abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 november 2007 @ 22:44:41 #226
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_54879012
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 22:37 schreef toma het volgende:

[..]

Het is maar goed dat je wakker werd.
Hij past wel binnen het profiel van van Geel. Het zal toch niet...
Jawel, je keek.
pi_54879021
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 22:37 schreef toma het volgende:
Amrabat heeft zeker talent maar hoe groot zijn talent is kun je nog niet inschatten omdat hij daarvoor nog te weinig wedstrijden écht goed heeft gespeeld.
Hij haalt bij VVV steevast elke wedstrijd minstens een '7-tje'. Hij is zowat de kurk waar dat hele elftal op drijft, dat vind ik enorm knap voor zo'n jonge gast. Ik herinner me ook nog de wedstrijd tegen PSV waar hij de uitblinker was en in zijn eentje de hele PSV-defensie bezig hield.

Voor een paar ton moet je hem binnenhalen. Anders doet PSV, Feyenoord, AZ of Twente het wel in de winterstop.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_54879182
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 20:15 schreef Ordinair het volgende:
Ik wil een man aan het stuur met echt Ajax-bloed! Laat A3 anders nog maar een jaar zitten GVD!
Ja want A3 Koster staat toch zo bekent als een clubman

Al dat gezeik om clubmensen, het moet gewoon goedgaan dan klaagt niemand
pi_54879285
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 22:44 schreef jna het volgende:

[..]

Hij past wel binnen het profiel van van Geel. Het zal toch niet...
Aanvallend voetbal en een communicatief karakter hebben zijn een vereiste. Zie nog eerder Leo Beenhakker komen dan Advocaat
pi_54879369
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 22:44 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Hij haalt bij VVV steevast elke wedstrijd minstens een '7-tje'. Hij is zowat de kurk waar dat hele elftal op drijft, dat vind ik enorm knap voor zo'n jonge gast. Ik herinner me ook nog de wedstrijd tegen PSV waar hij de uitblinker was en in zijn eentje de hele PSV-defensie bezig hield.

Voor een paar ton moet je hem binnenhalen. Anders doet PSV, Feyenoord, AZ of Twente het wel in de winterstop.
Een paar ton, dat is het maand salaris van Luque
Daarvoor kun je het wel proberen maar je moet er geen miljoenen aan gaan besteden.
pi_54879870
Schijnt dat Ajax bij psv heeft nagevraagd of die 5 miljoen van Aissati klopt, waar Reker duidelijk maakte dat dat inderdaad het prijskaartje is.
pi_54879922
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 17:40 schreef Nashje het volgende:

[..]

Betrouwbaarheid: 1/10
Ik denk dat ie Volgend jaar bij Ajax speelt als Ajax bereid is om met die jongen te gaan praten.
  dinsdag 27 november 2007 @ 23:16:37 #233
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54880045
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 23:10 schreef Nashje het volgende:
Schijnt dat Ajax bij psv heeft nagevraagd of die 5 miljoen van Aissati klopt, waar Reker duidelijk maakte dat dat inderdaad het prijskaartje is.
Gewoon overnemen die handel. PSV de 33-jarige Perez voor 2,5 miljoen, wij Aissati voor het dubbele. Vind het geen slechte verlate 'ruil'
pi_54880227
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 23:10 schreef Nashje het volgende:
Volgens wie schijnt dat zo te zijn?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_54880666
5 miljoen? Damn.. een prikkie
pi_54881684
5 Miljoen?

Als dat zo is dan zou ik hem ook halen.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_54884356
5 miljoen? Halen die gast. Met beetje geluk voor 10 miljoen Afellay + Aisatti samen.
  woensdag 28 november 2007 @ 08:24:45 #238
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54884533
Ismaïl Aissati mag voor vijf miljoen euro wel komen, ben benieuwd of Issy eigenlijk zelf wel zit te wachten op Ajax.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54884656
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 23:22 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Volgens wie schijnt dat zo te zijn?
De psv-watcher van VI.
quote:
Op woensdag 28 november 2007 08:24 schreef M0NTANA het volgende:
Ismaïl Aissati mag voor vijf miljoen euro wel komen, ben benieuwd of Issy eigenlijk zelf wel zit te wachten op Ajax.
Hij zou zelf het liefst slagen bij psv. Maja, je weet hoe het gaat in het voetbal.
pi_54884857
Inderdaad.. Perez wilde zelf ook het liefste bij Ajax voetballen.. maar ja.. dat ging ook niet meer.. (volgens hem)
quote:
Rellende Rijkaard naar tribune

Barcelona-coach Frank Rijkaard is in de Champions Leaguewedstrijd tegen Olympique Lyon naar de tribune gestuurd. De Nederlandse trainer was het niet eens met een beslissing van scheidsrechter Farina en vloog geëmotioneerd het veld in.

Aanleiding was de gele kaart van Yaya Touré, die volgens Rijkaard onterecht was. Eerder in de wedstrijd had de arbiter ook al wat dubieuze beslissingen genomen, gezien de reactie van de Nederlander. Farina kende geen mededogen en stuurde Rijkaard naar de tribune, waar hij de tweede helft van het spannende duel moet volgen. Na de eerste helft staat het 1-1. Iniesta opende de score voor Barcelona in de derde minuut. Vier minuten later maakte Juninho Pernambucano gelijk.
Emotioneel mannetje
  woensdag 28 november 2007 @ 08:57:51 #241
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54884888
Zijn er nog meer mensen van plan om naar Jong Ajax - Jong Feyenoord te gaan, komende maandag?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54885088
quote:
Op woensdag 28 november 2007 07:57 schreef Rumille het volgende:
5 miljoen? Halen die gast. Met beetje geluk voor 10 miljoen Afellay + Aisatti samen.
pi_54885135
Hier nog een bericht over Aissati maar 5 miljoen lijkt me een beetje weinig voor hem.
quote:
'Ajax klopt weer aan bij PSV voor Aissati'
Geschreven door Franklin Stoker op woensdag, 28 november om 08:37

Ajax heeft opnieuw bij PSV aangeklopt om te onderhandelen over een transfer van Ismaïl Aissati. Volgens Voetbal International hebben de Amsterdammers pijlsnel gereageerd op het bericht dat de kleine middenvelder eind 2008 een transfervrije status gaat genieten. Eerder schreef het weekblad dat Aissati op zeventienjarige leeftijd een contract tekende met een looptijd van meer dan drie jaar (tot medio 2009). Dit is volgens de Nederlandse wet correct, maar de wereldvoetbalbond FIFA hanteert andere regels. Volgens deze regelgeving zou Aissati al in november 2008 uit Eindhoven kunnen vertrekken.

Een positief signaal voor Ajax, dat afgelopen weekend opnieuw contact met PSV zocht om over de jeugdinternational te praten, zo bevestigde algemeen directeur Jan Reker. Aissati zou een afkoopsom van vijf miljoen euro in zijn huidige verbintenis hebben staan. De club van trainer Jan Wouters heeft zelf de intentie om Aissati’s lopende overeenkomst open te breken voor een langer dienstverband in Noord-Brabant.

Gomes
Hetzelfde medium meldt tevens dat PSV spoedig een nieuw akkoord met doelman Heurelho Gomes hoopt te bereiken. De Braziliaanse keeper werd eerder tot de zomer van 2011 vastgelegd. Reker hoopt zijn contract wederom te kunnen opwaarderen.
pi_54885164
quote:
Op woensdag 28 november 2007 09:16 schreef Wooldoor het volgende:
Hier nog een bericht over Aissati maar 5 miljoen lijkt me een beetje weinig voor hem.
[..]
Ja 5 miljoen is zeker weinig.. maar door de clausule is het zo! Kunnen we blijven roepen dat we het weinig vinden.. of we kunnen actie ondernemen en hem asap over laten komen
  woensdag 28 november 2007 @ 09:19:23 #245
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54885196
Ander stukje in het artikel, ik kan me niet voorstellen dat Gomes gaat bijtekenen tot 2011...... Zou toch debiel zijn dat echt elke speler van Ajax zo'n beetje in de belangstelling staat en de aller beste keeper van Nederland zou lekker bij PSV blijven ballen??

Dan klopt er echt iets niet bij Ajax...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_54885241
quote:
Op woensdag 28 november 2007 09:19 schreef HeatWave het volgende:

.
Men let gewoon wat meer op Ajax, denk ik eerder.
Hoe kan je in godsnaam voorkomen dat clubs belangstelling krijgen? .
-
pi_54885249
quote:
Op woensdag 28 november 2007 09:19 schreef HeatWave het volgende:
Ander stukje in het artikel, ik kan me niet voorstellen dat Gomes gaat bijtekenen tot 2011...... Zou toch debiel zijn dat echt elke speler van Ajax zo'n beetje in de belangstelling staat en de aller beste keeper van Nederland zou lekker bij PSV blijven ballen??

Hij ligt al vast tot 2011, het is gunstig dat het een niet-EU-er is voor PSV.
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_54885281
Ajax is en zal toch DE Nederlandse club blijven waar alle talenten vandaan komen. Zoals Urzaiz het al eerder heeft gezegd als je bij Ajax slaag dan slaag je bij elke club. Kijk welke top spelers psv de laatste jaren naar het buitenland heeft verkocht. Dat valt best tegen als je dat vergelijkt met wat er bij Ajax de laatste jaren is verkocht. Sneijder, Babel, van der Vaat, Chivu, Ibrahimovic ect. en stuk voor stuk spelen ze bij een europese topclub.
  woensdag 28 november 2007 @ 09:32:45 #249
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54885435
quote:
Op woensdag 28 november 2007 09:22 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

.
Men let gewoon wat meer op Ajax, denk ik eerder.
Hoe kan je in godsnaam voorkomen dat clubs belangstelling krijgen? .
Weet het niet, maar PSV staat toch gewoon meer in de Europese belangstelling lijkt me, die spelen CL...

Nou ja, het zal allemaal wel, ik vind het raar.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_54885442
quote:
Op woensdag 28 november 2007 09:32 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Weet het niet, maar PSV staat toch gewoon meer in de Europese belangstelling lijkt me, die spelen CL...

Nou ja, het zal allemaal wel, ik vind het raar.
Dat is nou Ajax
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')