Rare vraag?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:13 schreef Bluezz het volgende:
Alles heb ik geprobeerd om het beestje te lokaliseren. Van foto's op de lantaarnpalen tot amivedi/asiel.
Nu zie ik sinds vorige week, bij buren waar ik niet echt kontakt mee heb, een dikke lapjespoes in de vensterbank liggen. Altijd als ik aan het eind van de middag langs hun raam loop kijkt die enorme lappenkont me aan. Afgelopen vrijdag lag het beest gedraaid met koppie half naar het raam, en ik kreeg me toch een buikpijn... je voelt het al... ik geloof dat het wiske is.
Zal ik aanbellen? Met deze rare vraag? En zo ja, het is Wiske, wat dan? Ik heb natuurlijk bewijs qua operatie, en foto's die nog bij mijn zoon aan de muur hangen![]()
Omdat....quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:25 schreef static het volgende:
Doen.
Waarom niet?
Dan blijf je de rest van je leven twijfelen en je afvragen of het haar nou wel of niet is.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Omdat....
Stel het is wiske.. ze geloven me niet, ze willen haar niet kwijt, ze laten me niet eens binnen om echt naar haar te kijken
Stel het is wiske niet.. dan sta je daar gewoon voor schut
Geen idee, geen kontakt mee.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:32 schreef Loedertje het volgende:
Je buren zullen heus wel iets hebben meegekregen van je zoekacties neem ik aan?
Ik durf gewoon niet, erg he...quote:Aanbellen en weg met dat suffe getwijfel..
Dan heb je o.a. bewijs van je vermissings aangifte ooit bij het asiel en die amivedi..quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:34 schreef Bluezz het volgende:
Omdat....
Stel het is wiske..
Dan heb je zekerheid (en als het dierenliefhebbers zijn begrijpen ze je vraag )quote:Stel het is wiske niet..
als ik het niet vergeet, open ik wel wat herinneringstopicsquote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:38 schreef Bluezz het volgende:
Ik neem me bij deze voor om morgen aan te bellen...
Neem aan dat ze niet allemaal zo blind zijn in je omgeving dat ze posters aan lantaarnpalen niet hebben gezienquote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:38 schreef Bluezz het volgende:
Geen idee, geen kontakt mee.
Neh..quote:Ik durf gewoon niet, erg he...
Mooi!quote:Ik neem me bij deze voor om morgen aan te bellen...
Ja, het is een aandachtstrekkertopic... maar jullie zouden dat dus wel gewoon doen!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:42 schreef Loedertje het volgende:
Mooi!
we komen je hier fijn allemaal vragen OF je werkelijk heb aangebeld morgen hoor
Amen! Al is het alleen al voor je eigen gemoedsrust.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, het is een aandachtstrekkertopic... maar jullie zouden dat dus wel gewoon doen!
Als ik het lappenbeest zie liggen morgenmiddag bel ik aan.
Punt.
![]()
Ja ik ben valsquote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, het is een aandachtstrekkertopic... maar jullie zouden dat dus wel gewoon doen!
Nix punt, je dekt je nu alweer in namelijk...quote:Als ik het lappenbeest zie liggen morgenmiddag bel ik aan.
Punt.
![]()
anderhalf jaar later staan je buren echt niet meer stil bij het feit dat je ooit je kat kwijt was hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Geen idee, geen kontakt mee.
[..]
Ik durf gewoon niet, erg he...![]()
Ik neem me bij deze voor om morgen aan te bellen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |