abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 november 2007 @ 19:30:49 #81
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_54901040
Ik heb een flesje KEEP OFF, van Beaphar, dat spray je op plaatsen waar je niet wilt dat je kat komt. Hier werkt het, misschien is het voor jou ook een oplossing?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_54901211
voor nu heb ik een oplossing en ik houd de andere tips in mn achterhoofd
pi_54902170
quote:
Op woensdag 28 november 2007 19:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Grappig hoe mensen uit hun slof schieten zodra ze dénken dat hun kattenzorg wordt 'aangevallen'
Ik hou mezelf al zo in de hand, door bijna niet in F&F meer te komen
  Moderator woensdag 28 november 2007 @ 20:42:27 #84
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54903257
quote:
Op woensdag 28 november 2007 20:10 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Dat vind ik jammer Bluezz, aan de andere kant mogen er natuurlijk gewoon meerdere meningen zijn.
En tja, ik denk ook dat een jonge kat in een te kleine ruimte uit frustratie kan gaan slopen net als jouw kat gewoon een slooptik kan hebben gehad.
Had jij je kat ook op een kleine ruimte?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_54906318
Nee hoor, gewoon een heel huis met balkon
Tuurlijk zijn er meerdere meningen, tell me

Ik heb er trouwens ooit nog een topic over geopend hier, lang geleden...eerst over het opvreten van de snoeren, de operatie en later het weglopen
  woensdag 28 november 2007 @ 22:19:13 #86
105263 Litso
Interlectueel.
pi_54906497
quote:
Op woensdag 28 november 2007 19:36 schreef Memento-Mori het volgende:
voor nu heb ik een oplossing en ik houd de andere tips in mn achterhoofd
Laat af en toe even horen hoe het gaat!
Ik heb zo'n idee dat dit in elk geval wel verbetering op moet leveren
quote:
Op woensdag 28 november 2007 19:24 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Niet op de kast!

Ik vind de ruimte (24m2) te klein. Dat is een kat op een kamer houden.
Er zullen best katten zijn die een afwijking hebben, al geef je ze een balzaal, maar hier lijkt de kleine ruimte een voor de hand liggende oorzaak die je op zijn minst moet overwegen.

Ik ben het met jullie beiden wel eens inderdaad. Ik was vroeger altijd een 'katten-naar-buiten' hooligan maar ik ben ook wel in gaan zien dat een kat binnenhouden lang niet zo slecht hoeft te zijn, er zijn overduidelijk gevallen waarin een kat gewoon beter binnen kan zijn.
Toch is het inderdaad wel zo dat in dit specifieke geval de kleine ruimte wel een oorzaak zou kunnen zijn geweest. Maargoed, eerst dus maar eens kijken hoe het nu gaat

En Bluezz, jammer inderdaad dat je hier niet zoveel meer post, dat viel mij ook al op. Meerdere meningen mogen er inderdaad zijn, en dat kan ook heel goed naast elkaar in 1 subforum
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
  woensdag 28 november 2007 @ 22:19:32 #87
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_54906511
quote:
Op woensdag 28 november 2007 20:10 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Nee! Juist wel komen! Jij hebt hartstikke veel ervaring met katten, dus jouw mening is meer dan welkom lijkt me.

Het was niet mijn bedoeling om een discussie binnen-/buitenkatten te starten, mocht je dat zo hebben opgevat. Mijn fout in formuleren waarschijnlijk. Ik bedoelde slechts:

Deze kat komt niet buiten (=een constatering), dus is er louter die 24m2 beschikbaar. Oké.
Daarin zet je dus een jonge kat. Een oude kat kun je er wellicht prima houden. Beetje slapen, beetje naar buiten loeren. Maar jonge katten moeten veel energie kwijt en zijn nieuwsgierig. Deze kat kan dat alleen maar uiten op 24m2. In die ruimte zijn geen soortgenootjes om de energie op te 'botvieren' (is wederom een vaststelling, geen pleidooi voor een kat erbij).
Dan vind ik het werkelijk geen gekke redenering dat de omstandigheden iets te maken hebben met het gedrag. Gewoon een optelsom van al die gegevens, geen waardeoordeel over binnen/buiten of kat alleen/twee katten of wat dan ook. Best een leuke discussie waard, maar die doet er in dit topic niet toe.

Hoop dat het zo een beetje duidelijk is. Hate having the Bluezz
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_54907086
Hey, het is hier geen OUD
Niet op je tenen lopen als je erop gestaan hebt hoor, nergens voor nodig

Zou kunnen dat het door de leefsituatie komt, maar then again ook weer niet, lijkt me gewoon lastig achter komen.
Katten zoiets áfleren lijkt me bijna onmogelijk, afleiden of het gedrag doorbreken is natuurlijk het makkelijkst, maar dat kan alleen maar als je er zelf bij bent, zoals hier ook al werd geopperd.
Het is gewoon echt een hardnekkig probleem áls een kat zoiets steeds doet is mijn ervaring
  woensdag 28 november 2007 @ 22:35:40 #89
105263 Litso
Interlectueel.
pi_54907106
quote:
Op woensdag 28 november 2007 22:19 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Nee! Juist wel komen! Jij hebt hartstikke veel ervaring met katten, dus jouw mening is meer dan welkom lijkt me.

Het was niet mijn bedoeling om een discussie binnen-/buitenkatten te starten, mocht je dat zo hebben opgevat. Mijn fout in formuleren waarschijnlijk. Ik bedoelde slechts:

Deze kat komt niet buiten (=een constatering), dus is er louter die 24m2 beschikbaar. Oké.
Daarin zet je dus een jonge kat. Een oude kat kun je er wellicht prima houden. Beetje slapen, beetje naar buiten loeren. Maar jonge katten moeten veel energie kwijt en zijn nieuwsgierig. Deze kat kan dat alleen maar uiten op 24m2. In die ruimte zijn geen soortgenootjes om de energie op te 'botvieren' (is wederom een vaststelling, geen pleidooi voor een kat erbij).
Dan vind ik het werkelijk geen gekke redenering dat de omstandigheden iets te maken hebben met het gedrag. Gewoon een optelsom van al die gegevens, geen waardeoordeel over binnen/buiten of kat alleen/twee katten of wat dan ook. Best een leuke discussie waard, maar die doet er in dit topic niet toe.

Hoop dat het zo een beetje duidelijk is. Hate having the Bluezz
Ja nee dat zeg je nu, je loopt de boel gewoon te stigmatiseren he?
  woensdag 28 november 2007 @ 22:38:54 #90
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_54907243
quote:
Op woensdag 28 november 2007 22:35 schreef Litso het volgende:

[..]

Ja nee dat zeg je nu, je loopt de boel gewoon te stigmatiseren he?
Wojje een rel jong
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_54907541
Zoek es mee naar Wiske, de telefoonsnoerpoes, en Wiske de weggelopen telefoonsnoerpoes
  Moderator woensdag 28 november 2007 @ 22:57:51 #92
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54907907
Ik ka ze echt niet vinden hoor Bluezz, ik vind wel een topic uit 2004 over whiskas maar toen was je de eerdere topics al kwijt volgens de OP: Twijfelkont vraagt meningen.....
Ik ga nog even verder zoeken
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_54908699
quote:
Op woensdag 28 november 2007 22:19 schreef Litso het volgende:

[..]

Laat af en toe even horen hoe het gaat!
Ik heb zo'n idee dat dit in elk geval wel verbetering op moet leveren
[..]

Ik ben het met jullie beiden wel eens inderdaad. Ik was vroeger altijd een 'katten-naar-buiten' hooligan maar ik ben ook wel in gaan zien dat een kat binnenhouden lang niet zo slecht hoeft te zijn, er zijn overduidelijk gevallen waarin een kat gewoon beter binnen kan zijn.
Toch is het inderdaad wel zo dat in dit specifieke geval de kleine ruimte wel een oorzaak zou kunnen zijn geweest. Maargoed, eerst dus maar eens kijken hoe het nu gaat

En Bluezz, jammer inderdaad dat je hier niet zoveel meer post, dat viel mij ook al op. Meerdere meningen mogen er inderdaad zijn, en dat kan ook heel goed naast elkaar in 1 subforum
ik heb dr al niet meer in die hoek gezien zelfs
pi_54909112
quote:
Op woensdag 28 november 2007 22:57 schreef senesta het volgende:
Ik ka ze echt niet vinden hoor Bluezz, ik vind wel een topic uit 2004 over whiskas maar toen was je de eerdere topics al kwijt volgens de OP: Twijfelkont vraagt meningen.....
Ik ga nog even verder zoeken
Whiskas
"leuk" om terug te lezen.

Memori, Mooi zo
  donderdag 29 november 2007 @ 12:10:35 #95
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_54916536
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:50 schreef Litso het volgende:

[..]

En dat is precies waarom ik dit topic niet op slot wilde gooien, maar een tweede (goede) kans wilde geven
Laten we verder maar gewoon ontopic gaan, als je er echt nog wat over kwijt wil is er altijd nog het FB topic

Wat Elseetje zegt zit overigens wel wat in M-M. Misschien juist omdat het wat klein is zou een tweede kat(je) wat extra's kunnen brengen. Zo heeft ie ondanks dat er weinig bewegingsruimte is toch genoeg mogelijkheid om zich te vermaken en zijn energie in iets nuttigers te stoppen dan kabels eten
Persoonlijk denk ik niet dat een andere kat een optie is. Het is ten eerste al een te kleine ruimte (18m2, ik heb er zelf ook in gewoond),voor 1 kat, laat staan met twee katten dan wordt het nog kleiner. Ten tweede zijn katten solitair levende dieren, veel katten stellen ander gezelschap niet op prijs en er kunnen daardoor veel meer problemen ontstaan.
Zo te horen heeft deze kat inderdaad last van pica (neiging tot eten van voor een hond/kat oneetbare dingen); persoonlijk zou ik langs de dierenarts gaan. Pica wordt vaak veroorzaakt door problemen in het maagdarmstelsel, verder kan het ook een voedingsdeficientie zijn. Wat voor voer krijgt je kat eigenlijk?

[ Bericht 1% gewijzigd door Anthraxx op 29-11-2007 12:29:14 ]
  donderdag 29 november 2007 @ 12:15:33 #96
13783 Anthraxx
pi_54916672
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 23:21 schreef Isegrim het volgende:
Hm. Ben je met haar naar de dierenarts geweest? Ik weet niet wanneer katten hun tanden wisselen, maar misschien is het zoiets, of een ander lichamelijk ongemak...?
Het gebit is volledig gewisseld tussen 5 a 7 maanden, maar er zijn natuurlijk altijd wel uitzonderingen op de regel
pi_54920151
Pica, ik had er 'toen' nog nooit van gehoord, en in de tijd met mijn kat heeft de dierenarts het hier nog nooit over gehad
Ik lees dat het met ijzer te maken heeft, en dat zit in die snoeren.
  donderdag 29 november 2007 @ 15:05:34 #98
13783 Anthraxx
pi_54920428
quote:
Op donderdag 29 november 2007 14:51 schreef Bluezz het volgende:
Pica, ik had er 'toen' nog nooit van gehoord, en in de tijd met mijn kat heeft de dierenarts het hier nog nooit over gehad
Ik lees dat het met ijzer te maken heeft, en dat zit in die snoeren.
Het hoeft niet eens ijzer te zijn, het kan van alles zijn, van stukken stof tot papier. Verder zijn de oorzaken ook uit een lopend, dat is het vervelende. Maar ik zou beginnen met eerst naar het maagdarmkanaal te kijken of daar iets mis is, of het voer bekijken en of het tekortkomingen heeft, Dan kijken naar gedrag.
pi_54920467
Yep, tochtje naar de dierenarts dus MM
  donderdag 29 november 2007 @ 15:11:21 #100
13783 Anthraxx
pi_54920566
Oh, niet denken dat ik zo'n verstand van katten heb hoor. Mijn vriendin (dierenarts in opleiding) heeft even de moeite genomen om op deze posts te reageren .
pi_54924335
quote:
Op donderdag 29 november 2007 12:10 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Persoonlijk denk ik niet dat een andere kat een optie is. Het is ten eerste al een te kleine ruimte (18m2, ik heb er zelf ook in gewoond),voor 1 kat, laat staan met twee katten dan wordt het nog kleiner. Ten tweede zijn katten solitair levende dieren, veel katten stellen ander gezelschap niet op prijs en er kunnen daardoor veel meer problemen ontstaan.
Zo te horen heeft deze kat inderdaad last van pica (neiging tot eten van voor een hond/kat oneetbare dingen); persoonlijk zou ik langs de dierenarts gaan. Pica wordt vaak veroorzaakt door problemen in het maagdarmstelsel, verder kan het ook een voedingsdeficientie zijn. Wat voor voer krijgt je kat eigenlijk?
droge kattenbrokken
  donderdag 29 november 2007 @ 18:36:42 #102
13783 Anthraxx
pi_54925052
quote:
Op donderdag 29 november 2007 18:02 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

droge kattenbrokken
Wat voor merk is het? Wat zit er in? Wat is de voedingswaarde? Hoeveel eten krijgt hij/zij? Hoe vaak krijgt hij/zij eten?
pi_54925193
quote:
Op donderdag 29 november 2007 18:36 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Wat voor merk is het? Wat zit er in? Wat is de voedingswaarde? Hoeveel eten krijgt hij/zij? Hoe vaak krijgt hij/zij eten?
in merk wil ik nog weleens varieren, voedingswaarde geen idee, wat zou dat moeten zij? verpakking heb ik niet meer,2 handjes per dag doe ik in t bakje \s avonds en daar red ze het mee en af en toe wat kattenmelk en heeel af en toe een beetje uit zo'n bakje natvoer
  donderdag 29 november 2007 @ 18:46:18 #104
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_54925253
Gaat het al beter, MM?
Mijn katten hebben dit ook een tijdje gedaan (eentje iig) maar dat is met een paar harde tikken snel afgeleerd .
Wel irritant trouwens .
KuikenGuppy
pi_54925280
Laatste dagen niet meer in de hoek gezien en alles doet t nog
  donderdag 29 november 2007 @ 18:48:32 #106
13783 Anthraxx
pi_54925305
quote:
Op donderdag 29 november 2007 18:46 schreef Burdie het volgende:
Gaat het al beter, MM?
Mijn katten hebben dit ook een tijdje gedaan (eentje iig) maar dat is met een paar harde tikken snel afgeleerd .
Wel irritant trouwens .
Slaan heeft vaak een averechts effect, zeker als er iets mis is in het maagdarmsysteem, dus dat zou ik zeker niet doen.
  donderdag 29 november 2007 @ 18:48:55 #107
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_54925313
Pas maar op, dadelijk voorziet ze het op iets anders.
De mijne had het een tijdje op leer voorzien. Arme portemonnaies .

Volgens mij gaat elke kat wel door zo'n 'fase' maar fijn is anders.
KuikenGuppy
  donderdag 29 november 2007 @ 18:49:32 #108
13783 Anthraxx
pi_54925333
quote:
Op donderdag 29 november 2007 18:43 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

in merk wil ik nog weleens varieren, voedingswaarde geen idee, wat zou dat moeten zij? verpakking heb ik niet meer,2 handjes per dag doe ik in t bakje \s avonds en daar red ze het mee en af en toe wat kattenmelk en heeel af en toe een beetje uit zo'n bakje natvoer
Ik zou gewoon even letten op wat je geeft en als je naar de dierenarts gaat, vraag dan even of je het mee moet nemen of niet. Wat voedingswaarde betreft, dat kan ik zelf zo ook niet geven aangezien dat een hele lijst is .
  donderdag 29 november 2007 @ 18:50:13 #109
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_54925353
quote:
Op donderdag 29 november 2007 18:48 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Slaan heeft vaak een averechts effect, zeker als er iets mis is in het maagdarmsysteem, dus dat zou ik zeker niet doen.
Nouja, het is al zo lang geleden... even denken, wat had ik ook alweer gedaan... volgens mij, als ik dat beest bij een snoertje betrapte, d'r in haar nekvel grijpen en forceren om met d'r snoet in dat snoertje te gaan wroeten. Kennelijk ging dat haar tegenstaan ofzo, ze heeft het nooit meer gedaan.
KuikenGuppy
  donderdag 29 november 2007 @ 18:51:38 #110
13783 Anthraxx
pi_54925390
quote:
Op donderdag 29 november 2007 18:50 schreef Burdie het volgende:

[..]

Nouja, het is al zo lang geleden... even denken, wat had ik ook alweer gedaan... volgens mij, als ik dat beest bij een snoertje betrapte, d'r in haar nekvel grijpen en forceren om met d'r snoet in dat snoertje te gaan wroeten. Kennelijk ging dat haar tegenstaan ofzo, ze heeft het nooit meer gedaan.
Dat is ongeveer hetzelfde als een pup door zn eigen plas halen als die binnen heeft geplast, dat is niet iets dat helpt. Waarschijnlijk is het gewoon vanzelf overgegaan, ik zou namelijk me niet in kunnen denken dat dat helpt een kat door de snoeren drukken.
pi_54925413
bedankt voor het advies ze is overigens nog niet geholpen,. dit gaat wel zeer binnenkort gebeuren zou dat ook nog invloed kunnen hebben opdit gedrag enzo?
  donderdag 29 november 2007 @ 18:53:41 #112
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_54925443
quote:
Op donderdag 29 november 2007 18:51 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Dat is ongeveer hetzelfde als een pup door zn eigen plas halen als die binnen heeft geplast, dat is niet iets dat helpt. Waarschijnlijk is het gewoon vanzelf overgegaan, ik zou namelijk me niet in kunnen denken dat dat helpt een kat door de snoeren drukken.
Je moet niet voor een gedragsprobleem een medische oplossing proberen te zoeken (en vice versa trouwens ook). De moraal van het verhaal is: goed opvoeden. It does the trick. Zegmaar.
Die gedragstherapeutsuggestie vind ik daarom niet zo heel erg verkeerd hoor, wat tips bij het 'opvoeden' van je katje.
Laten schrikken, kan ook helpen.
KuikenGuppy
  donderdag 29 november 2007 @ 18:54:12 #113
13783 Anthraxx
pi_54925458
quote:
Op donderdag 29 november 2007 18:52 schreef Memento-Mori het volgende:
bedankt voor het advies ze is overigens nog niet geholpen,. dit gaat wel zeer binnenkort gebeuren zou dat ook nog invloed kunnen hebben opdit gedrag enzo?
Dat zou ik zo niet weten, ik zou het misschien nog een keer na kunnen vragen, maar dat wordt dan niet eerder dan over een week ongeveer, dan heb ik weer lessen en zijn er docenten aan wie ik het kan vragen.
Al zullen die ook niet in een keer het juiste antwoord kunnen geven.
pi_54925571
Thanks
ik bel wss van de week de dierenarts ook wel even voor een afspraak enzo
  donderdag 29 november 2007 @ 20:25:12 #115
105263 Litso
Interlectueel.
pi_54928208
quote:
Op donderdag 29 november 2007 18:46 schreef Burdie het volgende:
Gaat het al beter, MM?
Wel irritant trouwens .
quote:
Op donderdag 29 november 2007 18:50 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik heb nou niet her idee dat dit echt goede opvoedmethoden zijn
  donderdag 29 november 2007 @ 20:27:39 #116
13783 Anthraxx
pi_54928296
Elk probleem kan je oplossen met slaan.
pi_54928524
Het boosdoenertje vanavond:

Oh en ik sla mijn kat NOOIT
pi_54929076
quote:
Op donderdag 29 november 2007 20:34 schreef Memento-Mori het volgende:
Het boosdoenertje vanavond:
[ afbeelding ]

Oh en ik sla mijn kat NOOIT
Heb jij dan ook het probleem dat je smelt wanneer het poezebeest zo naar je kijkt?
pi_54929234
quote:
Op donderdag 29 november 2007 20:51 schreef Alicey het volgende:

[..]

Heb jij dan ook het probleem dat je smelt wanneer het poezebeest zo naar je kijkt?
nou toen ik er achter kwam dat ze dingen gesloopt had heb ik dr wel ff genegeerd , ze mocht wle weten dat ze niet lief was geweest
pi_54929320
quote:
Op donderdag 29 november 2007 20:57 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

nou toen ik er achter kwam dat ze dingen gesloopt had heb ik dr wel ff genegeerd , ze mocht wle weten dat ze niet lief was geweest
Heeft het geholpen? Snapt ze het verband?
pi_54929345
vast niet
pi_54929505
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 00:18 schreef Memento-Mori het volgende:
heb nu alles hierin
[ afbeelding ]
zo'n dikke slang is toch minder aantrekkelijk dan die leuke kleine losse draadjes lijkt me
Goed idee. Vooral ook voor Rosa's veligheid.
Hoe lang doet ze dit al?
Hangt het echt niet samen met het vertrek van de tijdelijke Jeckyll/Pixel?
Het voelde toen zo lief samen. Kan het echt niet zo zijn dat het een vorm van wraak is? Nou ja... wraak is een groot woord... een uiting van ongenoegen.
Als je op een klein oppervlak meer ruimte voor een kat wil maken kun je de hoogte in gaan door een grote krabpaal te kopen/maken.
Het scheelt heel erg.

Heb hier een redelijk huis met 8 katten die altijd daar willen zijn waar wij zijn. Heb daarom in de huiskamer een klimmuur gemaakt van veilingkistjes om de bank heen. Ze slapen nu het liefst daar en klimmen en spelen erin dat het een lieve lust is. Dat ruimteprobleem van allemaal in een ruimte dichtbij willen zijn opgelost. Ik kan me zomaar voorstellen dat dat in jouw kleine ruimte ook een optie is. En een goedkope optie bovendien.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_54929774
Je hebt ook van die 'loopplanken' die je aan de muur kunt bevestigen, dan kunnen ze helemaal tot aan het plafond klimmen. Of gewoon verschillende plankjes die verspringen, zodat ze van het ene op het andere plankje omhoog kunnen springen.
pi_54930474
de muur is hier echt kei en kei hard er iets aan bevestigen is bijna onmogelijk, heb zelfs niks op kunnen hangen
pi_54930524
Geen pappa, vriendje, oom met echt goed gereedschap?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_54930565
mja het is echt heel lastig heb het met goed gereedschap geprobeerd en het lastige is als ik eruit moet moet alles weer heel netjes zijn , dat lukt nooit als je de muur dusdanig molesteert dat je er eindelijk iets aan vast kan maken.
  donderdag 29 november 2007 @ 21:45:27 #127
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_54930673
Wat een cutie

Anders iets bouwen? Bijvoorbeeld een muur van houten sinaasappelkistjes. Verspringend in hoogte. Sommige met een dekentje erin, andere met jute om aan te krabben, ergens anders iets inhangen om mee te spelen. Als je dat langs een hele muur doet en stevig in elkaar schroeft, hoef je niet eens in de muur te boren. En poes kan er lekker overheen en in springen etc.
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 29 november 2007 @ 21:48:05 #128
13783 Anthraxx
pi_54930760
quote:
Op donderdag 29 november 2007 21:41 schreef Memento-Mori het volgende:
mja het is echt heel lastig heb het met goed gereedschap geprobeerd en het lastige is als ik eruit moet moet alles weer heel netjes zijn , dat lukt nooit als je de muur dusdanig molesteert dat je er eindelijk iets aan vast kan maken.
En dieper als 4 cm mag ook niet, dus wat hangt, hangt niet erg stevig
pi_54931024
quote:
Op donderdag 29 november 2007 21:41 schreef Memento-Mori het volgende:
Kiezelbeton? Met een goede hamerboor kan het vast wel (kun je huren). Gaatjes kun je bij vertrek netjes dichtkitten.
pi_54931219
quote:
Op donderdag 29 november 2007 21:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat een cutie

Anders iets bouwen? Bijvoorbeeld een muur van houten sinaasappelkistjes. Verspringend in hoogte. Sommige met een dekentje erin, andere met jute om aan te krabben, ergens anders iets inhangen om mee te spelen. Als je dat langs een hele muur doet en stevig in elkaar schroeft, hoef je niet eens in de muur te boren. En poes kan er lekker overheen en in springen etc.
zoiets was ik al van plan
pi_55392982
de verlichting van de kerstboom is nu de dupe geworden t ging zo goed, heb toch 2 weken plezier van de kerstboom met verlichting gehad, ik had nog wel poefjes op de draden gezet maarja gister flikkerde ze de boom om (dat zag ik nadat ik thuis kwam van werk en tenamen) en heeft ze naar hartelust in de draadjes kunnen bijten I
  woensdag 19 december 2007 @ 18:00:27 #132
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_55393511
Oeiiiii dat is jammer
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_55393743
Volgende keer je kerstboom aan het plafond bevestigen.
  woensdag 19 december 2007 @ 18:14:42 #134
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_55393766
Was je nog naar de dierenarts geweest, voor die aandoening die Anthraxx noemde?
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_55393854
quote:
Op woensdag 19 december 2007 18:14 schreef MissBliss het volgende:
Was je nog naar de dierenarts geweest, voor die aandoening die Anthraxx noemde?
Nog niet. ze moet dan tegelijk ff geholpen worden, maar dat gaat in januari gebeuren allemaal.
pi_55397588
Weet je zeker dat ze die draadjes, of stukjes ervan niet opvreet/opgevreten heeft?
pi_55398015
quote:
Op woensdag 19 december 2007 20:20 schreef Bluezz het volgende:
Weet je zeker dat ze die draadjes, of stukjes ervan niet opvreet/opgevreten heeft?
ja ze bijt ze gewoon door en that;s it het hangt ook nog vrijwel tegen elkaar aan zeg maar
pi_55400863
Oh gelukkig maar
pi_55401327
en toch ben ik Rosa-fan
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')