LOL Afspreken ergens? Lekker puberaal. Als ik jouw in real life tegen zou komen zou ik zeggen OWNED! LOL hahaquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:40 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Zoveel moeite ben je me niet waard.
[..]
Nu je die hebt, vraag je gewoon een mod om deze te sluiten. Simpel.
[..]
Blijkbaar niet.Aan die kromme reacties te zien.
[..]
Ieder zn mening, das je goede recht. (ook al zit je zo fout als maar kan)Face to face zal ik het ook doen hoor.
Afspreken ergens? Stiekum baal je gewoon dat iemand je confronteerd met je huidige levensstijl/ situatie. Das ERRUG duidelijk geworden.
[..]
Zit op mn werk, jij??
[..]
Je hebt het er zelf naar gemaakt.
[..]
Woef! Moet ik je slippers en krant ook meteen maar pakken?
Het leuke is, je probeert me uit de tent te lokken, maar ik zit echt te genieten hier!! GET A LIFE! If you can find it.....
-
Check je eigen tronie met HOOG nerd gehalte eens.....quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:21 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
LOL, geen verbetering dus.OOh Yeah!
Lekker selectief ben je wel met kiezen waar je op in wil gaan he? De rest voor het gemak maar buiten beschouwing laten...quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:25 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
LOL Afspreken ergens? Lekker puberaal. Als ik jouw in real life tegen zou komen zou ik zeggen OWNED! LOL haha. Anders kruip je lekker die tent weer in waar ik je uit heb gelokt.
He! Je hebt iig wel zelfkennis!!quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:35 schreef henkzijlstra het volgende:
Laten we het topic maar sluiten. Veel zinnigs komt er niet meer uit. Ik heb mijn kabels dus...no problemo meer.
Dit vind ik in mn PM box, wat triest!!quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:37 schreef Rock-shocker het volgende:
Keep us posted on the coming months...
quote:Op 7 december 2007 13:36 schreef henkzijlstra het volgende:
Waar woon je dan tough guy? Of ben je bang dat je vriendinnetje mij ziet en daarna niets anders meer wilt. Moehaa! OWNED Biatch! LOL
En er werkelijk intrappen dat er iemand bestaat waarvan de stroomkabel afgepakt is door zijn vader...
Jij maakt mijn dag weer goed! Waar ik vandaan kom noemen ze dat 'happen'. Haha internetheld.

Ik voeg je binnenkort effe toe op PSN,ok? kunnen we nalullen...quote:
LOL Keyboard heroes!quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:50 schreef HostiMeister het volgende:
Blij dat je zelf al doorhebt dat je geen leven hebt. ->Geen doel in me leven
Man, wat ben jij een kansloos geval, uit huis gaan zodat je kan gamen. Helemaal lyrisch worden van het feit dat je een tray red bull kan gaan drinken , gamen zonder dat je pa () deze droom aan duigen schopt....
Is goedquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:46 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ik voeg je binnenkort effe toe op PSN,ok? kunnen we nalullen...
Waar zie jij helden dan? Grapjurk, je loopt hier mensen af te zeiken omdat ze op fok zitten terwijl jij géén vrienden hebt, geen doel in je leven, nog steeds maagd bent waardoor je er over denkt om te betalen voor seks, en je ultieme idee van een top weekend Call of Duty spelen is...quote:
Het leuke is, hij zit thuis met zn lege hoofd en leven te fok!ken. Ik krijg er verdomme voor betaald!! De hele afdeling is het topic aan het lezen hier!quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waar zie jij helden dan? Grapjurk, je loopt hier mensen af te zeiken omdat ze op fok zitten terwijl jij géén vrienden hebt, geen doel in je leven, nog steeds maagd bent waardoor je er over denkt om te betalen voor seks, en je ultieme idee van een top weekend Call of Duty spelen is...
You do the math...
Ach ja. Waarschijnlijk wordt dat werk van je toch door de overheid gesubsideerd en draaien wij er als eerlijke belastingbetalers weer voor dat stelletje josti's dat de hele dag zit te fokken op.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:57 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Het leuke is, hij zit thuis met zn lege hoofd en leven te fok!ken. Ik krijg er verdomme voor betaald!! De hele afdeling is het topic aan het lezen hier!
Nou daar heb je hem toch tuk, zo zo...quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:15 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
Ach ja. Waarschijnlijk wordt dat werk van je toch door de overheid gesubsideerd en draaien wij er als eerlijke belastingbetalers weer voor dat stelletje josti's dat de hele dag zit te fokken op.
Booojaka! 1-0
Ow yeah, you got me there.....quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:15 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
Ach ja. Waarschijnlijk wordt dat werk van je toch door de overheid gesubsideerd en draaien wij er als eerlijke belastingbetalers weer voor dat stelletje josti's dat de hele dag zit te fokken op.
Booojaka! 1-0
quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:15 schreef J.Clarkson het volgende:
Wat ben jij aan het doen dan? LOL 2-0quote:[ Bericht 31% gewijzigd door J.Clarkson op 07-12-2007 22:01 ]
Serieus...quote:Op maandag 10 december 2007 09:09 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
[..]
Wat ben jij aan het doen dan? LOL 2-0
![]()
![]()
De kroeg ingedoken met een paar vrienden. Jij? Met de stofzuiger gespeeld!? 1.600.000 - 0 LOL!1!!!1eins!quote:Op maandag 10 december 2007 09:09 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
[..]
Wat ben jij aan het doen dan? LOL 2-0
![]()
![]()
quote:dus jij bent die gast die de Sims ging spelen om te zien of een sociaal leven wat voor je was
Ouch!!quote:schattig jij komt er wel
liever 'chubby met een grote neus' dan kansloos contactgestoord en daar een janktopic over openen op Fok! Zoek hulp dat meen ik, want als je je gaat verlagen tot het op het uiterlijk beoordelen, dan hoop ik dat je in Second Life nog enige vorm van sociaal leven op kunt bouwen met een nep-imago.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |