Bij de xbox en ps3 hebben ze speciale 'uiteindes'. Dat plaatje van jij is gewoon een pc kabel dus.quote:Op maandag 26 november 2007 12:23 schreef RacerDKB het volgende:
Maargoed, zoek je niet gewoon een netsnoer?
[ afbeelding ]
Ik heb geen PS3 of 360, maar het lijkt mij dat het gewoon met zo'n kabeltje zoals hierboven gaat, en die koop je voor 2 euro bij zo'n beetje elke winkel, zoals electronica winkels, maar ook bij winkels als de Gamma of Praxis hebben ze ze wel.
Ja en? Wat wil je met die link zeggen? Geen stroomkabel in ieder geval.quote:Op maandag 26 november 2007 12:24 schreef Klonk het volgende:
Proest
http://www.xbox.com/nl-NL/hardware/catalog.aspx
Op de PS3 kan je toch echt gewono een netsnoer aansluiten hoor.quote:Op maandag 26 november 2007 12:27 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
Ja en? Wat wil je met die link zeggen? Geen stroomkabel in ieder geval.
Ga mezelf vanmiddag inschrijven voor een appartement. Dan ben ik tenminste weg thuis. Geen gezeur meer van ouders in ieder geval...quote:Op maandag 26 november 2007 12:33 schreef Scorpie het volgende:
Je kan natuurlijk ook bij jezelf ten rade gaan waarom je vader die kabel heeft afgepakt, in plaats van naar vervangende onderdelen te gaan zoeken
Jongenquote:Op maandag 26 november 2007 12:35 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
Ga mezelf vanmiddag inschrijven voor een appartement. Dan ben ik tenminste weg thuis. Geen gezeur meer van ouders in ieder geval...
En dan is het --> Call of Duty 4 here I come !!!
Hoe? Je hebt ook in je appartement nog steeds die stroomkabels niet!quote:Op maandag 26 november 2007 12:35 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
Ga mezelf vanmiddag inschrijven voor een appartement. Dan ben ik tenminste weg thuis. Geen gezeur meer van ouders in ieder geval...
En dan is het --> Call of Duty 4 here I come !!!
ik fok alleen onder werktijd, en toevallig werk ik wel pittig lange dagen af en toe jaquote:Op maandag 26 november 2007 12:34 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
En dat zegt meneer FokForum 24/7 haha.![]()
Fokken onder werktijdquote:Op maandag 26 november 2007 12:44 schreef het.ismij het volgende:
[..]
ik fok alleen onder werktijd, en toevallig werk ik wel pittig lange dagen af en toe ja
Hé!quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:51 schreef sweboy het volgende:
[..]
Je op FOK registreren omdat je ouders je stroomkabels van je spel computer hebben afgepakt![]()
quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:04 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hé!
Hij is lid op FOK! geworden om te zeggen dat hij geen doel in zijn leven had hoor
Niet om dit topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |