quote:Op maandag 26 november 2007 22:58 schreef starla het volgende:
sinterklaasje bonne bonne bonne
sinterklaas kapoentje
niet dus..quote:Op maandag 26 november 2007 23:02 schreef starla het volgende:
toch wel:
http://www.liedjesland.co(...)erklaasKapoentje.htm
nee, niet EXACT dezelfde, maar op een paar extra noten (woorden) na welquote:Op maandag 26 november 2007 23:04 schreef MadMaster het volgende:
Is dat 2 keer exact dezelfde melodie?
Jij kent je klassiekers...quote:Op maandag 26 november 2007 23:13 schreef ScottTracy het volgende:
Zie ginds komt de stoomboot en Zwarte Piet ging uit fietsen
Als me tante kloten had gehad, dan was het me oom geweest...quote:Op maandag 26 november 2007 23:06 schreef starla het volgende:
[..]
nee, niet EXACT dezelfde, maar op een paar extra noten (woorden) na wel
Klopt als een busquote:Op maandag 26 november 2007 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als me tante kloten had gehad, dan was het me oom geweest...
aldus een oud Amsterdams gezegde...
Verzin er maar één, Scott heeft zichzelf weggebeamed, vrees ik...quote:Op maandag 26 november 2007 23:40 schreef Flaccid het volgende:
Komt er noge ene vraag?
Ja maar ikwil punten scoren voor het slapen gaan.quote:Op maandag 26 november 2007 23:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verzin er maar één, Scott heeft zichzelf weggebeamed, vrees ik...
Hij weet het ook nogquote:Op maandag 26 november 2007 23:45 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind het al heel wat dat ik het Sinterklaasjournaal bekijk...
Lex Goudsmit en Purk
Ik kijk stiekem wel eens...
Hoe oud ben je?quote:Op maandag 26 november 2007 23:45 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind het al heel wat dat ik het Sinterklaasjournaal bekijk...
...
Ik kijk stiekem wel eens...
Speciaal voor Flaccid...quote:is een muziekstroming die in de jaren '80 in Chicago ontstond. DJ Pierre van de groep Phuture ontdekte toevallig dat zijn Roland TB-303 synthesizer vreemde geluiden produceerde als de batterij leeg was. Met deze geluiden maakte hij de eerste
tracks (of trax) in 1985.
Niet je post editten...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |