American whiskey, like Irish whiskey, is spelled with the "e", while most Canadian or Scottish whisky producers omit that letter.quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De juiste grondstof is al ergens genoemd, maar niet gekoppeld aan Single Cask Whisky...
Nog wat:
Schotse whisky is zonder 'e', dus geen 'whiskey'.
Zo heet het in Ierland, Canada en de USA.
Ik kan het niet vaak genoeg herhalen...
Canada is wat halfslachtig wat betreft die 'e' en hun whiskey/whisky is toch niet te zuipen...quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:12 schreef hhhpsycho het volgende:
[..]
American whiskey, like Irish whiskey, is spelled with the "e", while most Canadian or Scottish whisky producers omit that letter.
ik zie een wiki aanpassing door MM aankomen en nee ik was niet het goede antwoordt aan het zoeken was op zoek naar rye. maar ik zal me nu verder van antwoorden onthouden.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:26 schreef krapula het volgende:
.50
quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:30 schreef steekbal het volgende:
dogville
Daarom vroeg ik ook het kaliber. Je moest eens weten hoeveel collega's van mij de (bij)naam van het wapen wel wisten maar compleet verkeerd zaten met het kaliber.quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:30 schreef RoofingBurner het volgende:
Staat ook op het munitie kistje. Deze heb ik ook eens gevraagd met de vraag 'hoe heet dit wapen' waarop het antwoord natuurlijk .50 moet zijn. Ik kreeg indertijd iig een boel commentaar omdat .50 de bijnaam zou zijn van dit ding.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:44 schreef krapula het volgende:
bauhaus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |