Ik snap niet eens wat ze zeggen. Huub het langst in de download Top 10., meeste singles verkocht maar toch wint Brian omdat hij in de laatste download top 100 het hoogst stond.quote:Op maandag 26 november 2007 21:20 schreef Desii het volgende:
Bizar......... die uitslag
ik zal heeeel eerlijk wezen.... vind ze allebei baggerquote:Op maandag 26 november 2007 21:22 schreef Rotterdammert het volgende:
Brian z'n nummer was ook gewoon beter dan die van huub. Laten we eerlijk wezen.
Dat zou nou wel weer leuk zijn. Briefje erachteraan. Brian je stond nog -600 cp's, je kunt de 500 cp's gelijk weer inleveren...quote:Op maandag 26 november 2007 21:21 schreef Kinga het volgende:
En nu meteen die CPs weer inleveren.
Dat doet er niet toe, Brian is een sneaky klootzakquote:Op maandag 26 november 2007 21:22 schreef Rotterdammert het volgende:
Ik snapte het ook niet... dit is wat ik hoorde (in eigen woorden):quote:Op maandag 26 november 2007 21:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik snap niet eens wat ze zeggen. Huub het langst in de download Top 10., meeste singles verkocht maar toch wint Brian omdat hij in de laatste download top 100 het hoogst stond.![]()
zitten jullie meteen allemaal te wikipediën? Is niet meer te bereiken.quote:Op maandag 26 november 2007 21:23 schreef Prospera het volgende:
Huub: dit is een rip-off, ik word genaaid.
Kijk op wikipedia.nl op DGK.
Kan hij ook niet..heeft hij zelf al een aantal keren verteld....maar het is toch wel zuur voor hem..."ondanks dat Huub met zijn single zijn notering kon blijven hanteren op 28 nu ( Brian ligt er al uit) heeft Brian gewonnen omdat hij na drie weken 3 plaatsen hoger stond..."quote:Op maandag 26 november 2007 21:22 schreef coldstar het volgende:
huub kan echt niet tegen ze verlies
Dat dus . Het doet me wel goed dat hij de punten moet verdelen al zal hij de meeste zelf houden en Amanda zal ook haar deel krijgen. Ik wacht even af.quote:Op maandag 26 november 2007 21:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snapte het ook niet... dit is wat ik hoorde (in eigen woorden):
Alhoewel aanvankelijk Huub op 28 stond en Brian op 34, werd dit uiteindelijk plaats 61 voor Huub en 52 voor Brian.
En hoezo punten verdelen?
Waar moeten we eigenlijk naar wikipedia-en ?quote:Op maandag 26 november 2007 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
zitten jullie meteen allemaal te wikipediën? Is niet meer te bereiken.
Ze juicht ook niet omdat Brian heeft gewonnen maar omdat Huub heeft verloren...subtiel verschil..quote:Op maandag 26 november 2007 21:24 schreef Kinga het volgende:
Vreselijk, hoe overdreven Amanda altijd doet als haar 'mannetje' wat gewonnen heeft...
volgens Huub naar gouden kooi.quote:Op maandag 26 november 2007 21:27 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Waar moeten we eigenlijk naar wikipedia-en ?
Eens...quote:Op maandag 26 november 2007 21:22 schreef Rotterdammert het volgende:
Slaat dus nergens op.Huub heeft het hoogst gestaan en stond er het langst in.Kutfebo,Is ook elke keer hetzelfdequote:Op maandag 26 november 2007 21:26 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Kan hij ook niet..heeft hij zelf al een aantal keren verteld....maar het is toch wel zuur voor hem..."ondanks dat Huub met zijn single zijn notering kon blijven hanteren op 28 nu ( Brian ligt er al uit) heeft Brian gewonnen omdat hij na drie weken 3 plaatsen hoger stond..."
Tja...
Ik heb zo het vermoeden dat er 'achter' iemand van d'r kruk af glibbert met deze 'overwinning'.quote:Op maandag 26 november 2007 21:26 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Kan hij ook niet..heeft hij zelf al een aantal keren verteld....maar het is toch wel zuur voor hem..."ondanks dat Huub met zijn single zijn notering kon blijven hanteren op 28 nu ( Brian ligt er al uit) heeft Brian gewonnen omdat hij na drie weken 3 plaatsen hoger stond..."
Tja...
Ze hebben gewoon iets verzonnen zodat Huub zou verliezen...quote:Op maandag 26 november 2007 21:26 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Tja...
Maar dan vraag ik me af waaraan die notering is gekoppeld. Blijkbaar niet aan de verkoop... hetgeen betekent dat de Huub kopers zijn misleid, of niet.quote:Op maandag 26 november 2007 21:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Eens...
Maar hoogste verkoop.... hoogste notering waren wel voor Huub.
Laten we eerlijk wezen gaat in deze dus alleen over wie de hoogste notering had na drie weken.
Wat natuurlijk eigenlijk een vreemd uitgangspunt is.
Huub maakt ff show.. hij ligt er echt niet wakker van,quote:Op maandag 26 november 2007 21:22 schreef coldstar het volgende:
huub kan echt niet tegen ze verlies
Mee eens dat het zuur is, alleen was deze "maatstaf' al van tevoren bekend, Er is dus geen sprake van vals spelen of zo.quote:Op maandag 26 november 2007 21:26 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Tja...
het aantal punten na hem ??quote:Op maandag 26 november 2007 21:30 schreef coldstar het volgende:
Toch zou ik het waarderen van Brain als hij Huub het aantal punten na hem zou geven....of Huub dat ook gedaan zou hebben betwijfel ik.
Dus als
Brain dit zou doen zou het hem sieren
Tuurlijk zou Huub dat doe. Hij is af en toe een irritante klootzak, maar wel een eerlijke.quote:Op maandag 26 november 2007 21:30 schreef coldstar het volgende:
Toch zou ik het waarderen van Brain als hij Huub het aantal punten na hem zou geven....of Huub dat ook gedaan zou hebben betwijfel ik.
Dus als
Voor de 2e keer !! Weet je nog de vorige keer dat ze de cp's van Huub aan Brian gaven wegen goed gedragquote:Op maandag 26 november 2007 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar dan vraag ik me af waaraan die notering is gekoppeld. Blijkbaar niet aan de verkoop... hetgeen betekent dat de Huub kopers zijn misleid, of niet.
Huub wilde ze delen met Brian.Allebei de helft.Zei hij na de eerste week.Maar Brian ging daar niet op in.quote:Op maandag 26 november 2007 21:30 schreef coldstar het volgende:
Dus als
Probeer dan ook de nieuwe cd La Radiolina, of zijn eerste Clandestino...........allebei superquote:Op maandag 26 november 2007 21:20 schreef Ziet het volgende:
[..]
nee dankje,
ik wil de hele cd
zwaar lekkere muziek
brian gewonnen, kutzooi
Dat zou niet de eerste keer zijn. Denk aan de PoPo waar Huub al zijn gewonnen ceepees moest inleveren. Ze hebben dat later wel teruggedraaid maar het idee alleen al. Iedereen SMS't zich rot en daar gaan je centen.quote:Op maandag 26 november 2007 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar dan vraag ik me af waaraan die notering is gekoppeld. Blijkbaar niet aan de verkoop... hetgeen betekent dat de Huub kopers zijn misleid, of niet.
Over dat terugdraaien destijds. Volgens mij heeft die stinkrat toen niet gewoon ook die CPs van Huub terug moeten geven. Terugdraaien was het dus niet.quote:Op maandag 26 november 2007 21:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zou niet de eerste keer zijn. Denk aan de PoPo waar Huub al zijn gewonnen ceepees moest inleveren. Ze hebben dat later wel teruggedraaid maar het idee alleen al. Iedereen SMS't zich rot en daar gaan je centen.
Dat is volgens mij ook de reden dat Huub in de laatste PoPo maar 35% kreeg, niemand heeft meer vertrouwen in dat nepzootje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |