Maar is het Talpa ? De doffe ellende is pas echt begonnen toen RTL het hokje overnamquote:Op maandag 26 november 2007 21:08 schreef tipsch het volgende:
[COS#2904] DGK is morsdood, fok Talpa Producties
We kunnen verder. Sorry, hij is weer bitter.
quote:Op maandag 26 november 2007 21:06 schreef tipsch het volgende:
Incompetente zakkenwassers. Deborah Flens vooraan, Marco Polo met z'n schare stagaires en een vleugje van dat corrupte kut-RTL.
quote:Op maandag 26 november 2007 21:06 schreef tipsch het volgende:
Incompetente zakkenwassers. Deborah Flens vooraan, Marco Polo met z'n schare stagaires en een vleugje van dat corrupte kut-RTL.
Hè wat een fijne sfeer tijdens deze wakequote:Op maandag 26 november 2007 21:06 schreef tipsch het volgende:
jij bent weer heerlijke, maar eerlijke rebelquote:Op maandag 26 november 2007 21:06 schreef tipsch het volgende:
Wat ben je toch lief als je boos kwaad bentquote:Op maandag 26 november 2007 21:06 schreef tipsch het volgende:
Jij bent nog zo lekker jong.quote:Op maandag 26 november 2007 21:12 schreef Kinga het volgende:
cool die nummers die huub draait, jeugdsentiment...
Brian die 500 cp's wintquote:Op maandag 26 november 2007 21:14 schreef Dark het volgende:
Met z'n allen op de bank!
Zal wel weer een wassen neus zijn.
21 hequote:Op maandag 26 november 2007 21:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij bent nog zo lekker jong.
Het voelt echt niet lekker hoor. Ik voel me een bittere ouwe lul (zoals NMNS, maar dan een heel duidelijke).quote:Op maandag 26 november 2007 21:14 schreef Desii het volgende:
[..]
jij bent weer heerlijke, maar eerlijke rebel
Dankzij het progje van Kennethquote:Op maandag 26 november 2007 21:15 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Brian die 500 cp's wint![]()
Zijn ze voorlopig weer van het gezeik van de streamers af
Ik krijg niets anders meer het Fok!-DGK forum binnen. Probeer het, maar het lukt me niet.quote:Op maandag 26 november 2007 21:14 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Wat ben je toch lief als je boos kwaad bent
Mooi. dan komt hij op min 1000 of zo. Genoeg om tot het einde de hele familie te bellen en uit te nodigen. Ook genoeg om Manny bij te staan als ze eens een paar CP te kort komt.quote:Op maandag 26 november 2007 21:15 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 november 2007 21:02 schreef lorence1 het volgende:
[..]
en als je nog wil meezingen heb ik dit voor je:
http://nedtlyrics.nl/manu-chao/me-gusta-tu
Ja hoor, Brian heeft gewonnen, wat een verrassingquote:Op maandag 26 november 2007 21:15 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Mea culpa, ik maakte maar een grapjequote:Op maandag 26 november 2007 21:18 schreef Deisyy het volgende:
Moeten ze op de bank?!?! Krijgt Brian dan eindelijk te horen dat hij de cp's wint
Shot op Brian (met een shotgun) was beter geweestquote:Op maandag 26 november 2007 21:19 schreef Prospera het volgende:
Shot op de brievenbus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |