Het gaat uiteindelijk toch allemaal om de langere termijnquote:Op maandag 26 november 2007 16:25 schreef Wooldoor het volgende:
Nee de selectie wordt breder als we hem gelijk aan de graafschap uitlenen.![]()
Deze blijft zo heerlijkquote:Op maandag 26 november 2007 15:05 schreef Enchanter het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=mfwtxZf3Qrw&feature=related
Een Modric/Dica of weet ik veel wat kan je halen, maar haal je een Schone dan is de kwaliteit ten opzichte van De Jong gewoon nihil. Gewoon een kwalitatief veel betere speler halen, en De Jong laten invallen. Heb je een blessure, dan kan Kennedy daar altijd nog spelen.quote:Op maandag 26 november 2007 16:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
Het gaat uiteindelijk toch allemaal om de langere termijn. En tot die tijd mag De Jong zich lekker bewijzen.
Om eerlijk te zijn heb ik hem nog nooit een hele wedstrijd zien voetballen, maar ik vind als je in de jupiler league 36 wedstrijden hebt gespeeld vorig seizoen en slechts 5 keer scoort, dat je voor Ajax als middenvelder geen meerwaarde bent. (Jupiler League is die league waar de koploper (RKC) 25 doelpunten tegen heeft gekregen na 18 wedstrijden...quote:Op maandag 26 november 2007 16:24 schreef JanVanHalst het volgende:
Zie mijn vorige posts. En eerlijk antwoorden: hoe vaak heb je hem zien spelen?
En als Bakircioglu is geblesseerd? Ik verplaats me even in de situatie van Ajax hé.quote:Op maandag 26 november 2007 16:34 schreef twi het volgende:
[..]
Een Modric/Dica of weet ik veel wat kan je halen, maar haal je een Schone dan is de kwaliteit ten opzichte van De Jong gewoon nihil. Gewoon een kwalitatief veel betere speler halen, en De Jong laten invallen. Heb je een blessure, dan kan Kennedy daar altijd nog spelen.
Dan hebben we Delorge nog.quote:Op maandag 26 november 2007 16:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
En als Bakircioglu is geblesseerd? Ik verplaats me even in de situatie van Ajax hé.
Dan ga je anders spelen. Je kunt niet 4 spelers voor elke positie hebben, tenzij het multifunctionele spelers zijn. Maar multifunctionele spelers hebben doorgaans een gebrek aan kwaliteit.quote:Op maandag 26 november 2007 16:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
En als Bakircioglu is geblesseerd? Ik verplaats me even in de situatie van Ajax hé.
quote:Op maandag 26 november 2007 19:01 schreef RayMania het volgende:
Iemand nog een nieuwe avatar?.
[ afbeelding ]
Heb je mischien ook een groter gifje daar van?quote:Op maandag 26 november 2007 19:01 schreef RayMania het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 november 2007 19:01 schreef RayMania het volgende:
[ afbeelding ]
Nee Pranjic speelt volgens mij vanaf links, wat niet wegneemt dat ik in hem een potentiele Pirlo zie!quote:Op maandag 26 november 2007 16:24 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Zie mijn vorige posts. En eerlijk antwoorden: hoe vaak heb je hem zien spelen?
[..]
Een leuke voetballer ja. Maar Pranjic is niet echt een 'tien', toch? Komt ook bij dat hij recentelijk heeft bijgetekend tot 2011/2012 (ongeveer), en Heerenveen zijn spelers niet voor een appel en een ei laat gaan.
Alsjeblieftquote:Op maandag 26 november 2007 19:37 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Heb je mischien ook een groter gifje daar van?
quote:
"Are you talking to me?"quote:Op maandag 26 november 2007 21:29 schreef Ordinair het volgende:
[ afbeelding ]
"Erm.. Kakkerlak op mijn pak."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |