abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 woensdag 28 november 2007 @ 01:26:57 #76
7889 tong80
Spleenheup
pi_54882919
Mijn toelichting :

Peter Shilton, He was best remembered for his time at Nottingham Forest, where he won two European Cups, the First Division championship, the League Cup and many other honours. He is considered to be the greatest goalkeeper of all time by many respected judges.

Ernst Happel[/'b] : 51 interlands voor Oostenrijk. Werd derde op het WK-58. Als speler al Der Weltmeister genoemd. Fenomenale trap.

[b]Jorginho
: 64 interlands voor Brazilië, wereldkampioen in 1994 en gekozen in het team van dat toernooi.

Ivan Nielsen : 51 interlands voor Denemarken, EC-1 gewonnen met PSV en met PSV en Feijenoord landskampioen

Michael Laudrup : Speelde bij elke topclub in europa, 104 interlands en 37 doelpunten, terwijl ie middenvelder was. De steekpass bestond al, anders had ie hem uitgevonden.

Garrincha : volgens velen de beste speler ooit. Speelde 32 interlands samen met Pele, ze verloren er niet één. Wereldkampioen in 58 en 62.

Puskas : 84 doelpunten in 85 interlands. Was een linksbinnen. Zeg maar een aanvallende middenvelder. Was aanvoerder van het op één na beste elftal ooit. Samen met Di Stefano Real de grootste club van de wereld gemaakt.

Bryan Robson : Type Jan Wouters dus verdedigend erg sterke middenvelder. Alleen Robson kon ook aanvallen. 26 doelpunten in 90 interlands.

Friedenreich : De topscorer off al time, te oud om aan een WK mee te doen. Maar op de toernee van Brazilië in europa werd ie The king of football genoemd. Gekozen tot beste speler van de eerste helft van de vorige eeuw. 1330 doelpunten gemaakt.

Andreas Brehme : Twee benige verdediger. Meer dan 50 interlands. Scoorde de winnende penalty toen de Duitsers wereldkampioenm werden.

Kevin Keegan : De enige speler die speler van het jaar werd in europa zonder op een groot toernooi te spelen. Werd het zelfs twee keer. Mighty Mouse was zijn bijnaam. Een held in Duitsland en in Engeland.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 28 november 2007 @ 01:32:22 #77
7889 tong80
Spleenheup
pi_54882992
quote:
Op woensdag 28 november 2007 01:12 schreef golfer het volgende:

[..]

Mooie grote namen op verkeerde posities.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 28 november 2007 @ 01:39:03 #78
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_54883069
quote:
Op woensdag 28 november 2007 01:32 schreef tong80 het volgende:

o.a. 3 nummers 10 op het middenveld en Keegan als linksbuiten.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 woensdag 28 november 2007 @ 01:43:28 #79
7889 tong80
Spleenheup
pi_54883128
quote:
Op woensdag 28 november 2007 01:39 schreef golfer het volgende:

[..]

o.a. 3 nummers 10 op het middenveld en Keegan als linksbuiten.
Keegan had geen vaste positie. Net als Maradona was ie zo goed dat ie overal liep en speelde. Trekt Keegan naar binnen komt Puskas eroverheen.

Er staat juist niet één echte nummer tien op het middenveld. Puskas en laudrup waren geen spelverdelers. Die hadden juist dat extra dat andere nummers tien missen.

Daarom heb ik er Bryan Robson tussen gezet. Die brak je been met een glimlach.

Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 28 november 2007 @ 02:04:28 #80
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54883377
quote:
Op woensdag 28 november 2007 00:30 schreef Colplay het volgende:
PM is verstuurd. Team is nu geworden:

---------- Pele ---------Klinsmann --------

Gento - Tigana - Edwards - Matthews

Julio Cesar --- Ruggeri ----- Neal
----------------Mattheus ---------------------

-----------------Casillas -------------------------
dat is een erg mooi elftal!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_54883709
Jammer, zie deze reeks echt te laat...

Staan fantastische teams tussen zo...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_54884967
Steven hulde voor je verhaal!
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_54888066
quote:
Op woensdag 28 november 2007 09:03 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Steven hulde voor je verhaal!
Thanx, toch niet voor niks geschreven./
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_54888079
Ik ga ze later de aandacht geven die ze verdienen.
That's all folks!
  woensdag 28 november 2007 @ 12:36:14 #85
67205 Colplay
How you doin??
pi_54889688
Ik zal mijn team ook verder toelichten als iedereen al zijn spelers gekozen heeft. Hopelijk lukt dit nog voor het weekend.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_54898365
Mijn elftal!

Hans-Jörg Butt: Keeper die bij HSV en Bayer Leverkusen een cultfiguur werd, doordat hij strafschoppen trapte. Butt scoorde 26 keer in de Bundesliga, meer dan menig veldspeler kan zeggen. Butt is de meest scorende keeper uit de Bundesliga-historie. Overigens is hij ook een erkend strafschoppenstopper, want zijn percentage gepakte penalty's is met 70 % zeer hoog. Tussen 1997 en 2006 stond hij in 302 van de 306 mogelijke wedstrijden niet in het veld, maar hij verloor later toch zijn plek in Leverkusen. Speelt nu bij Benfica. Scoorde ook in de Champions League een strafschop tegen Juventus (uitslag 4-4) en kwam tot drie interlands.

Dan Petrescu: Roemeense rechtsback, die ook op het middenveld en op links kon spelen. Trok altijd mee naar voren indien mogelijk. Nam met de Roemenen deel aan de WK's van 1994 en 1998 en het EK in 1996. Speelde in clubverband voor o.a. Steaua Boekarest, Foggia, Genoa, Chelsea en Sheffield Wednesday. Op het WK van 1994 scoorde Petrescu een goal. In totaal scoorde hij 12 keer in 95 interlands. Speelde in 89 de EC1 finale met Steaua. In zijn Chelsea-tijd was hij een publiekslieveling. Zelf was hij ook dol op de club, want zijn dochter noemde hij Chelsea. Verder was zijn naam vaak een onderdeel van een Trivia in Engeland. "Welke voetballer heeft een televisieprogramma naar zich vernoemd gekregen?" Juist, Pet Rescue.

Matthias Sammer: Inschuivende ausputzer. De rossige Sammer werd geboren in Oost-Duitsland en begon als middenvelder. Later bleek hij als vrije verdediger nog beter, met name in zijn tijd bij Borussia Dortmund. Speelde ook voor Internazionale en VfB Stuttgart. Sammer kwam tot 23 interlands (6 goals) voor Oost-Duitsland en speelde er na de val van de muur voor Duitsland nog eens 51 (8 goals). Maakte de laatste goal voor Oost-Duitsland ooit. Werd drie keer Duits kampioen en won de Champions League met Dortmund in 1997. Werd met Duitsland Europees kampioen in 1996. In datzelfde jaar werd hij Europees voetballer van het jaar, een hele eer voor een verdediger. In Duitsland koos men hem tweemaal als speler van het jaar.

José-Antonio Camacho: Keiharde verdediger. Speelde 16 jaar voor Real Madrid en veroverde in die tijd liefst 10 landstitels! Zijn bijnaam het Scheermes zegt genoeg over zijn speelstijl.

Leovegildo Lins da Gama "Junior": Linksback die het opkomen tot in de perfectie beheerste. Roberto Carlos leerde het kunstje door naar Junior te kijken. Maakte deel uit van het fantastische Braziliaanse elftal van 1982. Ook hij werd door Pelé opgenomen in diens lijst van "125 beste nog levende voetballers" uit 2004. Pakte namens Flamengo vier Braziliaanse landstitels, een Copa Libertadores en een Wereldbeker. Speelde 857 keer voor Flamengo, een clubrecord. Tussendoor probeerde hij het nog in Italië bij Torino en Pescara. In 74 interlands scoorde hij 6 keer.

José Miguel González Martín del Campo "Míchel": Prima rechtermiddenvelder die 15 jaar voor Real Madrid speelde en zijn loopbaan in Mexico afsloot. Kwam tot 66 interlands voor Spanje en scoorde daarin 21 keer. Maakte de WK's van 1986 en 1990 mee en speelde in 1988 op het EK, waarop hij ook scoorde. Werd mede door zijn fraaie voorzetten een publiekslieveling. Speelde voor Real 404 duels en trof 97 keer doel. Kneep ooit Valderrama in de ballen.

Wim Jonk: Volendammer Wilhelmus Maria Jonk is één van de sierlijkste middenvelders die het Nederlandse voetbal ooit kende. Vormde bij Ajax, na een moeilijk begin, een geweldige tandem met Dennis Bergkamp. Als Dennis scoorde, kwam de pass vaak van Wim. Zelf liet hij met afstandsschoten ook vaak het net bollen. Ging samen met Bergkamp naar Italië, maar dat was geen succes. Speelde ook nog succesvol voor PSV en eindigde bij Sheffield Wednesday. Zoals elke Volendammer had Jonk een geweldige techniek. Hij scoorde belangrijke goals voor Ajax in de finale van de UEFA Cup finale van 1992. In 49 interlands scoorde Jonk 11 keer, waaronder op het WK van 1994 tegen Ierland en Saudi-Arabië.

Anderson Luis de Souz "Deco": Braziliaan van geboorte, maar genaturaliseerd tot Portugees. Geniale spelmaker die ook veel (loop)arbeid verricht. Werd in de CL al enkele keren de speler met de meeste kilometers achter zijn naam. Oorspronkelijk voorbestemd voor Benfica brak Deco bij aartsrivaal FC Porto definitief door en werd hij een pijler onder het succes van de door José Mourinho getrainde ploeg. Won met Porto de Champions League en de UEFA Cup, alsmede drie landstitels en twee bekers. Barcelona pikte hem op en Deco won met die ploeg twee landstitels en de Champions League. Speelde met Portugal op het EK van 2004 (tweede) en WK van 2006 (vierde). Kwam tot 44 interlands en 3 goals.

Robert Pires: Artiest op de flanken. De Fransman ziet eruit als een kunstenaar en zo voetbalt hij ook. Fabelachtige techniek, goed in de korte combinatie. In zijn periode bij FC Metz hadden Ajax en PSV nog interesse, maar via Olympique Marseille trok Pires naar Arsenal. Bij "The Gunners" was hij één van de spelers die het snelle combinatievoetbal mogelijk maakten en had hij een periode waarin hij als middenvelder jaarlijks tien of meer goals in de competitie maakte. Pelé nam hem op in diens lijst van "125 beste nog levende voetballers." Pires speelde 79 interlands voor Frankrijk en scoorde daarin 14 keer. Pakte de wereldtitel in 1998, maar speelde toen niet veel, en gaf in 2000 de assist op Trezeguet waardoor de Fransen de Europese titel grepen. De huidige speler van Villarreal won een Franse beker, twee Engelse landstitels en drie FA Cups. De Engelse voetbaljournalisten kozen hem in 2002 als speler van het jaar. In 432 competitieduels kwam Pires tot 116 doelpunten.

David Trezeguet: Franse spits. Trezeguet speelde met succes bij AS Monaco in een topvoorhoede met Thierry Henry en Victor Ikpeba Nosa en verkaste later naar Juventus. Scoorde in competitieverband 152 keer in 235 duels. Is één van de spelers in de historie van Juventus die meer dan 100 keer scoorden voor die club. Trezeguet had zijn mooiste moment in 2000, toen hij de golden goal maakte in de finale van het EK tegen Italië. Zo werd hij na wereldkampioen in 1998 ook Europees kampioen in 2000. Pakte verder twee landstitels in zowel Frankrijk als Italië. Bovendien werd hij ook topscorer van de Serie A.

Jean-Pierre Papin: Franse spits. Maakte furore bij o.a. Valenciennes, Club Brugge, Olympique Marseille, AC Milan, Girondins Bordeaux en in mindere mate bij Bayern München. Moest oogsten met de nationale ploeg in 1992, maar dat lukte helaas niet. Desondanks een echte goaltjesdief. Kwam ook langs in de boeken van de Vlaamse topschrijver Herman Brusselmans. In de omnibus Kou van jou staan enkele boeken waarin de naam van Papin passeert. Een voorbeeld:

'Ja,' zei Eduard. 'Of nee. Godverdomme, nee. Ik ben niet getrouwd en ik heb géén zoon, dat moet maar 's luidop klinken....!'
Heel luid riep hij: 'Ik ben een klootzak van een vrijgezel! East-Side! Jean-Pierre Papin!'

Weinig voetballers over wie zulk proza is geschreven! "JPP" scoorde 30 goals in 54 interlands en 292 goals in 496 competitiewedstrijden. Pakte vier keer de Franse titel, twee keer de Italiaanse, won een Franse en Belgische beker, de UEFA Cup, de Champions League en werd vijf keer topscorer van Frankrijk en drie keer van de Champions League. Was tevens twee keer Frans voetballer van het jaar en in 1991 ook Europees voetballer van het jaar.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_54898962
Mooi team en heel goede uitleg/ beschrijving methodmich. Ik heb het alleen niet zo op Deco en in mindere mate Pires. Papin, Sammer en Petrescu daarentegen vind ik (buiten Sammer) redelijk verrassende spelers, maar als ik aan ze had gedacht dat hadden ze ook makkelijk op mijn lijstje kunnen staan.

Vooral Papin. Eigenlijk een van de weinige Franse voetballers ooit waar ik een zwak voor heb (gehad).
  Trouwste user 2022 woensdag 28 november 2007 @ 23:59:07 #88
7889 tong80
Spleenheup
pi_54909857
Kom jongens het tempo zat er zo lekker in

pi_54913502
quote:
Op woensdag 28 november 2007 23:59 schreef tong80 het volgende:
Kom jongens het tempo zat er zo lekker in

Stuur dan een PM voortaan

11e ronde, 1e keuze, 321e totaal: Obdulio Varela [Fides]
11e ronde, 2e keuze, 322e totaal: Lúcio [RayMania]
11e ronde, 3e keuze, 323e totaal: Peter Houtman [The_Verve]
11e ronde, 4e keuze, 324e totaal: Jay Jay Okocha [BliksemSchigt]
11e ronde, 5e keuze, 325e totaal: Horst Blankenburg [Borisz]
11e ronde, 6e keuze, 326e totaal: Wolfgang Overath [sjimz]
11e ronde, 7e keuze, 327e totaal: José Martínez Sánchez, 'pirri' [DANILXL]
11e ronde, 8e keuze, 328e totaal: Thomas Ravelli [Blawh]
11e ronde, 9e keuze, 329e totaal: Gerrie Mühren [Yeahinhodinges]
11e ronde, 10e keuze, 330e totaal: Allan Simonsen [Steven184]
11e ronde, 11e keuze, 331e totaal: Cláudio Ibrahim Vaz Leal (Branco) [pfop]
11e ronde, 12e keuze, 332e totaal: Ibrahim Affalay [Karrel_Laaglawaai]
11e ronde, 13e keuze, 333e totaal: Cor Veldhoen [DivineJester]
11e ronde, 14e keuze, 334e totaal: Rik Coppens [Beschouw]
11e ronde, 15e keuze, 335e totaal: Badou Zaki [AminBen]
11e ronde, 16e keuze, 336e totaal: Hans-Jörg Butt [methodmich]
11e ronde, 17e keuze, 337e totaal: Sergio Goycochea [Grimm]
11e ronde, 18e keuze, 338e totaal: Julio Cesar da Silva [Colplay]
11e ronde, 19e keuze, 339e totaal: Peter Shilton [tong80]
11e ronde, 20e keuze, 340e totaal: Roberto Dinamite[egoTRON]
'I don't make predictions. I never have done and I never will do.' - Ian Wright
pi_54913567
En de beschrijving volgt...
'I don't make predictions. I never have done and I never will do.' - Ian Wright
pi_54919307
11e ronde, 21e keuze, 341e totaal: ????? [PhifeDawg]
11e ronde, 22e keuze, 342e totaal: Wayne Rooney: [Deoxyribonucleic]
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_54919833
quote:
Op woensdag 28 november 2007 17:44 schreef methodmich het volgende:
Mijn elftal!
Mooi team.
'Tussen 1997 en 2006 stond hij in 302 van de 306 mogelijke wedstrijden niet in het veld' bij Butt, zo lees ik het alsof hij maar 4 duels heeft gespeeld, wat natuurlijk niet zo is.
En Pires in het team
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_54919894
11e ronde, 23e keuze, 343e totaal: Willy Sagnol [mcyodogg]

---------------------------------Cech --------------------------------
--Sagnol ---------- Jorge Costa---Ferdinand ----------- Le Saux
------------------------------Deschamps------------------------------
-------------------- Gascoigne------Lampard------------------------
-----------Brolin------------------------------------Zola------------------
--------------------------------Romario--------------------------------
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_54919905
Beschrijving volgt, heb wel al een filmpje gemaakt om mn team wat kleur te geven

http://www.youtube.com/watch?v=BByUPm_ulgw
pi_54919941
Niet echt veel Chelsea spelers
Mods met een x zijn tof.
pi_54920022
haha, maar eigenlijk 4, want Deschamps kies ik niet vanwege dat ene jaartje daar.

Maar goed, wat je het meest ziet, valt meer op he.
pi_54920128
quote:
Op donderdag 29 november 2007 14:40 schreef mcyodogg het volgende:
Beschrijving volgt, heb wel al een filmpje gemaakt om mn team wat kleur te geven
Daar had je ook gewoon paint voor kunnen gebruiken, hoor.

Maar wel grappig, zo'n filmpje.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_54920144
11e ronde, 24e keuze, 344e totaal: Howard Kendall [Schimpie]

---------------------------------Southall --------------------------------
--Stevens -----------------Augenthaler---------------Pearce---
--------------------------------Labone------------------------------
----Steven-------------Kendall------Ball----------Sheedy--------------
-----------------------Dean-----------Eriksen----------------------------

9 Everton legends
1 Bayern legend
En de beste spits die Roda JC ooit gehad heeft.

[ Bericht 7% gewijzigd door Schimpie op 29-11-2007 15:06:43 ]
pi_54920375
11e ronde, 24e keuze, 344e totaal: Howard Kendall [Schimpie]
11e ronde, 25 keuze, 345e totaal: Jimmy Greaves [golfer]

Jimmy Greaves, top Engelse spits, 644 wedstrijden, 422 goals, winnaar FA-cup en UEFA-cup, 57 interlands met 44 doelpunten.

Mijn 4-3-3 elftal met uitsluitend topspelers is compleet en behoeft verder, denk ik, weinig uitleg:

--------------------Cudicini-----------------

Trabelsi-------Vasovic----Laseroms------Krol

---Gerrard--------Masopust-------Djorkaeff

----Greaves--------Suker--------Rensenbrink
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_54920396
quote:
Op donderdag 29 november 2007 14:46 schreef mcyodogg het volgende:
haha, maar eigenlijk 4, want Deschamps kies ik niet vanwege dat ene jaartje daar.

Maar goed, wat je het meest ziet, valt meer op he.
Ieder zijn eigen smaak/keuzes
Mods met een x zijn tof.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')