Thanks!quote:Op maandag 26 november 2007 11:43 schreef Deansensitized het volgende:
Beterschap Dupje!
Hoe krijg je dat voor elkaar dan? Lam zeker??
En voelden de botjes zich vanochtend ook gebroken of viel het allemaal wel mee? (natuurlijk vallen je botjes mee als jij valt, maar je snapt wat ik bedoel)quote:Op maandag 26 november 2007 11:41 schreef Dupje het volgende:
Ben ik weer!
Vandaag gitaarles gemistWas gister nl van mn fiets gedonderd en voelde me vanochtend beetje gebroken
Mwa, botjes zijn nog heel.quote:Op maandag 26 november 2007 11:47 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
En voelden de botjes zich vanochtend ook gebroken of viel het allemaal wel mee? (natuurlijk vallen je botjes mee als jij valt, maar je snapt wat ik bedoel)
Beterschap ja
Oef! Van die stomme ongelukjes, dat zijn altijd de lulligste/klootigste!quote:Op maandag 26 november 2007 11:45 schreef Dupje het volgende:
[..]
Thanks!
Nahh ik wilde afstappen, maar mn fiets reed nog, en ik zette voet op grond, en was blijkbaar glad, dus gleed ik onderuit. Jeej.
Gelukkig heeft niemand t gezien
Relaxerend! Wij zaterdag pas wsch weerquote:
Hmm, dat doet me denken aan zo'n reclamefolder die we laatst kregen met een aanbieding voor een eenwieler erin waar bij stond: "Voor professioneel gebruik" Maar in welk beroep gebruik je in godsnaam een eenwielerquote:Op maandag 26 november 2007 11:48 schreef Aresdreams het volgende:
tja... je moet stunten met de fiets ook overlaten aan profesionals!
Is dat een serieuze vraag??quote:Op maandag 26 november 2007 13:18 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hmm, dat doet me denken aan zo'n reclamefolder die we laatst kregen met een aanbieding voor een eenwieler erin waar bij stond: "Voor professioneel gebruik" Maar in welk beroep gebruik je in godsnaam een eenwielerBrede doelgroep dan ook...
Ik vroeg het me afquote:Op maandag 26 november 2007 13:22 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Is dat een serieuze vraag??
O ja, ik had je bandje al eens gehoord! Tof, wat was je myspace ook alweer?quote:Op maandag 26 november 2007 12:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Relaxerend! Wij zaterdag pas wsch weer![]()
As promised... wat picca's van afgelopen vrijdag...
[ afbeelding ]
...beetje screamo's
[ afbeelding ]
...gitaartje checken
[ afbeelding ]
...toetsman en andere gitaarman
[ afbeelding ]
...bouw je eigen pit (+vriendinnetje in het witte topje; of hoe dat ook mag heten)
*mompelt iets over signature... ofzoiets...*quote:Op maandag 26 november 2007 14:47 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
O ja, ik had je bandje al eens gehoord! Tof, wat was je myspace ook alweer?
Nee, en? Moet je ook maar geen eenwielers gaan verkopenquote:Op maandag 26 november 2007 14:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat is toch geen brede doelgroep [afbeelding]
Het is bij hem thuis dus hij hoeft nergens te komenquote:Op maandag 26 november 2007 16:43 schreef Aresdreams het volgende:
drummer moet zich niet aanstellen en gewoon komen!
Vertel eens danquote:Op maandag 26 november 2007 18:21 schreef Aresdreams het volgende:
pffff, vrouwen zijn leuk in een band
nou, na repetities er seks mee hebben is leuk...quote:
-dat kan ook met je eigen vriendinquote:Op maandag 26 november 2007 18:55 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
nou, na repetities er seks mee hebben is leuk...
en klieren...
en het kan mensen trekken die op vrouwen afkomen
Ga toch een end fietsen...quote:Op maandag 26 november 2007 18:49 schreef Cynic het volgende:
Liever een vrouw in de band dan een gitarist die zijn gitaar in de nek doet!
Vrouwen zijn nog vaker ziek dan mannen.quote:Op maandag 26 november 2007 18:21 schreef Aresdreams het volgende:
pffff, vrouwen zijn leuk in een band
Hij is gewoon jaloers omdat hij het zelf niet kanquote:Op maandag 26 november 2007 20:22 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ga toch een end fietsen... [afbeelding]
Ben je nu blij!? Hè,... hè...?! Is je moeder trots op je!quote:Op maandag 26 november 2007 20:59 schreef Dupje het volgende:
Vorige topics gingen over bedden (ohja, moest nog steeds een foto plaatsen)
En deze over fietsen. Jeej.
Volgens mij heb ik zelfs alles aangezet. Whahahaha
Dat dusquote:Op maandag 26 november 2007 18:10 schreef Aresdreams het volgende:
en je moet ook basistES zoeken, zijn veel leuker
Altijdquote:Op maandag 26 november 2007 21:04 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ben je nu blij!? Hè,... hè...?! Is je moeder trots op je!
Ja, dat zijn inderdaad onmisbare skills...quote:Op maandag 26 november 2007 20:46 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hij is gewoon jaloers omdat hij het zelf niet kan
Nu nog een eenwieler erbijquote:Op maandag 26 november 2007 21:45 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja, dat zijn inderdaad onmisbare skills...
DI-out misschienquote:Op maandag 26 november 2007 22:20 schreef Witchfynder het volgende:
Zeg me dat ik niet een direct ingeplugde head zie..
Als ik het goed zie is het een mg100dfx, dan moet dat de 'emulated line out / headphones' zijn.quote:Op maandag 26 november 2007 22:20 schreef Witchfynder het volgende:
Zeg me dat ik niet een direct ingeplugde head zie..
Gaat lekkerquote:Op maandag 26 november 2007 23:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als ik het goed zie is het een mg100dfx, dan moet dat de 'emulated line out / headphones' zijn.
We hebben vanavond besloten onze zanger eruit te trappen. Hij vond het weer eens niet nodig om te komen oefenen.We hebben onze naam tijdelijk gewijzigd in 'Hard en vals'
nada surfquote:Op maandag 26 november 2007 23:31 schreef Svyatagor het volgende:
*Nada Surf luistert en nieuwe snaren op gitaar zet
Dat heb ik lang niet gehoord.quote:Op maandag 26 november 2007 23:31 schreef Svyatagor het volgende:
nieuwe snaren op gitaarquote:Op maandag 26 november 2007 23:31 schreef Svyatagor het volgende:
Nog weinig last van gehadquote:Op maandag 26 november 2007 20:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Vrouwen zijn nog vaker ziek dan mannen..
zangers... klootviolen dat het zijnquote:Op maandag 26 november 2007 23:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als ik het goed zie is het een mg100dfx, dan moet dat de 'emulated line out / headphones' zijn.
We hebben vanavond besloten onze zanger eruit te trappen. Hij vond het weer eens niet nodig om te komen oefenen.We hebben onze naam tijdelijk gewijzigd in 'Hard en vals'
quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:38 schreef brother52 het volgende:
Vanavond maar eens wat nummers van Strawelte uitzoeken. Als ik moet gaan zingen dan wil ik dat in het fries doen.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:20 schreef ikheetmartijn het volgende:
Morguh
Als het over vrouwen in bands gaat...deze al gezien?
link naar topic
[ afbeelding ]
Ze hebben één grote hit gehad (Popular) maar daarna nog een paar veul fijnere platen gemaakt. Sterker nog, er komt binnenkort een nieuwe vol met indiegitaarpop.quote:
drummers zijn eigenwijs en luisteren slecht, die van dribbel was kut (of de basist... weet het niet meer)quote:Op dinsdag 27 november 2007 07:41 schreef Deansensitized het volgende:
Niks is goed in een band zeker Ares? Drummers zijn kut, bassisten zijn kut, zangers zijn klootviolen....
Lijkt me gezellig werken met jou
Tsja shit happens hequote:Op dinsdag 27 november 2007 11:33 schreef Aresdreams het volgende:
gister was je drummer miettig ziek aan het zijn, en je basist ging toch het leger in? @ dribbel
gitaar bas en drum zijn het zelfde, alleen bij Tiara zoeken we nog een gitarist en een toetsenist (andere toetsenist dan bij Sacraea Saturna).quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:36 schreef Dribbel_ het volgende:
ik wil je bas wel hebben![]()
MAar hoe zit het nou met dat acreae saturna en Tiara, zijn het nou dezelfde bandleden met alleen een andere zanger of zie ik het nou verkeerd ?
Uit Meppel?quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:43 schreef guitarist.nl het volgende:
Vanavond gesprek met platenlabeltje!
Gewoon verkopen en een precision voor kopenquote:Op dinsdag 27 november 2007 12:58 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
gitaar bas en drum zijn het zelfde, alleen bij Tiara zoeken we nog een gitarist en een toetsenist (andere toetsenist dan bij Sacraea Saturna).
en inderdaad een andere zanger.
sinds wanneer wil jij trouwens een B.C. Rich Warlock bas?
Owja laat die bas amar zittenquote:Op dinsdag 27 november 2007 12:58 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
gitaar bas en drum zijn het zelfde, alleen bij Tiara zoeken we nog een gitarist en een toetsenist (andere toetsenist dan bij Sacraea Saturna).
sinds wanneer wil jij trouwens een B.C. Rich Warlock bas?
Ik moet zeggen dat het verschil nog lastig hoorbaar is op dit moment.quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:24 schreef Aresdreams het volgende:
euhm, nee?
2 verschillende stijlen, en sowieso andere mensen die muziek aandragen
quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:56 schreef Witchfynder het volgende:
Zie ginds komt de stoomboot van Feedback weer aan,
hij brengt ons gitaren,
ik zie hen al staan.
Hoe klinken hun snaren,
vol sustain en toon,
Wie zoet is mag heerschen,
wie stout is gepwned.
Ff "in the season". [afbeelding].
Je bent tekstdichter of je bent het niet.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:06 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Kan je niet in die stijl een gedicht voor me doen? Moet een voor me zusje schrijven, maar kan me niks bedenken...
Niks ten nadele van je bandje hoor, maar waarom vernoem je een black metalband naar een accessoire van een prinsesje, dat vind ik toch niet heel erg tr00quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:58 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Slechter dan mij kan het toch niet wordenquote:Op woensdag 28 november 2007 01:00 schreef Under_Score het volgende:
oh oh oh, zulks een vandalisme.
the girls moesten trouwens laatst optreden in mijn stam cafe. maar ik ben niet geweest.
morgen is mijn gebrek van zangtalent testen. heb een microfoon gekocht en kan die bij guitarport inpluggennu nog tekstjes schrijven en zo.
Ach milli vanilli heeft toch ook nog aardig wat verkocht hoorquote:Op woensdag 28 november 2007 07:38 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Slechter dan mij kan het toch niet worden
Crash Landing?quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:30 schreef guitarist.nl het volgende:
Nope, Zwolle.
waarschijnlijk omdat de ene band nog niet compleet is en de andere band de nummers speelde, zodoende krijg je een vrijwel gelijke soundquote:Op dinsdag 27 november 2007 18:57 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het verschil nog lastig hoorbaar is op dit moment..
Euhm, het verwijst ook naa de pauselijke drie kroon?quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:51 schreef SNArky het volgende:
[..]
Niks ten nadele van je bandje hoor, maar waarom vernoem je een black metalband naar een accessoire van een prinsesje, dat vind ik toch niet heel erg tr00...
[ afbeelding ]
Ah joh... wij maken ook verschillende soorten muziek... houdt het alleen maar leukquote:Op dinsdag 27 november 2007 18:24 schreef Aresdreams het volgende:
euhm, nee?
2 verschillende stijlen, en sowieso andere mensen die muziek aandragen
Dus voor ons is er ook nog hoop?quote:Op woensdag 28 november 2007 07:38 schreef Deansensitized het volgende:
Slechter dan mij kan het toch niet worden
ja, dat is ook wel zo, maar ja, die beslissing is dan nog niet aan mij, ben alleen de gitarist, in beide bands...quote:Op woensdag 28 november 2007 08:34 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ah joh... wij maken ook verschillende soorten muziek... houdt het alleen maar leuk
Ben gelukkig niet onze zangerquote:Op woensdag 28 november 2007 08:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dus voor ons is er ook nog hoop?
Nee, een klein labeltje wat nog maar 2 bandjes doet. http://www.goomahmusic.nl/quote:
En als alles zo door gaat zoals het nu gaat gaan wij hun 3e bandje worden!quote:Op woensdag 28 november 2007 09:40 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Nee, een klein labeltje wat nog maar 2 bandjes doet. http://www.goomahmusic.nl/
Dankje dankje!quote:Op woensdag 28 november 2007 09:47 schreef Deansensitized het volgende:
Beterrrr Brian! Duim voor jullie!
quote:Op woensdag 28 november 2007 00:48 schreef Litpho het volgende:
Zeg Dribbel, waarom kom ik Too loud for granny stickers tegen op de deur van de bar van de Melkweg?.
Cool! Nou hopen dat het geen wurgcontract isquote:Op woensdag 28 november 2007 09:56 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Dankje dankje!
D'r valt alleen niet zoveel te duimen, ze sturen ons een proefcontract, en die moeten we met z'n 4en even goed doornemen!
Wel leuk, ze willen met ons een 'traject' van 1,5 / 2 jaar gaan afleggen. Met als einddoel een plaat!
En de EP die we gaan opnemen begin januari gaan hun ook promotie voor doen, en in mee investeren. Waarschijnlijk zelf met een 'producertje' d'r bij!
Met The Horse Company hebben ze een soortgelijk traject gedaan, en die hebben nu een half jaar een plaat uit. En spelen op Noorderslag!
Mooi manquote:Op woensdag 28 november 2007 09:56 schreef guitarist.nl het volgende:
Dankje dankje!
D'r valt alleen niet zoveel te duimen, ze sturen ons een proefcontract, en die moeten we met z'n 4en even goed doornemen!
Wel leuk, ze willen met ons een 'traject' van 1,5 / 2 jaar gaan afleggen. Met als einddoel een plaat!
En de EP die we gaan opnemen begin januari gaan hun ook promotie voor doen, en in mee investeren. Waarschijnlijk zelf met een 'producertje' d'r bij!
Ik heb ze afgelopen vrijdag in het voorprogramma van Black Rebel Motorcycle Club gezein, best wel een leuk bandje.quote:Met The Horse Company hebben ze een soortgelijk traject gedaan, en die hebben nu een half jaar een plaat uit. En spelen op Noorderslag!
Geloof er niks vanquote:Op woensdag 28 november 2007 16:52 schreef Zyggie het volgende:
Zijn allemaal gitaar aan het spelen.
Gewoon lamzuipenquote:Op woensdag 28 november 2007 17:48 schreef Dupje het volgende:
HELP!
In les op school kregen we allemaal band/zanger/zangeres toegewezen. En de bedoeling is dat we die binnen nu en 3 weken optreden. Nou heb ik een hele leuke toegewezen gekregen: Amy Winehouse namelijk.(jaja mijn favo artiest
![]()
)
Bedoeling is dat je dat minimaal zingt, en liefst ook akkoorden erbij speelt (op gitaar of piano). Iemand een idee welke speelbaar is? Ben t namelijk aan t luisteren, klinkt vet moeilijk!
Ik kom gewoon niet opdagen, dan ben ik een en al Amy![]()
Denk aan het tussenschotje van je neus als je je helemaal gaat inleven in Amy...quote:Op woensdag 28 november 2007 18:54 schreef Dupje het volgende:
Mja miss wordt t dan toch maar Rehab. Qua toonhoogte is het voor het zingen ook wel te doen
Daar ben ik ook geen held in nl
Alleen bas in grondtonen met zang is oersaai en dat zeg ik als bassist zijnde. Akkoorden op gitaar is dan beter. Zelf al zou je het hele nummer in powerchords spelen is dat nog boeiender.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:05 schreef Dupje het volgende:
Iemand ervaring met bassen en zingen tegelijk? Is dat moeilijker? Want ik wil miss bassen, das toch voor mij iets makkelijker.
...de akkoorden van Rehab zijn op zich wel te doen, maar is niet het meest straight forward (open akkoorden etc.) ofzo...quote:Op woensdag 28 november 2007 20:49 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Alleen bas in grondtonen met zang is oersaai en dat zeg ik als bassist zijnde. Akkoorden op gitaar is dan beter. Zelf al zou je het hele nummer in powerchords spelen is dat nog boeiender..
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:49 schreef Witchfynder het volgende:
Zelf al zou je het hele nummer in powerchords spelen is dat nog boeiender..
quote:Op woensdag 28 november 2007 17:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Altijd die eeuwige discussies over "een leven hebben" of nietals je je daarom al druk maakt is het al sneu genoeg
Vind een leuk en makkelijk liedje zodat ze al gauw iets samenhangends kunnen spelen. Veel motiverender dan losse akkoorden oefenen.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:37 schreef Metalfreak het volgende:
Vanavond begonnen met iemand de basics van het gitaarspelen te leren, maar aangezien ik zelf nooit les heb gehad, weet ik nooit waar ze normaal gesproken eigenlijk mee beginnen. Iemand nog tips?
Tja, ze is nogal van het "wat heb ik hieraan?" en "dat lukt me niet" principe... Iemand nog tips voor makkelijke nummers? (dus geen barré akkoorden en zo, want dan heeft ze al meteen zoiets van: ik stop ermee)quote:Op woensdag 28 november 2007 21:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vind een leuk en makkelijk liedje zodat ze al gauw iets samenhangends kunnen spelen. Veel motiverender dan losse akkoorden oefenen.
Sonata Arctica speelt ook met alleen powerchords. Zo kan het dus ook.quote:
iddquote:Op woensdag 28 november 2007 22:19 schreef EvilWasp het volgende:
300 euro bij Feedback toch? Zag hem in het Feedback krantje staan idd.
Vind hem eerlijk gezegd rood mooier. Komt misschien omdat ik die zelf heb
![]()
Te standaard?quote:Op woensdag 28 november 2007 22:24 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
idd![]()
Maar ik zou juist geen rode nemen
329 volgens de site, 315 incl gigbag bij Musicstore in Duitslandquote:Op woensdag 28 november 2007 22:19 schreef EvilWasp het volgende:
300 euro bij Feedback toch? Zag hem in het Feedback krantje staan idd.
? een kaasplankjequote:Op woensdag 28 november 2007 22:30 schreef guitarist.nl het volgende:
Mengpaneel binnen, en morgen miniKoasspad binnen!
Stoer! (wat zie ik daar allemaal voor gear?)quote:
Ook stoer!quote:Op woensdag 28 november 2007 23:26 schreef Witchfynder het volgende:
In een krantje! Met foto eindelijk!.
http://i2.tinypic.com/71mzi1l.jpg
Tja, had je bij kunnen staan, Dribbel..
Tofquote:Op woensdag 28 november 2007 23:26 schreef Witchfynder het volgende:
In een krantje! Met foto eindelijk!.
http://i2.tinypic.com/71mzi1l.jpg
Tja, had je bij kunnen staan, Dribbel..
Allemaal goedkope zooi!quote:Op woensdag 28 november 2007 23:34 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Stoer! (wat zie ik daar allemaal voor gear?)
Nice!quote:Op donderdag 29 november 2007 10:24 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Hé gozers! Ik ben echt al vet lang niet op fok geweest, maar dit moet ik jullie gewoon effe laten zien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze Aria Pro II TA-61 is sinds eergisteren van mij. Prachtig apparaat, speelt en klinkt goddelijk! Dit is m'n tweede gitaar sinds m'n cheapo Ibanez strat imitatie en dit speelt echt honderd keer fijner. Gisteren heb ik er urenlang op zitten bluesen. En dat alles voor slechts 250 euro. De kleuren op mijn foto's hierboven kloppen overigens niet, het lijkt alsof de sunburst zwart wordt aan buitenkant. Deze foto heb ik van internet en deze ziet er veel natuurgetrouwer uit:
[ afbeelding ]
Ik zal binnenkort eens wat opnemen en hier laten horen.
Heel tof. Die Aria's van dit type hebben ook best een goede naam, en een puik prijsje. Ben heel benieuwd naar je opnames. Jij hebt toch een Vox? Daarmee zal het helemaalquote:Op donderdag 29 november 2007 10:29 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ik had er nooit aan gedacht om een semi-hollow te kopen, ik was eigenlijk aan het denken aan een Highway 1 fat strat te kopen. Maar vorige week donderdag kwam ik bij gitaarles en m'n leraar zei zo van 'Ton, dit is iets voor jou!'. En nu is ie van mij.
Naja, er komt dan wel gewone band bezetting, maar ik moet er ook iets in spelen. En omdat bas me beter ligt dacht ik, doe ik dat. Maar docent zei dat bassen en zingen tegelijk blijkbaar nogal moeilijk is. Vandaar.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:49 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Alleen bas in grondtonen met zang is oersaai en dat zeg ik als bassist zijnde. Akkoorden op gitaar is dan beter. Zelf al zou je het hele nummer in powerchords spelen is dat nog boeiender..
Nu weten we het weer dat jij 'een electrische gitaren' lelijk vind!quote:Op donderdag 29 november 2007 10:58 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Volgens mij heb ik jaren terug wel eens in dit topic gezegd dat ik een elektrische gitaren lelijk vind, gelukkig zijn jullie dat al lang en breed vergeten
Mja smaak veranderd, ik vond vroeger SG's en Strat's lelijk!quote:Op donderdag 29 november 2007 11:04 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Oei, typo.Ik bedoel dat ik vroeger elektrische gitaren met een klankkast lelijk vond.
Ik pas vanaf havo2quote:Op donderdag 29 november 2007 11:12 schreef Aresdreams het volgende:
niet vanaf me geboorte nee, maar wel al vrij vroeg in geintereseerd geraakt(groep 5 of 6 ofzo)
Mooi gitaartje.quote:Op donderdag 29 november 2007 10:24 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Hé gozers! Ik ben echt al vet lang niet op fok geweest, maar dit moet ik jullie gewoon effe laten zien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze Aria Pro II TA-61 is sinds eergisteren van mij. Prachtig apparaat, speelt en klinkt goddelijk! Dit is m'n tweede gitaar sinds m'n cheapo Ibanez strat imitatie en dit speelt echt honderd keer fijner. Gisteren heb ik er urenlang op zitten bluesen. En dat alles voor slechts 250 euro. De kleuren op mijn foto's hierboven kloppen overigens niet, het lijkt alsof de sunburst zwart wordt aan buitenkant. Deze foto heb ik van internet en deze ziet er veel natuurgetrouwer uit:
[ afbeelding ]
WAUWquote:Op donderdag 29 november 2007 10:24 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mohammed B rockt de pan uit!quote:Op donderdag 29 november 2007 15:45 schreef --H-I-M-- het volgende:
Nog een paar hele vette stukjes met extreem goed gitaarspel:
nee en die die jerry c of hoe die knakker heet....
http://youtube.com/watch?v=dt1fB62cGbo&feature=related
http://youtube.com/watch?v=Ddn4MGaS3N4&feature=related
http://youtube.com/watch?v=Bb9cidk0Bfs
Ik vond hem best wel op ali chemicali lijkenquote:Op donderdag 29 november 2007 15:50 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Mohammed B rockt de pan uit!
Ik begon rond m'n 16e, zal maar niet zeggen hoe oud ik nu ben, want dan zou je het aan m'n gitaarspel moeten kunnen afzien hahahaha. Heb dan nog als excuus dat ik 10 jaar bas (jezus 10 jaar alweer).
Aha, dan zat ik niet helemaal verkeerd, maar betekent dit dat er geen B# en E# bestaat?quote:Op donderdag 29 november 2007 16:02 schreef Aresdreams het volgende:
C--C#-D-D#-E-F-F#-G-G#-A-A#-B
en op de G snaar is de 3e fret een A# en de 5e een C
Het is misschien makkelijker om een klavier van een piano voor je te halen... je ziet dat er eigenlijk 2 zwarte toetsen lijken te ontbreken. Telkens als je een toets omhoog gaat (inclusief de zwarte) dan ga je een halve noot omhoog. Een E# is dus eigenlijk gewoon een F,... wat Ares al zei...quote:Op donderdag 29 november 2007 16:09 schreef knariepietje het volgende:
[..]
Aha, dan zat ik niet helemaal verkeerd, maar betekent dit dat er geen B# en E# bestaat?
PS Hoe spreek je trouwens een noot met # erachter uit?
Kut opname, zet alsjeblieft even een microfoon voor je amp ofzo, ik hoef je snaren niet zo te horen!quote:Op donderdag 29 november 2007 15:08 schreef MooiHoofd het volgende:
Yo mede gitaristen wat vinden jullie hiervan:
http://youtube.com/watch?v=o6tvHPUMa5U
*En daarmee verging de lust tot het gitaarspelen bij een jonge knaap...*quote:Op donderdag 29 november 2007 16:20 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Kut opname, zet alsjeblieft even een microfoon voor je amp ofzo, ik hoef je snaren niet zo te horen!
In de muziektheorie bestaan de E#/Fb en B#/Cb wel degelijk, maar ze zijn op bijv. een gitaar en piano "enharmonisch gelijk aan" resp. de F en de C.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:09 schreef knariepietje het volgende:
[..]
Aha, dan zat ik niet helemaal verkeerd, maar betekent dit dat er geen B# en E# bestaat?
PS Hoe spreek je trouwens een noot met # erachter uit?
ja... maar,,, ik heb nog nooit theorie geleerdquote:Op donderdag 29 november 2007 16:23 schreef Gitarist het volgende:
[..]
In de muziektheorie bestaan de E#/Fb en B#/Cb wel degelijk, maar ze zijn op bijv. een gitaar en piano "enharmonisch gelijk aan" resp. de F en de C.
Waarom heten ze dan niet gewoon F & C? Nou, dat heeft te maken met sommige toonladders. Maar dat leer je op den duur (misschien) vanzelf wel als je je er meer voor interesseert.
Voor nu mag je ze vergeten.
Noten met een # (een kruis) erachter krijgen de letters "is" erachter (spreek uit: ies). Noten met een b (een mol) krijgen de letters "es", behale in het geval van een Eb, deze noemen we gewoon Es.
In geval van gitaarspelen zou ik mee-tappen met je voet...quote:Op donderdag 29 november 2007 16:41 schreef --H-I-M-- het volgende:
meetikken met je vingers op alle liedjes die je hoort
Ik schakel die belg gelijk aan Jerry C. Ook al vééll te vaak gezien.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:45 schreef --H-I-M-- het volgende:
Nog een paar hele vette stukjes met extreem goed gitaarspel:
nee en die die jerry c of hoe die knakker heet....
http://youtube.com/watch?v=dt1fB62cGbo&feature=related
http://youtube.com/watch?v=Ddn4MGaS3N4&feature=related
http://youtube.com/watch?v=Bb9cidk0Bfs
Je moet het ritme toch in je hand hebbenquote:Op donderdag 29 november 2007 17:05 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
In geval van gitaarspelen zou ik mee-tappen met je voet...
True,... maar ik dacht aan real-time gitaarspelen...quote:Op donderdag 29 november 2007 17:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je moet het ritme toch in je hand hebben
quote:Op donderdag 29 november 2007 18:03 schreef Zyggie het volgende:
Zolang je maar niet zo'n overdreven meetikker wordt.
Hey gaaf, 'Blitzkrieg' van Blitzkrieg!quote:Op donderdag 29 november 2007 15:08 schreef MooiHoofd het volgende:
Yo mede gitaristen wat vinden jullie hiervan:
http://youtube.com/watch?v=o6tvHPUMa5U
Blijkbaar heb je dequote:Op donderdag 29 november 2007 18:32 schreef Under_Score het volgende:
volgens mij moet het hocus pocus van focus voorstellen, beetje moeilijk te horen want de gitaar komt niet echt over
Klinkt goedquote:Op donderdag 29 november 2007 18:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo vandaag dagje vrij dus hebben we wat opgenomen voor de bandOns aller eerste nummer dus lekker helemaal volgestampt met powerchords
nog geen zang dus dat komt nog wel
![]()
Beetje rechttoe rechtaanpunt dus wouden ook beetje dat rauwe geluid.
Grove mix net even gemaakt. Maar jullie tips zijn altijd weer handig dus kom maar op![]()
http://media.putfile.com/get-away-17
Is daar een folder van? En waarom heb ik die dan niet??quote:Op donderdag 29 november 2007 19:01 schreef Witchfynder het volgende:
Hehehe..
Vanaf 8 dec weer flinke uitverkoop bij Feedback!
Yep, daar weet ik het van. Kwam gister met het nieuwe boekje mee in de post.quote:Op donderdag 29 november 2007 19:44 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Is daar een folder van? En waarom heb ik die dan niet??
Het heeft geen attack en wanneer Jacob omhoog gaat, klinkt het een beetje alsof hij door 6 defecte wah's heen speelt.quote:Op donderdag 29 november 2007 19:33 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Zoals je zelf al aangeeft is het nog geen definitieve mix, maar toch nog even een persoonlijke bevinding: de bas mag van mij wat meer 'kick' hebben zegmaar.
Het staat nog niet op de site... staat er nog een Toneport in de aanbieding?quote:Op donderdag 29 november 2007 20:17 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Yep, daar weet ik het van. Kwam gister met het nieuwe boekje mee in de post..
Als ik een paar dagen niet heb gespeeld voel ik het ook altijd weer op m'n frethandquote:Op donderdag 29 november 2007 22:20 schreef Dupje het volgende:
Blaren van t bassen, AUW! Ja, en nog op 2 vingers ook nog...
Nou, ik heb dus andere hand.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:31 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Als ik een paar dagen niet heb gespeeld voel ik het ook altijd weer op m'n frethand
Staat er wel, alleen een beetje knullig.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:12 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Het staat nog niet op de site... staat er nog een Toneport in de aanbieding?
Grrr, ik sta ook op die mailinglijst... Maar goed, beter dat ik 'm niet krijg anders ga ik weer dingen willen en zoquote:Op donderdag 29 november 2007 20:17 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Yep, daar weet ik het van. Kwam gister met het nieuwe boekje mee in de post..
Met de aanbiedingen zoals ze zijn heb ik daar niet echt last van.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:26 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Grrr, ik sta ook op die mailinglijst... Maar goed, beter dat ik 'm niet krijg anders ga ik weer dingen willen en zo
In het Fries ook?quote:Op donderdag 29 november 2007 23:29 schreef Deansensitized het volgende:
Wij staan, als het goed is, in de voorrondes van Liet 2008! [ afbeelding ]
Dat is een Friese liedjeswedstrijd waar elke act een liedje op mag voeren.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ja dit is alleen snel ff gepanned idd en aan de bas idd nog helemaal niks gedaan dus dat moet nog jaquote:Op donderdag 29 november 2007 19:33 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Zoals je zelf al aangeeft is het nog geen definitieve mix, maar toch nog even een persoonlijke bevinding: de bas mag van mij wat meer 'kick' hebben zegmaar.
Ik houd het nauwlettend in de gaten!quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dit is alleen snel ff gepanned idd en aan de bas idd nog helemaal niks gedaan dus dat moet nog ja
maar daar word aan gewerkt
lekker he?quote:Op donderdag 29 november 2007 22:36 schreef Dupje het volgende:
[..]
Nou, ik heb dus andere hand.
Links heb ik met cello al eelt gekweekt, maar rechts zit er echt niks op mn vingers, en nu dus AUW!
de nederlandse handelsgeestquote:Op vrijdag 30 november 2007 01:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Wij doen het voor niks minder dan gratis
Uiteraard!!quote:
* Snel meldt misdaad anoniem beltquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:20 schreef Deansensitized het volgende:
Wij hebben Delilah verkracht
Friese tekst en powerchords
O Re Ley?quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:31 schreef Deansensitized het volgende:
Heerlijk!
* Dean bedoeld natuurlijk een verbouwing van Hey There Delilah van de Plain White T's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |