abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54856007
quote:
Op maandag 26 november 2007 20:04 schreef RayMania het volgende:

[..]

Alsjeblieft .

[ afbeelding ]
Wat dacht die gozer?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  maandag 26 november 2007 @ 21:53:20 #77
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54856402
Mooie woorden van Jaap Stam, gisteren. Zonde dat hij geen afscheid heeft kunnen nemen met een landstitel.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54857267
quote:
Ajax wil ervaren, Nederlandse oefenmeester
Gepubliceerd op 26-11-2007 om 21:11 door Joey de Bruin

Ajax heeft vandaag een beeld gegeven van de gewenste trainer. Martin van Geel liet weten dat het ging om een ervaren, aanvallende en Nederlandse oefenmeester. Momenteel zit Adrie Koster als hoofdverantwoordelijke op de bank van de Amsterdammers.

"Wij zijn opzoek naar een ervaren coach die aanvallend durft te voetballen. Hij moet een manager zijn en spelers beter kunnen maken. Onze voorkeur gaat uit naar een trainer die Nederlands spreekt, dus geen buitenlander", zo verklaard Martin van Geel.

Eerder dit seizoen raakte Ajax haar hoofdtrainer Henk ten Cate kwijt. De oud-Barcelona-trainer verkaste naar Chelsea, dat hem als veldtrainer aanstelde.
Lijken me dus 3 namen: Van Gaal, Adriaanse en Jol.
Van Basten is niet ervaren en durft niet aan te vallen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  maandag 26 november 2007 @ 22:25:35 #79
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_54857311
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:53 schreef M0NTANA het volgende:
Mooie woorden van Jaap Stam, gisteren. Zonde dat hij geen afscheid heeft kunnen nemen met een landstitel.
Hij mag van mij wel even die schaal omhoog houden aan het eind van het seizoen mochten we kampioen worden. Hij heeft toch nog wat wedstrijdjes meegedaan.
Jawel, je keek.
pi_54857427
Als van Geel "ervaren" duidelijk als eis uitspreekt valt van Basten af, er is nog hoop .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_54857543
Dat zeggen ze altijd maar eerst zien dan geloven.j
AFC AJAX
  maandag 26 november 2007 @ 22:34:31 #82
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_54857604
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:24 schreef Pritt het volgende:

[..]

Lijken me dus 2 namen: Van Gaal, Adriaanse en Jol.
pi_54857632
Ach als Koster weg moet hoop ik dat het van Gaal word.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_54857685
Brandweer je onderschrift :jovink
AFC AJAX
  maandag 26 november 2007 @ 23:02:33 #85
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_54858627
quote:

[..]

Adrie voldoet ook min of meer aan dat profiel. Van Geel houdt daarmee ook die optie open, lijkt me.
pi_54858807
quote:
Op maandag 26 november 2007 23:02 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Adrie voldoet ook min of meer aan dat profiel. Van Geel houdt daarmee ook die optie open, lijkt me.
Mwaoh, Adrie is een toffe peer, maar niet ervaren. Van mij mag-ie absoluut blijven, maar hij past niet in 'het profiel' van Van Geel.

Ik ben er niet zo'n fan van om iemand die al coach is geweest bij Ajax aan te stellen. Ik denk dat Rijkaard een serieuze optie is. Barcelona is op hem uitgekeken volgens mij; afgelopen seizoen werd hij al zachtjes naar de uitgang geduwd. Als ze geen kampioen worden, mag hij naar 'een nieuwe uitdaging' op zoek.
pi_54858823
Koster zou van mij best mogen blijven. Maar ik twijfel aan z'n kwaliteiten als het er internationaal op aankomt.
  maandag 26 november 2007 @ 23:14:42 #88
50220 Jaggunsu
Zo blauw als een reiger
pi_54858978
quote:
Op maandag 26 november 2007 23:02 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

dat hoop ik wel

maar het is wel afwachten hoe lang het 'wondermedicijn' van de jeugd inbrengen gaat werken voor de ploeg. Want dat alleen onervaren jeugdspelers laten ballen (het pre-Stam/Davids tijdperk) verre van een garantie voor succes is op langere termijn, zijn we nog niet vergeten toch?
Beauty is in the eyes of the beer holder...
  maandag 26 november 2007 @ 23:35:40 #89
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_54859675
Zoals het in het artikel staat voldoet Koster wel degelijk aan het profiel, alleen weet ik ook wel dat Van Geel 'internationale' ervaring bedoelt. Neem dan San Marco, die barst daarvan.

Ik denk dat Adrie internationale wedstrijden wel aan zou kunnen. Hij heeft voldoende tactische bagage en laat zich niet snel gek maken.
quote:
Op maandag 26 november 2007 23:14 schreef Jaggunsu het volgende:

[..]

dat hoop ik wel

maar het is wel afwachten hoe lang het 'wondermedicijn' van de jeugd inbrengen gaat werken voor de ploeg. Want dat alleen onervaren jeugdspelers laten ballen (het pre-Stam/Davids tijdperk) verre van een garantie voor succes is op langere termijn, zijn we nog niet vergeten toch?
Het is toch wel duidelijk dat het inbrengen van zoveel jeugd een noodgreep is? In de winterstop wordt de balans hopelijk weer een beetje rechtgetrokken.
  dinsdag 27 november 2007 @ 00:40:16 #90
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54861460
quote:

[..]

Ajax gaat Hiddink benaderen. Die is nog niet rond met Rusland. Ik durf te wedden dat ze alles op alles gaan zetten op hem.
pi_54861606
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 00:40 schreef twi het volgende:

[..]

Ajax gaat Hiddink benaderen. Die is nog niet rond met Rusland. Ik durf te wedden dat ze alles op alles gaan zetten op hem.
Die kans is 0,01 denk ik.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  dinsdag 27 november 2007 @ 00:53:06 #92
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54861699
Ik acht de kans heel klein. Maar groter dan dat Van Gaal komt. Bovendien lijkt Van Basten bij de KNVB te willen blijven, Jol niet in beeld en zal Adriaanse binnen de organisatie van Ajax her en der toch nog wel niet lekker liggen.

Hiddink lijkt mij wel een persoon die er niet voor schroomt wat dwars te zijn en daardoor een geheime ambitie hebben om ooit nog eens die arrogante club uit Amsterdam onder z'n hoede te hebben.
pi_54861752
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 00:53 schreef twi het volgende:
Ik acht de kans heel klein. Maar groter dan dat Van Gaal komt. Bovendien lijkt Van Basten bij de KNVB te willen blijven, Jol niet in beeld en zal Adriaanse binnen de organisatie van Ajax her en der toch nog wel niet lekker liggen.

Hiddink lijkt mij wel een persoon die er niet voor schroomt wat dwars te zijn en daardoor een geheime ambitie hebben om ooit nog eens die arrogante club uit Amsterdam onder z'n hoede te hebben.
Aan dat laatste zat ik vandaag nog ook aan te denken. Hiddink zou weleens een kunstje willen flikken in A'dam.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_54861844
quote:
Met Koster als assistent kan hij zelfs zijn werk voor Rusland blijven doen
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  dinsdag 27 november 2007 @ 01:05:31 #95
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54861890
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 01:02 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Met Koster als assistent kan hij zelfs zijn werk voor Rusland blijven doen
Dat zou niet eens gek zijn overigens. Hiddink met twee trainers onder zich, zoals dat bij PSV ook ging.
pi_54862398
quote:

Dat gaat Hiddink niet doen. Hoef je niet op te rekenen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_54862864
quote:
Op maandag 26 november zal de lokale driehoek een definitief besluit nemen over de vervoerswijze voor de Ajax-supporters. Tot die tijd zullen er geen kaarten in de verkoop gaan. Hierdoor zal de kaartverkoop voor de wedstrijd van 8 december slechts een aantal dagen kunnen duren. Zodra er op 26 november contact is geweest met de gemeente Tilburg zullen we dit op de site vermelden en zal de kaartverkoop zo snel mogelijk starten.

Ajax en de supportersverenigingen hopen dat de gemeente Tilburg het definitieve besluit zal baseren op het gedrag van de supporters die ook daadwerkelijk binnen de afgesproken regeling vielen en niet op gebeurtenissen die hier buiten plaats vonden.
Iemand de uitslag, mocht dat uitmaken ?
Secrets never die. Only people.
pi_54863389
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:29 schreef Ordinair het volgende:
[ afbeelding ]
"Erm.. Kakkerlak op mijn pak."
Ghehe coole foto
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_54863485
quote:
Jaakke langer voorzitter Ajax

John Jaakke is op de jaarlijkse aandeelhoudersvergadering van Ajax herkozen als voorzitter van de Amsterdammers. De preses zal hierdoor de komende vier jaar aan het hoofd staan van de Raad van Commissarissen staan. Jaakke moest zich tijdens de vergadering verdedigen tegenover een aantal beschuldigingen. Zo was het geval daar dat Martin van Geel (63.000 euro), Jeroen Slop en Maarten Fontein (beiden 20.000 euro) bonussen ontvingen, terwijl er geen winst gemaakt werd. Volgens Jaakke kregen zij echter een extra zakcentje vanwege 'andere bereikte doelstellingen.

Verder wilde de supportersvereniging, die ook met een afvaardiging bij de vergadering aanwezig was, weten wat de inbreng van Johan Cruijff de aankomende jaren zal zijn. Jaakke liet hierop weten dat er binnenkort gesprekken worden gevoerd met het clubicoon. "Maar zoals bekend ziet hij geen heil in commissies."

Daarnaast liet Martin van Geel weten welke zeven eigenschappen de nieuwe trainer van Ajax dient te beheersen. "Hij moet ervaren zijn, zowel nationaal als internationaal. Hij moet aanvallend voetballen, spelers verbeteren, een flinke dosis autoriteit bezitten. Verder moet hij communicatief sterk zijn en de rol van manager bij Ajax aankunnen. Tot slot zou het fijn zijn als hij de Nederlandse taal beheerst."

De gestelde eisen betekenen hoogstwaarschijnlijk dat Adrie Koster niet in beeld is als definitieve hoofdcoach bij Ajax. De ad interim doet het voorlopig goed bij de Amsterdammers, waardoor er geruchten ontstonden dat hij misschien de openstaande vacature voor langere tijd zou kunnen invullen.
-
  dinsdag 27 november 2007 @ 08:42:41 #100
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_54863700

Precies wat de supporters wilden, niet?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: