abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 november 2007 @ 16:07:40 #201
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54871679
Het stuk over Van der Wiel is mooi, maar ik moet daarbij wel zeggen dat ik van dat opkomen niet zo ontzettend veel heb gemerkt. Maargoed, zoveel wedstrijden heeft 'ie nog niet in de benen.
pi_54871746
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 15:55 schreef Triptamine het volgende:
Mooi stuk over v.d. WIel. Is ook een topverdediger. Slim, berekenend en toch een beetje onbevangen

Klopt alleen vind ik hem fysiek nog niet heel sterk. Vergeleken met Heitinga/Vermaelen of Stam(oneerlijke vergelijking )
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_54872515
godver de tering wat een onzin, 31,11 voor zo een kutcombie, daar worden zeker die bonusjes van betaald
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_54872620
quote:
Rusland blokkeert nieuw contract'

Een maand geleden werd bekend dat Guus Hiddink langer bij de Russische voetbalbond aan zou blijven. Het enige wat ontbrak was een handtekening van de bondscoach onder een nieuwe verbintenis. Hiddink heeft echter nog altijd geen nieuw contract gekregen.

Cees van Nieuwenhuizen, de zaakwaarnemer van Guus Hiddink, zou alleen nog wat kleine details af moeten handelen met de Russische bond. Deze zouden volgens beide partijen echter geen problemen opbrengen. Vreemd genoeg laat de bond weinig tot niets meer van zich horen, waardoor het nog altijd onduidelijk is of de intentie aanwezig is om Hiddink langer in Rusland te houden.

"Ik vind dit een zeer abnormale situatie," liet Van Nieuwenhuizen weten tegenover de Russische krant Sovietsky Sport. "Vitaly Mutko (directeur van de Russiche bond, red.) liet in eerder stadium weten dat hij er alles aan zou doen om Hiddink te behouden. Nu laten hij en zijn werknemers echter niets meer van zich horen wat betreft een contractverlenging."

"Ik heb al een aantal keren brieven en e-mails gestuurd, maar telkens weer wordt er simpelweg geen respons gegeven. Het is heel simpel. Als zij Hiddink niet als coach willen, dan blijft hij niet." De Russische voetbalbond liet in een verklaring op hun digitale thuis weten dat zij nog altijd in onderhandeling zijn met Hiddink.

Rusland liet een maand geleden weten dat zij hoe dan ook door wilden gaan met Hiddink tot het WK van 2010. Hiermee probeerde de voormalige Sovjet-Unie de speculaties omtrent zijn persoon te stoppen. Nu het contract nog altijd niet getekend is, begint de geruchtenmachine weer te draaien. Zo zou de Engelse FA in Hiddink de perfecte opvolger zien van de ontslagen Steve McClaren. "Men heeft vanuit Engeland al navraag gedaan naar Hiddink," verklapte zijn zaakwaarnemer.
Welkom Guuske? !!!!?????!!!!
-
pi_54872718
Lijkt me niet, maar ik zou het niet erg vinden.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_54872767
Inderdaad, Ajax moet NU toeslaan met een megacontract .
Maar dat zal wel weer niet gebeuren. Zou wel heel mooi zijn. ^^
-
pi_54872794
CO
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  dinsdag 27 november 2007 @ 17:22:02 #208
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54872799
Ajax en een megacontract .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_54872851
Laten ze de nieuwe sponsor het contract betalen.
Secrets never die. Only people.
pi_54872901
Hiddink zou wel vet zijn.
  dinsdag 27 november 2007 @ 17:40:02 #211
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_54873089
Rol de rode loper maar uit.

(hoewel ik zijn komst niet zie gebeuren...)
pi_54873095
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 17:22 schreef HeatWave het volgende:
Ajax en een megacontract .
Luque kreeg veel centjes maar toen begonnen veel mensen ook weer te zeuren.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_54873100
quote:
Ismail Aissati (19) moet PSV 5 miljoen euro op gaan leveren. Vorige week werd bekend dat het contract van de Marokkaan in november 2008 afloopt. Dit doordat PSV zich niet aan de FIFA-regels had gehouden bij het contracteren van Aissati.

Ajax deed eerder al een poging Ismail Aissati aan haar selectie toe te voegen. Afgelopen zomer deed de Amsterdamse club een bod van 3,5 miljoen euro. Stan Valckx (technisch directeur, PSV) kwam hierna met een tegenbod van 18 miljoen euro. Na de uitschakeling in de voorronde van de Champions League haakte Ajax af.

De kans neemt nu toe dat Aissati binnenkort in de Arena te bewonderen is. Mocht het deze winterstop niet gebeuren, dan zal er komende zomer een transfer plaatsvinden. PSV wil het, zelf opgeleide, Marokkaanse talent niet transfervrij zien weglopen volgend jaar november.

Door: Stan van den Steenhoven (Hoofdredacteur Soccerside.nl)
Betrouwbaarheid: 1/10
pi_54873946
Hiddink komt niet naar Ajax.
pi_54873982
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 18:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hiddink komt niet naar Ajax.
Kijk, weten we dat ook weer .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  dinsdag 27 november 2007 @ 19:52:41 #216
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_54875662
wtf willen jullie toch met die kut-Marokkaan?

Zulke berichten horen thuis in het psv topic.
pi_54876199
Ik wil een man aan het stuur met echt Ajax-bloed! Laat A3 anders nog maar een jaar zitten GVD!
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_54878199
Wat mis ik het toch om bij dit soort avonden Ajax op tv te zien ipv die mazzelpikjes uit eindhoven.
pi_54878542
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 17:40 schreef Nashje het volgende:

[..]

Betrouwbaarheid: 1/10
Amrabat speelt op dit moment 20x beter dan Aissati, en dat in een prutteam als VVV. Bovendien kost hij een prikkie i.t.t. Aissati en is hij Amsterdammer volgens mij (i.i.g ex-Ajacied).

Als we dan toch een Mocro gaan binnenhalen, zou ik het wel weten.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  dinsdag 27 november 2007 @ 22:34:38 #220
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_54878683
Ik droomde net dat we volgend seizoen Dick Advocaat kregen als trainer
Jawel, je keek.
pi_54878746
!
pi_54878762
Pff, Amrabat met Aisatti vergelijken..
pi_54878778
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 22:29 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Amrabat speelt op dit moment 20x beter dan Aissati, en dat in een prutteam als VVV. Bovendien kost hij een prikkie i.t.t. Aissati en is hij Amsterdammer volgens mij (i.i.g ex-Ajacied).

Als we dan toch een Mocro gaan binnenhalen, zou ik het wel weten.
Het verschil is alleen dat Amrabat nog maar net in de Eredivisie speelt en zich nog niet helemaal heeft bewezen. Terwijl Aissati toch al verschillende keren heeft bewezen (Twente, Jong-Oranje en PSV) dat hij op alle niveaus zijn mannetje staat ook internationaal (Champions League). Je kunt het moeilijk beoordelen, Amrabat heeft zeker talent maar hoe groot zijn talent is kun je nog niet inschatten omdat hij daarvoor nog te weinig wedstrijden écht goed heeft gespeeld.

Ik zie de toegevoegde waarde nog niet van Amrabat als je hem vergelijkt met bijv. Siem.
pi_54878793
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 22:34 schreef jna het volgende:
Ik droomde net dat we volgend seizoen Dick Advocaat kregen als trainer
Het is maar goed dat je wakker werd.
pi_54878912
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 22:37 schreef Fides het volgende:
Pff, Amrabat met Aisatti vergelijken..
Het zij allebei Mocro's

Nee, maar serieus. Aissati valt mij zo zwaar tegen de laatste tijd. De laatste wedstrijden bij Twente was hij niet best, bij PSV dit seizoen ook niet. Hij is nog steeds een 'talent', niet iemand die er gelijk staat en de opvolger van Sneijder kan worden. Ik voel er eigenlijk nu weinig voor zoveel miljoen euro's voor hem neer te leggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')