Lasse Schone doet hetzelfde (al dan niet beter) bij De Graafschap. Maar als ik zeg dat Ajax er goed aan doet hem te halen verklaart men mij hier voor gek. Leuk toch, die hypes.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:44 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij haalt bij VVV steevast elke wedstrijd minstens een '7-tje'. Hij is zowat de kurk waar dat hele elftal op drijft, dat vind ik enorm knap voor zo'n jonge gast. Ik herinner me ook nog de wedstrijd tegen PSV waar hij de uitblinker was en in zijn eentje de hele PSV-defensie bezig hield.
Voor een paar ton moet je hem binnenhalen. Anders doet PSV, Feyenoord, AZ of Twente het wel in de winterstop.
Hij zit bij Jong Oranje..quote:Op woensdag 28 november 2007 10:07 schreef Pritt het volgende:
Zolang die Mocro maar niet elke keer weg gaat richting de Afrika Cup vind ik het prima!
Hij kan nog altijd voor Marokko kiezen, toch?quote:
Ja, maar dat is nu dus nog niet aan de orde.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:10 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hij kan nog altijd voor Marokko kiezen, toch?
Als hij een oproep krijgt van die bond zal hij hoogstwaarschijnlijjk daarvoor kiezen, althans dat zei hij laatst.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:11 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, maar dat is nu dus nog niet aan de orde.
Klopt Aissati gaat waarschijnlijk voor Marokko kiezen. Amrabat heeft gezegd dat hij zich meer Nederlander voelt dan Marokaan en zal dus zeer waarschijnlijk nooit voor Marokko gaan spelen. Toch weer een voordeel.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:38 schreef Pritt het volgende:
[..]
Als hij een oproep krijgt van die bond zal hij hoogstwaarschijnlijjk daarvoor kiezen, althans dat zei hij laatst.
WIEquote:Op woensdag 28 november 2007 10:46 schreef JanVanHalst het volgende:
Ambarat is trouwens een ontzettende lastpak. Hij staat bekend om zijn temprament.
Ajax is qua jeugdopleiding toch wel wat bekender.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weet het niet, maar PSV staat toch gewoon meer in de Europese belangstelling lijkt me, die spelen CL...
Nou ja, het zal allemaal wel, ik vind het raar.
Zeker weten.. plus dat hij nu lang genoeg aan het lijntje is gehouden bij PSV..quote:Op woensdag 28 november 2007 11:26 schreef Wooldoor het volgende:
Aissati zal ook wel gekeken hebben naar Sneijder en zal ook vrijuit kunnen spelen als je Gabri en Davids in je rug heb.
Of 4-4-2:quote:Op woensdag 28 november 2007 11:36 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Zeker weten.. plus dat hij nu lang genoeg aan het lijntje is gehouden bij PSV..
Maaaaaaar.. stel dat ie komt.. wat wordt dan de opstelling?
Steek
Ogararu-Heitinga-vd Wiel-Vermaelen
Gabri-Aisatti-Davids
Suarez-Huntelaar-Luque
?
eensch.. maar maak ff een opstelling danquote:Op woensdag 28 november 2007 11:45 schreef Damzkieee het volgende:
Maduro speelt m.i. de laatste weken zeer puik [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |