quote:Op maandag 26 november 2007 21:56 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ik wist het niet. Maar misschien weet iemand het wel. Madmaster kan weten of het te moeilijk is.
Mag ik, ik weet er eentje!quote:Op maandag 26 november 2007 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben geen graadmeter, maar ik heb het ook opgezocht en ik denk dat ie behoorlijk pittig is.
Ja, backroniemen...quote:Op maandag 26 november 2007 22:29 schreef Flaccid het volgende:
BMW = Boeren mest wagen
NASA = Need another seven astronauts, not all shuttles arive.
Philips = Product Hopeloos, Iedere Lamp Is Praktisch Stuk
Het zijn niet altijd afkortingen, maar ze worden verzonnen nadat de afkorting al bestaat.
Dit fenoneem heeft een naam. De vraag: Wat is de naam hiervan?
is ie te doen maddie?
Haha is goed. Maar je bent wel een maatstafquote:Op maandag 26 november 2007 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
...
Maar even voor de goede orde, ik ben geen spelleider hier of zo en ik wil dat ook niet zijn.
Ik forceer alleen wel eens wat, maar dat mag een ander ook doen...
Lekker in het zonnetje...quote:Op maandag 26 november 2007 22:43 schreef hhhpsycho het volgende:
fortuin althans zijn graf.
zamfir is da man, simpelweg briljant.quote:Op maandag 26 november 2007 22:54 schreef MadMaster het volgende:
George Zamfir (gok ik) en het origineel is van John Lennon, Imagine...
ken jij sjors niet, heb nog wel een aantal albums voor je, de beste man zet allerlei klasiekers om naar de panfluit.quote:Op maandag 26 november 2007 22:56 schreef starla het volgende:![]()
is dit doorgestoken kaart ofzo?
wie in fucksnaam is Sjors Zamfir?
quote:Op maandag 26 november 2007 22:58 schreef starla het volgende:
sinterklaasje bonne bonne bonne
sinterklaas kapoentje
niet dus..quote:Op maandag 26 november 2007 23:02 schreef starla het volgende:
toch wel:
http://www.liedjesland.co(...)erklaasKapoentje.htm
nee, niet EXACT dezelfde, maar op een paar extra noten (woorden) na welquote:Op maandag 26 november 2007 23:04 schreef MadMaster het volgende:
Is dat 2 keer exact dezelfde melodie?
Jij kent je klassiekers...quote:Op maandag 26 november 2007 23:13 schreef ScottTracy het volgende:
Zie ginds komt de stoomboot en Zwarte Piet ging uit fietsen
Als me tante kloten had gehad, dan was het me oom geweest...quote:Op maandag 26 november 2007 23:06 schreef starla het volgende:
[..]
nee, niet EXACT dezelfde, maar op een paar extra noten (woorden) na wel
Klopt als een busquote:Op maandag 26 november 2007 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als me tante kloten had gehad, dan was het me oom geweest...
aldus een oud Amsterdams gezegde...
Verzin er maar één, Scott heeft zichzelf weggebeamed, vrees ik...quote:Op maandag 26 november 2007 23:40 schreef Flaccid het volgende:
Komt er noge ene vraag?
Ja maar ikwil punten scoren voor het slapen gaan.quote:Op maandag 26 november 2007 23:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verzin er maar één, Scott heeft zichzelf weggebeamed, vrees ik...
Hij weet het ook nogquote:Op maandag 26 november 2007 23:45 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind het al heel wat dat ik het Sinterklaasjournaal bekijk...
Lex Goudsmit en Purk
Ik kijk stiekem wel eens...
Hoe oud ben je?quote:Op maandag 26 november 2007 23:45 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind het al heel wat dat ik het Sinterklaasjournaal bekijk...
...
Ik kijk stiekem wel eens...
Speciaal voor Flaccid...quote:is een muziekstroming die in de jaren '80 in Chicago ontstond. DJ Pierre van de groep Phuture ontdekte toevallig dat zijn Roland TB-303 synthesizer vreemde geluiden produceerde als de batterij leeg was. Met deze geluiden maakte hij de eerste
tracks (of trax) in 1985.
Niet je post editten...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |