.... Hoe jong dacht hij dat jij was? Of hoe lang je bij je ouders bleef wonen natuurlijk.. is maar net hoe je het bekijktquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:26 schreef wonderer het volgende:
Humor.
Belde net een vent aan. Ik open doen. "Hi, is your father home". Hij uitleggen dat ie altijd de oprit van sneeuw ontdeed voor de vorige bewoners en of ie dat voor ons ook moest doen. Dus ik zo heel onbewogen "I'll ask my husband."
Weer es wat anders dan voor man aangezien te worden
Dat heeft hij niet gezegd. Zou best kunnen dat hij me voor jongen aanzag en geen baardgroei zag en daarom aannam dat ik nog jong was.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
.... Hoe jong dacht hij dat jij was? Of hoe lang je bij je ouders bleef wonen natuurlijk.. is maar net hoe je het bekijkt
Ja, die was op zijn werk. Anders had ik het wel gedaan jaquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:40 schreef DR34M3R het volgende:
whehehehe.. tsja. Je had natuurlijk ook naar binnen kunnen roepen: Daaaaaaddyyyy! ..
Had wel willen weten hoe Brad dan gereageerd had
Altijd even galant...quote:Op woensdag 28 november 2007 06:29 schreef Stroekie het volgende:
zet verse jus, koffie thee water en warme chocolade melk klaar voor een ieder
En ik maar denken dat het slechts was vanuit de goedheid van je hartquote:Op woensdag 28 november 2007 10:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja blijkbaar moet ik toch zulke middelen inzetten om hier het posten gaande te houden
dat mag toch pas als de vijf in de klok zitquote:Op woensdag 28 november 2007 10:22 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het slechts was vanuit de goedheid van je hart
Trouwens, ik denk dat het posten beter gaande kan worden gehouden als je een flinke scheut rum of whisky in resp. de chocomel of koffie doet
Oh nee hoor, bij de 1 mag het alquote:Op woensdag 28 november 2007 10:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat mag toch pas als de vijf in de klok zit
Smoesjes zijn het...quote:Op woensdag 28 november 2007 12:01 schreef JamesBrownie het volgende:
Nou ja, tis niet zo dat ik perse nu drank wil, maar hij zit er wel redelijk vaak in hoor, die 5!
Dat valt niet geheel uit te sluitenquote:Op woensdag 28 november 2007 12:24 schreef JamesBrownie het volgende:
Stroek ook niet?
quote:
Pas de problem..quote:Op woensdag 28 november 2007 12:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat valt niet geheel uit te sluiten
Wonderer kan zich nog wel een uitspatting herinneren![]()
Nou ik heb toen wel het topic dood laten gaan door na post 300 geen nieuwe te openen maar gewoon gaan slapenquote:
Maak er bij maar "sletterig" van...Vandaar dat ik bijna nooit drinkquote:Op woensdag 28 november 2007 12:44 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik drink niet vaak, maar meestal ben ik wel aangeschoten als ik drink(niet zat, dat komt echt heel zelden voor)ik word altijd klef als ik drink.
Als dat het ergste is...quote:Op woensdag 28 november 2007 12:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou ik heb toen wel het topic dood laten gaan door na post 300 geen nieuwe te openen maar gewoon gaan slapen
Ik heb mijn vriend meestal bij, dus dan mag het ookquote:Op woensdag 28 november 2007 12:46 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Maak er bij maar "sletterig" van...Vandaar dat ik bijna nooit drink
Tuurlijk, maar meestal is de persoon in kwestie dan wat minder wat-heb-ik-nou-weer-aan-m'n-broek/rok-hangen.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:46 schreef JamesBrownie het volgende:
Dat heb ik ook weleens gehad zonder dat ik gedronken had...
Ik had het eigenlijk over wat stroekie zeiquote:Op woensdag 28 november 2007 12:48 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar meestal is de persoon in kwestie dan wat minder wat-heb-ik-nou-weer-aan-m'n-broek/rok-hangen.
nee ik heb ook ooit geprobeert onze schaatsers na te doen met rondjes 36 blankquote:Op woensdag 28 november 2007 12:47 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Als dat het ergste is...
quote:Op woensdag 28 november 2007 12:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee ik heb ook ooit geprobeert onze schaatsers na te doen met rondjes 36 blank
maar dan wel op de fiets op een rotonde
Mijn eenzame kantoor echoot nu van de bulderende lachsalvo's...quote:Op woensdag 28 november 2007 12:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik leek wel een belg en kon de uitgang niet meer vinden
ach dat was ook alweer eeuwen geleden toen ik nog student wasquote:Op woensdag 28 november 2007 12:57 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Mijn eenzame kantoor echoot nu van de bulderende lachsalvo's...
Kokende moedersquote:Op woensdag 28 november 2007 13:01 schreef Stroekie het volgende:
Op het laatst kookte mijn moeder er op zondag nog af en toe rumrozijnen pudding van
Goed idee! Ik ga vanavond ook maar weer eens een ovenschotel brouwen. Alvast eet smakelijkquote:Op woensdag 28 november 2007 13:05 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben ook een kokende moeder, vanavond kookt vader .
Hij maakt een ovenschotel met brie, ui en champignons. Ben benieuwd, het klinkt iig wel lekker!
Poortman?quote:Op woensdag 28 november 2007 14:01 schreef maedel het volgende:
hallooooooo![]()
![]()
Vandaag voor de bijna laatste keer de poortman over de vloer.
Je zou denken dat ons huis een onneembare vesting is zovaak als die over de vloer is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |