abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 december 2007 @ 13:25:52 #51
198098 henkzijlstra
ik verdien 80k per jaar en jij
pi_55100114
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 12:40 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Zoveel moeite ben je me niet waard.
[..]

Nu je die hebt, vraag je gewoon een mod om deze te sluiten. Simpel.
[..]

Blijkbaar niet. Aan die kromme reacties te zien.
[..]

Ieder zn mening, das je goede recht. (ook al zit je zo fout als maar kan) Face to face zal ik het ook doen hoor. Afspreken ergens? Stiekum baal je gewoon dat iemand je confronteerd met je huidige levensstijl/ situatie. Das ERRUG duidelijk geworden.
[..]

Zit op mn werk, jij??
[..]

Je hebt het er zelf naar gemaakt.
[..]

Woef! Moet ik je slippers en krant ook meteen maar pakken?

Het leuke is, je probeert me uit de tent te lokken, maar ik zit echt te genieten hier!! GET A LIFE! If you can find it.....

-
LOL Afspreken ergens? Lekker puberaal. Als ik jouw in real life tegen zou komen zou ik zeggen OWNED! LOL haha . Anders kruip je lekker die tent weer in waar ik je uit heb gelokt.
pi_55100146
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 13:21 schreef henkzijlstra het volgende:

[..]

LOL, geen verbetering dus. OOh Yeah!
Check je eigen tronie met HOOG nerd gehalte eens.....
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_55100214
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 13:25 schreef henkzijlstra het volgende:

[..]

LOL Afspreken ergens? Lekker puberaal. Als ik jouw in real life tegen zou komen zou ik zeggen OWNED! LOL haha . Anders kruip je lekker die tent weer in waar ik je uit heb gelokt.
Lekker selectief ben je wel met kiezen waar je op in wil gaan he? De rest voor het gemak maar buiten beschouwing laten... We weten genoeg. Sorry hoor, maar als je begint met "over internet" bied ik je bij deze aan om het gesprek ergens anders voort te zetten. Wetende dat ik je hier al onder de tafel geluld heb....

Enneh, OWNED?? Laten we de andere bezoekers van dit topic dat maar bepalen,ok?

Een onpartijdige analyse is wel zo eerlijk.

Tuurlijk zou je OWNED zeggen, je hebt er het hoofd voor!! Echt iets zinnigs zal er toch niet uitkomen bij je.

Mij uit de tent lokken? Mwah, daar ben je niet interessant genoeg voor, niet onnodig je ego'tje strelen.

Ik ga effe lunchen, ben dr straks weer bij als mn werk het toelaat.
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
  vrijdag 7 december 2007 @ 13:35:15 #54
198098 henkzijlstra
pi_55100286
Laten we het topic maar sluiten. Veel zinnigs komt er niet meer uit. Ik heb mijn kabels dus...no problemo meer.
  vrijdag 7 december 2007 @ 13:37:00 #55
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_55100329
Keep us posted on the coming months...
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_55100340
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 13:35 schreef henkzijlstra het volgende:
Laten we het topic maar sluiten. Veel zinnigs komt er niet meer uit. Ik heb mijn kabels dus...no problemo meer.
He! Je hebt iig wel zelfkennis!!
pi_55100390
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 13:37 schreef Rock-shocker het volgende:
Keep us posted on the coming months...
Dit vind ik in mn PM box, wat triest!! Al mn collega's lachen, ik ook natuurlijk!!
quote:
Op 7 december 2007 13:36 schreef henkzijlstra het volgende:

Waar woon je dan tough guy? Of ben je bang dat je vriendinnetje mij ziet en daarna niets anders meer wilt. Moehaa! OWNED Biatch! LOL

En er werkelijk intrappen dat er iemand bestaat waarvan de stroomkabel afgepakt is door zijn vader...

Jij maakt mijn dag weer goed! Waar ik vandaan kom noemen ze dat 'happen'. Haha internetheld.
Dan nu ineens zeggen dat zn pappie de kabels niet heeft afgepakt, mijn hemel. Zou die gast haast uitnodigen voor een bakkie. *broelie,broelie*

Ja gast, mn vriendin geilt op spierbundels als jij!! Topic offline bewaard voor nageslacht.
  vrijdag 7 december 2007 @ 13:42:28 #58
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_55100445
Tsja...
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_55100543
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 13:42 schreef Rock-shocker het volgende:
Tsja...
Ik voeg je binnenkort effe toe op PSN,ok? kunnen we nalullen...

-edit: Hij heeft mn adres minus huisnummer en postcode...eens kijken wat ie doet...
pi_55100648
Blij dat je zelf al doorhebt dat je geen leven hebt. ->Geen doel in me leven

Man, wat ben jij een kansloos geval, uit huis gaan zodat je kan gamen. Helemaal lyrisch worden van het feit dat je een tray red bull kan gaan drinken , gamen zonder dat je pa ( ) deze droom aan duigen schopt....

All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  vrijdag 7 december 2007 @ 13:54:58 #61
198098 henkzijlstra
pi_55100767
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 13:50 schreef HostiMeister het volgende:
Blij dat je zelf al doorhebt dat je geen leven hebt. ->Geen doel in me leven

Man, wat ben jij een kansloos geval, uit huis gaan zodat je kan gamen. Helemaal lyrisch worden van het feit dat je een tray red bull kan gaan drinken , gamen zonder dat je pa ( ) deze droom aan duigen schopt....

LOL Keyboard heroes!
  vrijdag 7 december 2007 @ 14:41:12 #62
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_55101877
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 13:46 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Ik voeg je binnenkort effe toe op PSN,ok? kunnen we nalullen...
Is goed
pi_55101896
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 13:54 schreef henkzijlstra het volgende:

[..]

LOL Keyboard heroes!
Waar zie jij helden dan? Grapjurk, je loopt hier mensen af te zeiken omdat ze op fok zitten terwijl jij géén vrienden hebt, geen doel in je leven, nog steeds maagd bent waardoor je er over denkt om te betalen voor seks, en je ultieme idee van een top weekend Call of Duty spelen is...

You do the math...
pi_55102241
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 14:41 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Waar zie jij helden dan? Grapjurk, je loopt hier mensen af te zeiken omdat ze op fok zitten terwijl jij géén vrienden hebt, geen doel in je leven, nog steeds maagd bent waardoor je er over denkt om te betalen voor seks, en je ultieme idee van een top weekend Call of Duty spelen is...

You do the math...
Het leuke is, hij zit thuis met zn lege hoofd en leven te fok!ken. Ik krijg er verdomme voor betaald!! De hele afdeling is het topic aan het lezen hier!
  vrijdag 7 december 2007 @ 15:15:45 #65
198098 henkzijlstra
pi_55102635
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 14:57 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Het leuke is, hij zit thuis met zn lege hoofd en leven te fok!ken. Ik krijg er verdomme voor betaald!! De hele afdeling is het topic aan het lezen hier!
Ach ja. Waarschijnlijk wordt dat werk van je toch door de overheid gesubsideerd en draaien wij er als eerlijke belastingbetalers weer voor dat stelletje josti's dat de hele dag zit te fokken op.

Booojaka! 1-0
pi_55103236
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 15:15 schreef henkzijlstra het volgende:

[..]

Ach ja. Waarschijnlijk wordt dat werk van je toch door de overheid gesubsideerd en draaien wij er als eerlijke belastingbetalers weer voor dat stelletje josti's dat de hele dag zit te fokken op.

Booojaka! 1-0
Nou daar heb je hem toch tuk, zo zo...

pi_55111091
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 15:15 schreef henkzijlstra het volgende:

[..]

Booojaka! 1-0
Ow yeah, you got me there.....

Het is geen wedstrijd, maar de waarheid vrind. De waarheid dat je triest bent. Daar kan je niet tegen scoren, sorry.

Weekend!!! Met maten uitgaan enzo...ownee wacht, COD spelen... Met Red Bull erbij...

[ Bericht 31% gewijzigd door J.Clarkson op 07-12-2007 22:01:41 ]
  maandag 10 december 2007 @ 09:09:38 #68
198098 henkzijlstra
pi_55162609
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 21:15 schreef J.Clarkson het volgende:
quote:
[ Bericht 31% gewijzigd door J.Clarkson op 07-12-2007 22:01 ]
Wat ben jij aan het doen dan? LOL 2-0

pi_55162710
quote:
Op maandag 10 december 2007 09:09 schreef henkzijlstra het volgende:

[..]

[..]

Serieus...
pi_55163489
quote:
Op maandag 10 december 2007 09:09 schreef henkzijlstra het volgende:

[..]

[..]

De kroeg ingedoken met een paar vrienden. Jij? Met de stofzuiger gespeeld!? 1.600.000 - 0 LOL!1!!!1eins!

p.s Leuke reacties in je fotoboek, geile donder!
quote:
dus jij bent die gast die de Sims ging spelen om te zien of een sociaal leven wat voor je was
quote:
schattig jij komt er wel

liever 'chubby met een grote neus' dan kansloos contactgestoord en daar een janktopic over openen op Fok! Zoek hulp dat meen ik, want als je je gaat verlagen tot het op het uiterlijk beoordelen, dan hoop ik dat je in Second Life nog enige vorm van sociaal leven op kunt bouwen met een nep-imago.
Ouch!!

Das pas scoren.

Ben er 100% klaar mee hier.

[ Bericht 23% gewijzigd door J.Clarkson op 10-12-2007 10:14:29 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')