en jullie is dat zo goed gevallen dat julllie volgende project nu na de poort de ophaalbrug gaat worden ?quote:Op woensdag 28 november 2007 14:01 schreef maedel het volgende:
hallooooooo![]()
![]()
Vandaag voor de bijna laatste keer de poortman over de vloer.
Je zou denken dat ons huis een onneembare vesting is zovaak als die over de vloer is.
Nou ja, af en toe meld ik het wel eens hoorquote:Op woensdag 28 november 2007 14:02 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Poortman?![]()
Heb ik een heel groot hiaat in mijn algemene kennis of gewoon een stuk topic gemist?
Hoi trouwens.
Dat verklaart.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:06 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou ja, af en toe meld ik het wel eens hoor
Hiaat dus denk ik
Het bedrijf dat ons een poort geleverd heeft komt vandaag voor de derde keer over de vloer om dat ding te installeren. 2 andere keren zijn ze niet op komen dagen of ging het niet door.
wij jij ook, althans ik in elk geval welquote:Op woensdag 28 november 2007 14:08 schreef NanKing het volgende:
Wat zijn jullie liehief![]()
...
* NanKing miste jullie
Whehe, mij een beetje als excuus gebruiken he, stoute foeiquote:Op woensdag 28 november 2007 14:17 schreef maedel het volgende:
zeg FdF, had ik nou al gevraagd of je wel een lesbo bent?
Of niet?
Kijk, nu ik backup heb van NanKing duf ik dat wel te vragen
Ja, lekker direct, daar schrik ik niet van hoor
quote:
Had je niet gevraagd. Ik ben zo'n schandalige biseksueel. Het bestaat.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:17 schreef maedel het volgende:
zeg FdF, had ik nou al gevraagd of je wel een lesbo bent?
Of niet?
Kijk, nu ik backup heb van NanKing duf ik dat wel te vragen
Ja, lekker direct, daar schrik ik niet van hoor
quote:Op woensdag 28 november 2007 14:18 schreef NanKing het volgende:
[..]
Whehe, mij een beetje als excuus gebruiken he, stoute foei.
[vooroordelen modus] Oh gadver, een bi![/vooroordelen modus]quote:Op woensdag 28 november 2007 14:18 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Had je niet gevraagd. Ik ben zo'n schandalige biseksueel. Het bestaat.
Nee, erg zinvol lijkt me dat eigenlijk ook niet echt...quote:Op woensdag 28 november 2007 14:12 schreef JamesBrownie het volgende:
Bij mijn vriendin hebben ze ook een poort gezet, een hoge en een stuk hek, hebben ze een andere poort gemaakt die zo laag is dat je er overheen zou kunnen stappen als je wil, slaat nergens op.
je hebt er weer zin in ?quote:Op woensdag 28 november 2007 14:23 schreef NanKing het volgende:
* NanKing pakt de popcorn er alvast bij.
Hihi, nee, dat noemen ze met een hip woord bi-curieus. Ik ben bi-seksueel. Daar staat seks inquote:Op woensdag 28 november 2007 14:20 schreef maedel het volgende:
En doe je het ook wel eens met vrouwen dan?
Of eigenlijk alleen met mannen en dat je een vrouw ook wel leuk lijkt?
Oké, daar ben ik te degelijk voor hoorquote:Op woensdag 28 november 2007 14:25 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
(Ja, ze wisten het van elkaar. Ja, we mixten en matchten ook weleens)
Ik vind het wel een leuk idee maar ik denk dat mods dat niet zo op prijs stellenquote:Op woensdag 28 november 2007 14:27 schreef maedel het volgende:
[..]
Oké, daar ben ik te degelijk voor hoor![]()
![]()
Ik vind eigenlijk dat we een beetje zieltjes moeten gaan winnen voor deze reeks.
Een soort van Lesbo-evangelisatie door de diverse fora heen.![]()
Isdahwah?
zal ik de grote showtrap even halen voor een glorieuze binnenkomst/afdaling ?quote:Op woensdag 28 november 2007 14:26 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hey, ik moet toch een beetje een comeback maken
Het ging ook niet heel lang goed, hoor. Ik heb dit soort dingen nu ook afgezworen, hoewel ik uit principe tegen principes benquote:Op woensdag 28 november 2007 14:27 schreef maedel het volgende:
[..]
Oké, daar ben ik te degelijk voor hoor![]()
![]()
Gewoon heel veel posten, komen we vaak in Active Topics...quote:Ik vind eigenlijk dat we een beetje zieltjes moeten gaan winnen voor deze reeks.
Een soort van Lesbo-evangelisatie door de diverse fora heen.![]()
Isdahwah?
Daar moet je 'm dan maar eens een keer aan houden...Als je een mooi vrouwmens ziet, mannetje aanstoten en zeggen: hé, is dat wat? En dan gewoon aan vrouwmens vragen.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:27 schreef JamesBrownie het volgende:
Jij hebt meer ervaring met vrouwen dan ik
Maar goed, ik heb dan ook alweer acht jaar een vriend die er niet echt op zit te wachten dat ik iets met een ander doe(man of vrouw maakt weinig uit) heowel hij weleens zegt dat ie wel wil kijken...
Oeh, mijn grootste nachtmerrie!quote:Op woensdag 28 november 2007 14:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zal ik de grote showtrap even halen voor een glorieuze binnenkomst/afdaling ?
Gewoon niet van die 10cm-pumps dragen...quote:Op woensdag 28 november 2007 14:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oeh, mijn grootste nachtmerrie!
Ik ga er vast van af vallen.
Ja, maar niet de userts die we nodig hebben denk ikquote:Op woensdag 28 november 2007 14:32 schreef JamesBrownie het volgende:
Misschien moeten we in alle TT's iets over sex zeggen?
Dat lokt
Oh is dat het probleemquote:Op woensdag 28 november 2007 14:33 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Gewoon niet van die 10cm-pumps dragen...
"[lesbeau] Girl-on-girl action"quote:Op woensdag 28 november 2007 14:32 schreef JamesBrownie het volgende:
Misschien moeten we in alle TT's iets over sex zeggen?
Dat lokt
Nee, dan quote ik dat even voor de zekerheidquote:Op woensdag 28 november 2007 14:32 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Daar moet je 'm dan maar eens een keer aan houden...Als je een mooi vrouwmens ziet, mannetje aanstoten en zeggen: hé, is dat wat? En dan gewoon aan vrouwmens vragen. [edit:dit moest er uit geloof ik]
Het is een grof schandaal.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:35 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, dan quote ik dat even voor de zekerheid
Trutquote:Op woensdag 28 november 2007 14:35 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, dan quote ik dat even voor de zekerheid
of Duran Duran's Girls on filmquote:Op woensdag 28 november 2007 14:34 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
"[lesbeau] Girl-on-girl action"
Ik vind alleen andere vrouwen aantrekkelijk dan hij, hij houdt meer van vrouwelijke vrouwen, ik van wat mannelijker types over het algemeen(maar niet al te lang), al verschilt dat wel...quote:Op woensdag 28 november 2007 14:32 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Daar moet je 'm dan maar eens een keer aan houden...Als je een mooi vrouwmens ziet, mannetje aanstoten en zeggen: hé, is dat wat? En dan gewoon aan vrouwmens vragen.
Des te specialer is het als je ooit een vrouw vind die jullie allebei mooi vinden - dan kan je er echt gefundeerd voor gaan.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:36 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind alleen andere vrouwen aantrekkelijk dan hij, hij houdt meer van vrouwelijke vrouwen, ik van wat mannelijker types over het algemeen(maar niet al te lang), al verschilt dat wel...
Ik kan alleen helemaal niet flirten met een vrouw, voel me altijd zo opgelaten als ik dat probeer...
Alsof ik 12 ben en voor de allereerste keer probeer...
Wat een vooroordelen JBquote:Op woensdag 28 november 2007 14:38 schreef JamesBrownie het volgende:
Of gewoon toespelingen maken lesbo-waar we dingen doen die jullie niet doen.
En het dan hebben over vallen met hakken van tien cm
quote:Op woensdag 28 november 2007 14:38 schreef JamesBrownie het volgende:
Of gewoon toespelingen maken lesbo-waar we dingen doen die jullie niet doen.
En het dan hebben over vallen met hakken van tien cm
je meent het!!quote:Op woensdag 28 november 2007 14:39 schreef NanKing het volgende:
En ja, zelfs IK heb weleens hakken aan.
Nou, snel deze volpraten dan...quote:Op woensdag 28 november 2007 14:41 schreef maedel het volgende:
die "girl-on-girl"-action spreekt mij wel aan trouwens.
ík zou het topic wel openen
"but I'm a cheerleader"quote:Op woensdag 28 november 2007 14:43 schreef maedel het volgende:
ik zou ook wel een lesbofilmbespreekhoekje willen...
Anders open je een topic in FTRquote:Op woensdag 28 november 2007 14:43 schreef maedel het volgende:
ik zou ook wel een lesbofilmbespreekhoekje willen...
Ik dacht er over een weblog te openen, maar ik denk dat ik dat niet volhoud (in het verleden behaalde resultaten bieden soms wel garantie voor de toekomst zeg maar...)
die heb ik nog liggen.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:44 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
"but I'm a cheerleader"
Mmm, da's nog best een goed idee eigenlijk....quote:Op woensdag 28 november 2007 14:44 schreef NanKing het volgende:
[..]
Anders open je een topic in FTR, mooie OP bekende titels etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |