Dat zijn mijn initialen, maar ik heb maar één boek op mijn naam staan (en dan nog onder pseudoniem)...quote:Op maandag 26 november 2007 21:11 schreef ChrisJX het volgende:
De initialen van deze schrijver zijn T... T...
quote:Op maandag 26 november 2007 21:33 schreef ChrisJX het volgende:
Helaas hhh, maar in een dubbelepuntentopic ben ik streng.
Wist het niet, en heb het opgezocht, en ben benieuwd of iemand had gaat weten.quote:Op maandag 26 november 2007 21:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Niet weer verslaafd raken aan AKQ, niet weer verslaafd raken aan AKQ...
Nieuwe vraag:
Na een periode van toneelstukken vol spanning en gruwelen in de zeventiende eeuw, kwam er een tegenbeweging in de vorm van een kunstgenootschap dat het Frans-classicisme introduceerde (opgericht in 1669). Hoe heette dit genootschap, en wat is de Nederlandse vertaling van deze naam?
Edit, jaartal toegevoegd.
Is het te moeilijk, denk je? Volgens mij heb ik het gewoon met Nederlands op de middelbare school gehad.quote:Op maandag 26 november 2007 21:49 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Wist het niet, en heb het opgezocht, en ben benieuwd of iemand had gaat weten.
Ik wist het niet. Maar misschien weet iemand het wel. Madmaster kan weten of het te moeilijk is.quote:Op maandag 26 november 2007 21:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Is het te moeilijk, denk je? Volgens mij heb ik het gewoon met Nederlands op de middelbare school gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |