak met een trucje binnen gehaald. eeen maniertjes mannetje die het echte gevecht uit de weg gaat.
Slappe hap. So , there you have it.
pi_54856030
Nou hij heeft het toch netjes gedaan...eerlijk is eerlijk.
pi_54856032
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:38 schreef Darklight het volgende:
Dat nummer van Huub was ook gewoon een kutnummer
Dat ontkent ook helemaal niemand . Net zoals dat het nummer van Brian ook enorm kut is.
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_54856047
pi_54856058
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:35 schreef Johnny_Berra het volgende:

[..]

Probeer dan ook de nieuwe cd La Radiolina, of zijn eerste Clandestino...........allebei super

kee

mooi dat dennis niks krijgt
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
pi_54856059
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:35 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dat zou niet de eerste keer zijn. Denk aan de PoPo waar Huub al zijn gewonnen ceepees moest inleveren. Ze hebben dat later wel teruggedraaid maar het idee alleen al. Iedereen SMS't zich rot en daar gaan je centen.

Dat is volgens mij ook de reden dat Huub in de laatste PoPo maar 35% kreeg, niemand heeft meer vertrouwen in dat nepzootje.
klopt.... ik sms-te altijd wel een paar keer... maar ben daar helemaal mee gestopt.

Jammer voor Japio en Huubje.....
pi_54856071
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:39 schreef coldstar het volgende:
Nou hij heeft het toch netjes gedaan...eerlijk is eerlijk.
Eerlijk,daar is niks eerlijk
pi_54856081
pi_54856090
Lief van lieke dat ze hem zo netjes bedankt.
pi_54856094
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:39 schreef ThomasSlayer het volgende:
Slappe happen bende.
Hoe vinden we japio? Ook een zak van het eerste uur. Al in de gaten hoe laf hij altijd Brainless en Amandel ontwijkt?
De hele kooi zooi nog geen 1 keer in de clinch met die twee. Geen haartje , want bange schijterd.
Waarom duikt hij niet een keer in hun bed om daar te scheten en te hangen? Waarom zetelt hij zich niet in de kapsalon om Amanda gek te maken?
1 grote broekpoep. 2 meter en 160 kilo afval. Was al lichamelijk een wrak is het inmiddels ook gesteelijk. steunt op zijn vermeende intelligentie omdat hij wat schaaktrucjes heeft geleerd . Dat kan je een dolfijn ook en een autist. Waarschijlijk ook de reden dat de redactie meende een knaller binnen gehaald te hebben. Fout!!! Jullie hebben een dikzak met een trucje binnen gehaald. eeen maniertjes mannetje die het echte gevecht uit de weg gaat.
Slappe hap. So , there you have it.
Met Tegen die 2 mag niet gespeeld worden want dan springen ze uit hun vel en mogen ze oprotten. Iets wat Talpa natuurlijk nooit zou laten gebeuren.
pi_54856107
Moet Huub nu ook weertv gaan maken met de gastspeelster?!

Wekenlang smeekte Dennis om een mooie gastspelster zodat hij zijn ding kon doen.......en nu WEEEEEER niks!

Wordt het niet eens tijd voor een toneelhaak?!

Waarom zou je anders nog tv gaan maken?!
Je ziet het al aan de rest Lieke, Jaap en Brian doen ook al steeds mindeer, omdat het niet afgestraft wordt..
  † In Memoriam † maandag 26 november 2007 @ 21:42:15 #113
135305 beequeen
Lost.
pi_54856116
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:38 schreef tipsch het volgende:

[..]

Over dat terugdraaien destijds. Volgens mij heeft die stinkrat toen niet gewoon ook die CPs van Huub terug moeten geven. Terugdraaien was het dus niet.
Brian kreeg toen een beloning omdat hij weer zo beschermend was en die heeft hij gewoon mogen houden.

De telling van de ceepees van Brian zijn dus oncontroleerbaar voor de streamers maar je zou toch denken dat het hokje op zou letten, maar nee hoor, forget it.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  maandag 26 november 2007 @ 21:42:49 #114
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_54856127
het is weer niet eerlijk omdat Huubje niet heeft gewonnen
Stumpers
pi_54856139
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:40 schreef Desii het volgende:

[..]

klopt.... ik sms-te altijd wel een paar keer... maar ben daar helemaal mee gestopt.

Jammer voor Japio en Huubje.....
Doe het ook niet meer.Heb voor Jaap gebeld.Maar Jaap zal nooit hoog komen.De meeste die bellen zijn jonge meiden.Japie heeft de meeste fans voornamelijk onder oudere mannen en kinderen onder de 13.Mijn twee jongens van 6 en 10 zijn helemaal gek op Jaap,daar moeten ze zo om lachen.
pi_54856143
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:40 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Eerlijk,daar is niks eerlijk
Wat is daar niet eerlijk aan dan. Zijn er nu al weer mensen die menen te weten hoe het weer zit. Wat erg zeg
pi_54856160
quote:
De spanning in de woonkamer stijgt voelbaar. Hier de uitslag. Huub stond na drie weken op nummer 61. Brian stond op dat moment op plaats, leest Brian voor en op dat moment stijgt een luid gejuich op. Brian heeft gewonnen!, roept Amanda uit. Brian mag nu naar eigen inzicht de 500 contactpunten verdelen, leest Brian nog voor, maar hij wordt bedolven onder felicitaties van Nadia en Amanda. Huub is duidelijk aangeslagen door het verlies, maar ja; de feiten spreken voor zich. Gefeliciteerd, Brian!
De bron mogen jullie raden!
pi_54856161
pi_54856165
Zijne Goddelijke Schijnheiligheid de Kooipaus staat de Geweldige uit te hangen tegenover de fysio en Lieke, wiens dijen op een manier gekneed worden waarvan ik denk dat ze dat niet alleen in haar dijen voelt.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_54856190
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:43 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Doe het ook niet meer.Heb voor Jaap gebeld.Maar Jaap zal nooit hoog komen.De meeste die bellen zijn jonge meiden.Japie heeft de meeste fans voornamelijk onder oudere mannen en kinderen onder de 13.Mijn twee jongens van 6 en 10 zijn helemaal gek op Jaap,daar moeten ze zo om lachen.
Jaap had deze keer toch mooi 17%. Helaas koos dit verrotte Talpa ervoor die 17% aan Dennix toe te kennen om wat voor droeve reden dan ook.
  † In Memoriam † maandag 26 november 2007 @ 21:46:41 #121
137949 Disana
pi_54856221
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:39 schreef akveor het volgende:

[..]

Het gaat om de notering exact na drie weken... toevallig stond Brian toen net een paar plaatjes hoger...
Dus als je slim hebt ingekocht heb je je aankoop gedaan in de derde week.... zoniet..... loser....
Met andere woorden, de regels waren opzettelijk voor meerderlei uitleg vatbaar.
pi_54856223
Ik heb John de Mol geschreven of het geen goed idee is om een real life te maken van zijn geliefde zus.
De botox snol ligt momenteel in scheiding voor de tweede keer en weet zeker dat daar de kijkers naar smullen. "Alles voor de kijcijfers toch John?" Ik bedoel , als je met al je poen een paar schlemielen te kijk kan zetten 24/7 dan mag je eigen familie toch ook een keer aan de beurt komen?
pi_54856224
Heeft Brian de 500 cp's al verdeeld... en hoe?
pi_54856236
Jaap zal Dennix er donderdag wel inhouden, dat moet natuurlijk van achter GVD.
pi_54856251
Wat krijgen we nou weer...Jaap en Dennis in conclaaf!?
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')