abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54859289
Wil jij niet zo laat nog posten Werd al helemaal blij
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_54863058
Ik voel me echt al de hele nacht onwijs misselijk. Geen idee wat ik er nou weer mee aan moet. Ben 38 weken 3 dagen zwanger, ben alleen de eerste 11 weken zo misselijk geweest.

Macka en nog een dame (naam vergeten) van harte met de zwangerschap
pi_54863085
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:27 schreef Macka66 het volgende:
Ik dacht al dat ik iets vergeten was...
Silmarwen en Knut en Verida, gefeliciteerd met Leeloo. En wat een droppige echo
Llewella, leuke spoiler. Kom je hier binnenkort nog eens posten?
Hehe, iig zal ik updates blijven geven rond dit gebeuren

Overigens hopen wij ook op een leuk rood kindje, maar denk dat de kans niet erg groot is, volgens mij heeft vaders geen rood in de familie, zou kunnen dat ie toch het gen draagt, maar dat is afwachten. Kans op blond is dan groter gezien vaders blond is, en ik zelf het blond-gen draag.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  dinsdag 27 november 2007 @ 07:44:09 #79
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_54863257
Ja hoi, Knut onder een ander account hier.

Een lap tekst van mijn hand over de echo van gisteren. Staat elders gepubliceerd maar een copy paste om in dit topic de mannen kant ook eens wat aandacht te geven. Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat er hier veel meer mannen lezen dan je zou denken, en dan is ervaringen delen ook helemaal niet verkeerd.
quote:
Spartelingen

Aan het idee was ik wel gewend. Ik snapte een beetje hoe het allemaal in elkaar stak en omdat ik bij biologie opgelet heb vroeger weet ik ook nog eens echt hoe het allemaal werkt. Mijn vrouw is zwanger, er zit een kindje in haar baarmoeder. Begonnen als wat kleine celletjes en zoals op de echo te zien was een paar weken terug zat het lekker stil in zijn ballonnetje te zitten.

Dat idee zat in mijn hoofd en dat was op zichzelf staand heel erg prettig. Gisteren ging ik dan ook met goede moed naar de echo, klaar om naar een iets groter stilliggend kindje te kijken. Rustig en vast in de baarmoeder van mijn vrouw.

Mijn verbazing was dan ook enorm op het moment dat ik zag dat het kindje gewoon al beweegt. De handjes en de voetjes spartelen rustig in de rondte en hij of zij was een klein feestje aan het bouwen leek het wel. De verloskundige annex huisarts heeft ons geruim de tijd gegeven om het allemaal goed te bekijken en stelde ook meteen de lengte van de zwangerschap bij. Silmarwen is niet 10 weken zwanger, nee vandaag is ze 11 weken en 6 dagen zwanger. We hebben dus de 'magische' drie maanden gehaald.

Ik heb wederom in 'awe' naar het scherm staan kijken en heb de hele wereld om mij heen een beetje vergeten. Met de hand van mijn vrouw in mijn hand en mijn ogen gefixeerd op het spartelende babytje in haar buik voelde ik wederom een traantje of twee drie over mijn wang glijden. Wat is dit toch allemaal mooi, fantastisch, geweldig en nog wat overtreffende superlatieven.

Het besef van het levende dingetje, het kindje en de verantwoordelijkheden slaan in als een bom. Ik word papa. Van dat kleine spartelende ding dat ik gisteren gezien heb.

Wow.

pi_54863392
Leuk hoor Knut om de mannen versie te lezen van het kijken naar een echo.

Mijn man is niet zo spraakzaam over gevoelens en die heeft tijdens alle echo's alleen maar met een mega big smile naar het scherm zitten kijken.

Nou, alles wat ik gisterenavond heb gegeten is er weer uitgekomen. Dus ook de annanas.
pi_54863512
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 08:11 schreef Faja-Lobi het volgende:
Leuk hoor Knut om de mannen versie te lezen van het kijken naar een echo.

Mijn man is niet zo spraakzaam over gevoelens en die heeft tijdens alle echo's alleen maar met een mega big smile naar het scherm zitten kijken.

Nou, alles wat ik gisterenavond heb gegeten is er weer uitgekomen. Dus ook de annanas.
Die big smile zegt meer dan duizend woorden hoor!!

De zwangerschapstest heb ik zelf gedaan, terwijl m'n vrouw weer in bed was gaan liggen. Toen ik merkte dat de test positief was, ben ik ook met tranen in mijn ogen en de test in mijn handen naar haar toe gegaan. Ik hoefde niks te zeggen; het was al heel duidelijk. Ze zegt dat ze mijn blik toen nooit zal vergeten verdorie, nu krijg ik alweer natte ogen

Nog 4 dagen voor de eerste echo spannend
pi_54863540
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 06:41 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik voel me echt al de hele nacht onwijs misselijk. Geen idee wat ik er nou weer mee aan moet. Ben 38 weken 3 dagen zwanger, ben alleen de eerste 11 weken zo misselijk geweest.
Nou dat is wel heel frapant. Ik heb dus ook de halve nacht wakker gelegen. Echt heel misselijk. Ik wist eigenlijk ook niet wat ik ermee aanmoest. Ik ben daarna wel weer in slaap gevallen (na een paar uur). Maar werd evengoed nog misselijk wakker.

Er is dus nog niks gebeurt
pi_54863577
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 08:11 schreef Faja-Lobi het volgende:
Dat zegt genoeg Faja. Dat was hier ook zo en ik vond het erg leuk om te zien bij Paul.

Knut leuk omschreven. Inderdaad ook eens leuk om te lezen hoe een man het ervaart
pi_54863593
Faja..toch niet nu nog een buikgriep he ?
of een teken van je lichaam?

Bright...zelfs ík krijg tranen in mijn ogen als ik je post lees !
ik zou toch zo onderhand wel ontzwangerd moeten zijn? (wie schreef dat dit zo blijft !? )
  dinsdag 27 november 2007 @ 08:34:50 #85
156412 hestria
erg gastvrij
pi_54863625
Llewela, gefeliciteerd!

bright, spannend, hoop dta je de 4 dagen een beetje doorkomt!

Trouwens de banners bij de naam in openingspost doen het niet? Laat maar ze doen het gewoon.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_54863652
Bij mij heeft een buikgriep, echt overgeven, voor 3 cm gezorgd denk ik toen. Had verder geen ontslutingsweeën. Maar tijdens de uiteindelijke bevalling had ik ook niet meer dan een halve liter vocht binnen (het halve liter flesje ranja wat altijd meeging ), verder niets.
pi_54863659
Gefeliciteerd Llewella
pi_54863670
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 08:31 schreef marit1978 het volgende:
ik zou toch zo onderhand wel ontzwangerd moeten zijn? (wie schreef dat dit zo blijft !? )
Ontzwangeren duurt 9 maanden he, en zelfs dan is het nog niet 100% zoals ervoor.
pi_54864689
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 08:31 schreef marit1978 het volgende:
Faja..toch niet nu nog een buikgriep he ?
of een teken van je lichaam?

Bright...zelfs ík krijg tranen in mijn ogen als ik je post lees !
Ontzwangeren duurt volgens mij de rest van je leven
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 08:34 schreef hestria het volgende:
Llewela, gefeliciteerd!

bright, spannend, hoop dta je de 4 dagen een beetje doorkomt!

Trouwens de banners bij de naam in openingspost doen het niet? Laat maar ze doen het gewoon.
Pff - heel spannend, maar we hebben ook wel vertrouwen. (Het hartje klopt als het goed is nu al, wat ongelooflijk wonderlijk he?) (Ik wil ook zo'n doptone- of echo-apparaat thuis hebben! Gewoon voor zelfcontrole, net zoals een bloeddrukmeter)
pi_54864848
Nu valt het wel weer mee, mijn maag komt wel in opstand als ik wat wil eten maar ik moet ook iedere keer naar het toilet. Ik hoop niet dat het een buikvirus is, mijn dochter had dat vorige week nog samen met der vader maar ik dacht er aan ontsnapt te zijn. Misschien maakt mijn lichaam zich wel schoon voor de bevalling. We shall see.

Lewis jij ook al zo misselijk. Je doet er geen oog van dicht. Ik heb alleen maar rondjes liggen draaien. Maar ik vind overgeven ook dood eng dus ik probeer het altijd zo lang mogelijk uit te stellen. Toen alles er uit was vanmorgen ben ik op de bank in slaap gevallen.
pi_54864867
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 09:46 schreef Bright het volgende:

[..]

Ontzwangeren duurt volgens mij de rest van je leven
[..]

Pff - heel spannend, maar we hebben ook wel vertrouwen. (Het hartje klopt als het goed is nu al, wat ongelooflijk wonderlijk he?) (Ik wil ook zo'n doptone- of echo-apparaat thuis hebben! Gewoon voor zelfcontrole, net zoals een bloeddrukmeter)
Die dingen kan je bij de kijkshop kopen geloof ik. Angelsounds heet het als ik me niet vergis.
  dinsdag 27 november 2007 @ 10:02:19 #92
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_54864991
Ik ben dit topic elke keer kwijt! . Eens even kijken;

ThaNetRunner, gefeliciteerd met Milan!!! .
Llewella gefeliciteerd! .
Bright, voor de zekerheid ook nog gefeliciteerd! (weet niet of ik dat nou wel of niet gedaan heb . )

Knut en Sil, gefeliciteerd met het halen van de 12 weken .
Macka66, gefeliciteerd met de coming out .
Pruk, gefeliciteerd met het leuke setje . . . .

Lewis, wat rot dat je zo slecht geslapen hebt en er nog steeds niks aan de hand is. Het mag nou wel gebeuren toch? . En Faja, ook beterschap. Het lijkt me echt zwaar verrot om weer de hele dag te moeten overgeven en misselijk te zijn .

Zo! En nu koffie! .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  dinsdag 27 november 2007 @ 10:29:07 #93
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_54865537
Slmarwen, mooie echo!!

Macka

Llewella, gefeliciteerd!!

Vandaag naar de verloskundige geweest, we hoorde een goede hartslag en mijn baarmoeder is goed op grootte!
Vrijdag krijgen we de 1ste echo!!

[ Bericht 6% gewijzigd door KD-fotografie op 27-11-2007 10:40:56 ]
pi_54865617
Het is bij mij weer over die misselijkheid gelukkig. Ik ben zelf ook altijd al bang om over te geven.

Beterschap Faja
pi_54865641
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 09:56 schreef Faja-Lobi het volgende:

[..]

Die dingen kan je bij de kijkshop kopen geloof ik. Angelsounds heet het als ik me niet vergis.
Jeps!
  dinsdag 27 november 2007 @ 10:40:30 #96
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_54865750
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 10:32 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Het is bij mij weer over die misselijkheid gelukkig. Ik ben zelf ook altijd al bang om over te geven.

Beterschap Faja
Dat had ikm nou altijd tot dat ik een paar weken terug een nare buikgriep had en elk uur moest overgeven. Moet zeggen dat ik misselijkheid nu ook veel minder panisch tegemoet zie wat maar goed is ook als je zwanger bent.
pi_54865845
Ik ben begonnen met de staalpillen. Het zijn gewoon kleine pilletjes, dus het smaakt nergens naar. Ik was alleen vanmorgen wel heel erg misselijk, maar ik weet natuurlijk niet of dat nu van de pillen is.

Verder lag ik gister al heel erg vroeg te slapen. Voor het eten even gelegen, en na het eten in slaap gevallen. Maar nog wel even wakker geweest 's avonds anders lig ik de hele nacht weer wakker. Ik ben 's avonds zo vreselijk moe dat ik geen hap meer door mn keel krijg.

(en en nog een vraagje, hebben er hier meiden last van lekkende tieten??)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_54865884
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 10:40 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Dat had ikm nou altijd tot dat ik een paar weken terug een nare buikgriep had en elk uur moest overgeven. Moet zeggen dat ik misselijkheid nu ook veel minder panisch tegemoet zie wat maar goed is ook als je zwanger bent.
Het went ook wel hoor
  dinsdag 27 november 2007 @ 10:49:26 #99
14746 k_i_m
pi_54865905
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 10:46 schreef Ticootje het volgende:

Alleen als ik erin knijp, ontdekte ik laatst .
In my life
Why do I smile
pi_54865933
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 10:49 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Alleen als ik erin knijp, ontdekte ik laatst .
Ik heb dus nu 2x 's morgens een nachthemd gehad met vlekken... Hopen dat de lekkage niet overdag toeslaat..
pi_54865959
Ook zonder te knijpen, maar gelukkig niet heel erg. Ik vind het er voornamelijk vies uitzien omdat het dan een beetje opdroogd en je van die vieze witte stukjes krijgt die je zo moeilijk tussen de kleine ribbels uit kan pulken.
pi_54865985
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 09:56 schreef Faja-Lobi het volgende:

[..]

volgens mij zijn die niet zo betrouwbaar, maar ik kan me vergissen hoor. ik had in ieder geval ook zo'n goedkoop ding en hoorde er alleen allerlei gerommel in m'n buik mee, maar vrijwel nooit het hartje. zenuwslopend!

llewella, wat leuk, gefeliciteerd!
pi_54866056
Angelsounds worden ook pas echt vanaf een week of 12 echt goed bruikbaar
  dinsdag 27 november 2007 @ 10:58:35 #104
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54866060
Deze doet het wel Lunastar.

*verder leest...
pi_54866075
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 10:58 schreef Pruk het volgende:
Angelsounds worden ook pas echt vanaf een week of 12 echt goed bruikbaar
bij mij was 't de hele zwangerschap prut.
pi_54866077
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 10:50 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik heb dus nu 2x 's morgens een nachthemd gehad met vlekken... Hopen dat de lekkage niet overdag toeslaat..
tja, daar heb je van die inlegkruisjes voor in je bh voor he
pi_54866104
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 10:59 schreef bixister het volgende:

[..]

bij mij was 't de hele zwangerschap prut.
Hmm, dat heb ik nog niet gehoord. Ken aardig wat mensen die zo'n ding hebben liggen en toch wel goed het hartje konden horen.
Ik heb er zelf nooit eentje gehad want ik was voornamelijk bang dat ik het hartje niet zou kunnen horen en daardoor zou gaan stressen
  dinsdag 27 november 2007 @ 11:03:25 #108
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54866151
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 10:54 schreef bixister het volgende:

[..]

volgens mij zijn die niet zo betrouwbaar, maar ik kan me vergissen hoor. ik had in ieder geval ook zo'n goedkoop ding en hoorde er alleen allerlei gerommel in m'n buik mee, maar vrijwel nooit het hartje. zenuwslopend!

llewella, wat leuk, gefeliciteerd!
En er zijn heel veel mensen die heel blij naar het hartje van zichzelf zitten te luisteren. Je moet echt zo diep gaan zitten in het begin, zelfs de vk moet vaak nog aardig zoeken, ook na die 12 weken.
  dinsdag 27 november 2007 @ 11:11:25 #109
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54866295
Knut, deze topics zijn wrsch ook wel heel leuk om te lezen voor jou:
En hoe gaat het met de (nieuwe) Vaders dan?
Hoe gaat het met de (nieuwe) vaders dan Deel II!!!

Voor zover je nog niet in de boeken gedoken bent krijg je daar hele leuke en lieve reacties van vaders mee.

Pfff, net de OP van het eerste topic zitten lezen en ik schiet gelijk helemaal vol.

Vanavond weer naar de VK. Dubbele afspraak met instructies over wanneer ik mag bellen etc. Het komt echt allemaal superdichtbij nu!

[ Bericht 35% gewijzigd door BE op 27-11-2007 11:19:20 ]
pi_54866444
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 10:46 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben begonnen met de staalpillen. Het zijn gewoon kleine pilletjes, dus het smaakt nergens naar. Ik was alleen vanmorgen wel heel erg misselijk, maar ik weet natuurlijk niet of dat nu van de pillen is.

Verder lag ik gister al heel erg vroeg te slapen. Voor het eten even gelegen, en na het eten in slaap gevallen. Maar nog wel even wakker geweest 's avonds anders lig ik de hele nacht weer wakker. Ik ben 's avonds zo vreselijk moe dat ik geen hap meer door mn keel krijg.

Volgens mij kun je van staaltabletten niet misselijk worden. Hier thuis werd de boerenkool ook niet echt gegeten - Elise at er meer van dan m'n vrouw

En lekkende tieten? Nog niet natuurlijk, maar dat was wel een puntje bij de zwangerschap van Elise. (Al was het maar weinig. Na de bevalling werd dat wel meer, door de BV)
pi_54866459
Michel luisterde met een wc rol of keukenrol. Dat ging ook best goed en ophet einde legde ie gewoon zijn oor op mijn buik en dan kon ie het ook horen.

Oehh BE, het komt idd heel dichtbij hoor Leuk!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 27 november 2007 @ 11:55:43 #112
14746 k_i_m
pi_54867072
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 10:52 schreef Pruk het volgende:
Ook zonder te knijpen, maar gelukkig niet heel erg. Ik vind het er voornamelijk vies uitzien omdat het dan een beetje opdroogd en je van die vieze witte stukjes krijgt die je zo moeilijk tussen de kleine ribbels uit kan pulken.
Ik had een tepelpiercing die ik eruit heb gehaald met 13 á 14 weken omdat het zeer begon te doen. Nu ontdekte ik dat er van binnen wat rommel zat, dus ik dacht, ik jas die piercing er even doorheen om het gaatje schoon te maken! Was het al dicht in het midden . . Toen ben ik er maar heel snel mee opgehouden .
In my life
Why do I smile
pi_54867271
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 11:03 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

En er zijn heel veel mensen die heel blij naar het hartje van zichzelf zitten te luisteren. Je moet echt zo diep gaan zitten in het begin, zelfs de vk moet vaak nog aardig zoeken, ook na die 12 weken.
BE! Daar zouden we het nooit meer over hebben...

Anyhoe, na een week of 15 kon ik beeb prima vinden. Ik luister nu nog zo'n eens per week, maar niet voor de geruststelling, omdat ik het kindje nu ook voel. Sowieso ben ik nooit naar het hartje gaan zoeken tijdens de zeldzame zorgenmaakmomenten, want als je beeb dan even verkeerd ligt en je kan geen hartje vinden ga je gegarandeerd flippen.
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 27 november 2007 @ 12:11:50 #114
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54867357
Ik twijfelde of ik dat nou hier of ergens anders gehoord had.
Fijn dat je het nu iig wel weet te vinden.
pi_54867577
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 12:07 schreef Webkim het volgende:

[..]

BE! Daar zouden we het nooit meer over hebben...

Anyhoe, na een week of 15 kon ik beeb prima vinden. Ik luister nu nog zo'n eens per week, maar niet voor de geruststelling, omdat ik het kindje nu ook voel. Sowieso ben ik nooit naar het hartje gaan zoeken tijdens de zeldzame zorgenmaakmomenten, want als je beeb dan even verkeerd ligt en je kan geen hartje vinden ga je gegarandeerd flippen.
pi_54867719
Ik had toen ook zo;n ding gehuurd. Tot de 20 weken echo en toen heb ik hem weer weg gedaan. Toen voelde ik Mikael goed en wist ik dat alles goed zat. Bij een volgende zwangerschap komt ie hier weer.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  dinsdag 27 november 2007 @ 12:47:29 #117
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_54867967
ik zou dat zoiezo doodeng vinden... stel dat je dan idd ineens geen hartje meer hoort... ik zou echt van alles in mijn hoofd halen dan...
Nu was Thijs gelukkig een zeer bewegelijke baby in mijn buik, dus hoefde eigenlijk nooit af te vragen doet ie het nog
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_54868117
Ik vertrouw wat dat betreft maar gewoon op de natuur..tzal wel goed gaan en met zo`n apparaat maak je je misschien onterecht zorgen als je niks hoort
Saartje
  dinsdag 27 november 2007 @ 13:06:24 #119
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54868286
Pfoe zeg... even op je dooie akkertje naar de stad fietsen. Resultaat: pijnlijke harde buik en het zweet op je rug!
Maar goed, ik heb weer frisse lucht geroken.

Volgens mij... hebben we vandaag nog geen echte LLM's gespot, of wel?
pi_54868312
Lewis heeft zich al gemeld en DeLiedje rommelt ook nog niet weet ik toevallig
Droeke heeft zich al even niet laten horen volgens mij?
Saartje
pi_54868355
Ik gok dat DeLiedje pas gaat rommelen als BE ook aan het rommelen is. Allebei halverwege december dus (sory DeLiedje )
  dinsdag 27 november 2007 @ 13:13:25 #122
14746 k_i_m
pi_54868409
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 13:08 schreef Maneki.Neko het volgende:
Lewis heeft zich al gemeld en DeLiedje rommelt ook nog niet weet ik toevallig
Droeke heeft zich al even niet laten horen volgens mij?
Had ze nou al de laatste uitslag gehad van die echo waar de artsen zo spastisch over deden? .
In my life
Why do I smile
pi_54868462
Ik heb daarstraks een hotel geboekt aan de andere kant van het land voor mijn examens in januari. Heb dan net in de week voor mijn verlof 2 dagen examens, met bijna 36 weken dus. Het moet maar even, maar heb toch wel een beetje de kriebels omdat het zo kort op mijn verlof zit. Ga dezelfde week nog met verlof. Maar ach hoe groot is de kans dat de kleine te vroeg komt. Het ziekenhuis ligt naast het hotel dus op zich zal het wel loslopen.
  dinsdag 27 november 2007 @ 13:20:23 #124
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54868535
Heb ik dan weer over Lewis heengekeken? Sorry babe!

Oh, en Pruk... Als dat al gebeurt, dan wel gewoon gelijk as vrijdag of zaterdag hoor. Dan zit ik op de 37 weken en dan hoeft DeLiedje niet nog eens een paar weken door. Dat zou ik wel sneu vinden!
pi_54868961
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 13:20 schreef Brighteyes het volgende:
Heb ik dan weer over Lewis heengekeken? Sorry babe!

Oh, en Pruk... Als dat al gebeurt, dan wel gewoon gelijk as vrijdag of zaterdag hoor. Dan zit ik op de 37 weken en dan hoeft DeLiedje niet nog eens een paar weken door. Dat zou ik wel sneu vinden!
Ja, maar ik gok niet dat jij er zo makkelijk vanaf komt
pi_54869004
Ik vind het soms wel hard gaan hoor. Ik kan gewoon al beginnen met de dagen aftellen dat ik nog moet werken. Heerlijk. Ik heb nog wat vakantieuren, dus ik denk erover om ze lekker op te nemen.
pi_54869019
Als je ze niet specifiek nodig hebt, zou ik ze lekker bewaren tot na de bevalling
pi_54869123
eensch is...
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_54869128
Oh maar ik heb zat uren... Per jaar bijna 300. Dat is 7,5 week vakantie. Tot 16 mei ben ik sowieso al weg voor mn zwangerschapsverlof. (Dan heb ik wel een weekje extra genomen) Dus dan blijft er nog 6,5 week over.

Over uren hoef ik me geen zorgen te maken...
pi_54869141
Ik zie juist erg tegen het stoppen met werken op. Klinkt misschien raar, maar eigenlijk zou ik het liefst tot de laatste dag willen blijven werken. Ook omdat het werk mij een ritme geeft wat ik zo hard nodig heb. Gelukkig heeft mijn moeder in de laatste twee weken voor mijn uitgetelde datum vakantie zodat ik wat omhanden heb. Heb ook al geroepen dat ik begin mei ook echt gewoon weer aan de slag ga. (Al wil ik dan wel niet weten wat een bende het dan is, aangezien er voor mij geen vervanging komt die het aantal uren van mij gaat draaien en verder niemand mijn werk kan opvangen, er komt wel en meisje van het accountantskantoor de administratie doen één dag in de week, maar daar vang je mijn 20 uur niet mee op, ik maak me er niet echt druk over, maar vind het zielig voor mijn collega's die het op moeten gaan vangen uiteindelijk die nu al geen tijd hebben. )
  dinsdag 27 november 2007 @ 14:00:00 #131
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54869213
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 13:45 schreef Pruk het volgende:

[..]

Ja, maar ik gok niet dat jij er zo makkelijk vanaf komt
Wat ben jij gemeen zeg!
pi_54869461
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 14:00 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Wat ben jij gemeen zeg!
Ja, maar dat weet je al langer dan vandaag

Overigens gok ik dat die van mij ook wel tot half februari blijft zitten
pi_54869490
Ik ga voor 4 feb. Op 3 feb eet ik pannekoeken met ananas en ga ik touwtje springen.
pi_54869561
Ik eet nu al vaak pannenkoeken, dus dat helpt straks echt niet meer
pi_54869569
Ik wil ook 4 feb. Zit zo vast in mijn hoofd dat ik dan ga bevallen, is de laatst uitgerekende datum van de gyn met ongeveer 11 weken. Maar ik ga er niks voor doen hoor, Merlijn kwam ook vanzelf na het kerstdiner. Was wel typisch hoor dat ik de enige was die daarna buikgriep had, het eten was dus goed.
pi_54869617
Ow, mijn voorkeur gaat uit naar 10 januari ofzo, maar dat zie ik niet echt gebeuren

Dit overigens zodat de verjaardag van 's oma niet in het gedrang komt en ik daar misschien gewoon wel acte de presence kan geven

[ Bericht 48% gewijzigd door Pruk op 27-11-2007 14:27:05 ]
pi_54869678
Als ik 4 februari overdag beval, mag de verloskundige/wij of de ambulance de optocht stilleggen in de wijk zodat ze er door kunnen. Echt een hele mooie datum om te bevallen. Carnavalsmaandag in Budel Schoot , met een grote optocht waardoor je de wijk een paar uur lang niet in of uit kunt. Vanaf 14.00 kun je nog maar vanaf een kanten ons dorp in tot een uur of 14.30 en dan loopt het ongeveer vast tot 17.00 en dan kun je weer via de hoofdweg ons dorp in. Zul je zien dat onze meid dan wil komen.
pi_54869704
Ik vind 12 januari wel een mooie datum..... Maar die zullen mn ex en zn vriendin wel inpikken!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_54869743
Haha Pruk en BE, ik wil best tegelijk met BE bevallen, maar dan wel asap!
Vrijdag of zaterdag had ik zelf ook in mijn hoofd (vanaf dan hebben mijn pap en mam dat huisje in de buurt...) en ik heb zelf al heel de zwangerschap "eind november ergens" gezegd...

Ondertussen heb ik vandaag maar wel weer mooi een prachtig (al zeg ik t zelf ) muziekdoosje voor mijn baby-neefje gemaakt .
Ik kom mijn tijd voorlopig nog wel door... Alhoewel... wat moet ik nú in hemelsnaam gaan doen?!
pi_54869798
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 14:27 schreef DeLiedje het volgende:
Haha Pruk en BE, ik wil best tegelijk met BE bevallen, maar dan wel asap!
Vrijdag of zaterdag had ik zelf ook in mijn hoofd (vanaf dan hebben mijn pap en mam dat huisje in de buurt...) en ik heb zelf al heel de zwangerschap "eind november ergens" gezegd...

Ondertussen heb ik vandaag maar wel weer mooi een prachtig (al zeg ik t zelf ) muziekdoosje voor mijn baby-neefje gemaakt .
Ik kom mijn tijd voorlopig nog wel door... Alhoewel... wat moet ik nú in hemelsnaam gaan doen?!
Ga puzzelen..
pi_54869902
Maak een foto van dat doosje
pi_54869959
Ik pin me niet meer vast op een datum nadat de eerste rond 16 maart verwacht werd en uiteindelijk een 1 april grap werd We zien het allemaal wel
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_54869963
Dat wachten (en internetten dus) is niet echt goed voor mijn portemonee trouwens...

Heb een heel schattig t-shirtje besteld bij rainbowbabies...
Nu ik weet dat ons punkie iig een boogschuttertje gaat worden (23-11 tot 22-12), heb ik een klein shirtje laten bedrukken met een schattig boogschutter-plaatje Vond ze echt zo schattig!!

welke van de 2 ik besteld heb zeg ik natuurlijk niet... En ik heb wel een andere kleur shirtje...
pi_54869969
Hallo dames..

mijn lieve Leonore is vanochtend gevallen in de nursery en heeft nu een grote snee in haar kin
Het is helemaal blauw en ze is zoooo zielig! Helemaal overstuur van de schrik. En ik eigenlijk ook wel...
Ik denk niet dat het gehecht moet worden, maar ik ga toch maar even naar de dokter voor de zekerheid.
Mama van Floris, Leonore en ?
pi_54870023
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 14:30 schreef Ticootje het volgende:
Ga puzzelen..
Grappig dat je dat zegt ... Er stonden puzzelstukjes op zijn geboortekaartje, dus ik heb een muziekdoosje met puzzelstukjes gemaakt... Een heel werk dat uitknippen
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 14:34 schreef Pruk het volgende:
Maak een foto van dat doosje
Al gedaan natuurlijk Voor ik iets opstuur, maak ik altijd even een foto eerst...
pi_54870127
ooh wat zielig eveliene. succes bij de dokter!
  dinsdag 27 november 2007 @ 14:50:06 #147
14746 k_i_m
pi_54870164
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 14:37 schreef --Eveliene-- het volgende:
Hallo dames..

mijn lieve Leonore is vanochtend gevallen in de nursery en heeft nu een grote snee in haar kin
Het is helemaal blauw en ze is zoooo zielig! Helemaal overstuur van de schrik. En ik eigenlijk ook wel...
Ik denk niet dat het gehecht moet worden, maar ik ga toch maar even naar de dokter voor de zekerheid.
He, wat zielig . Ik hoop dat het niet gehecht hoeft te worden!
In my life
Why do I smile
pi_54870261
Misschien kunnen ze het wel lijmen..

succes bij de dokter.
  dinsdag 27 november 2007 @ 15:00:53 #149
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54870362
Wat een leuke shirtjes!
Helaas hier dus geen zekerheid over het sterrenbeeld, dus ik moet nog even de handjes in de zakken houden voor wat dat soort dingen betreft.

Eveliene, sterkte ermee.
  dinsdag 27 november 2007 @ 15:50:21 #150
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54871322
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 11:11 schreef Brighteyes het volgende:
Knut, deze topics zijn wrsch ook wel heel leuk om te lezen voor jou:
En hoe gaat het met de (nieuwe) Vaders dan?
Hoe gaat het met de (nieuwe) vaders dan Deel II!!!

Voor zover je nog niet in de boeken gedoken bent krijg je daar hele leuke en lieve reacties van vaders mee.

Pfff, net de OP van het eerste topic zitten lezen en ik schiet gelijk helemaal vol.

Vanavond weer naar de VK. Dubbele afspraak met instructies over wanneer ik mag bellen etc. Het komt echt allemaal superdichtbij nu!
en bedankt he... bijna vier jaar later, maar wel weer stijf van de hormonen..

dus
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')