Defour speelde gewoon slecht!quote:Op donderdag 11 september 2008 01:05 schreef Radegast het volgende:
Ik snapte de wissel Defour --> Mudingayi niet echt, was 'ie geblesseerd?
Ik snap ook niet waarom die brugge discussie ook hier moet opduiken.quote:Op donderdag 11 september 2008 01:28 schreef blueangel_ het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom Serkul steeds maar weer in dat dossier betrokken wordt. Wij willen ze niet, zij willen ook niet ... dus stop die discussie toch eens?
dan nog, Defour is een speler die opbouwend iets bijbrengt, Mudingayi volledig niet (en was defensief dan ook nog eens zwak).quote:
ik ben eens benieuwd dat je nog hetzelfde piept als we brazilie in de kwartfinale uit het toernooi kickenquote:
concentreer je maar op andere landen eerstquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:35 schreef misteriks het volgende:
[..]
ik ben eens benieuwd dat je nog hetzelfde piept als we brazilie in de kwartfinale uit het toernooi kicken![]()
ok, ik loop wat vooruit op de feiten
Dat lijkt me een goed plan voor Brazilië inderdaad.quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:09 schreef BonJovi het volgende:
[..]
concentreer je maar op andere landen eerst![]()
Mwah, in feite maar drie veranderingen toch tov de wedstrijd tegen Turkije?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:43 schreef BramKVO het volgende:
De vermoedelijke opstelling vd Belgen voor morgen is wellicht de beste opstelling die VDE al heeft opgesteld.
zijn toch wel serieuze veranderingen, eindelijk spelen er eens échte backs op de flanken ipv centrale verdedigers. Van Buyten staat er eindelijk definitief naast (tegen Turkije deed ie ook al niet meer mee hoor)quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:51 schreef Radegast het volgende:
[..]
Mwah, in feite maar drie veranderingen toch tov de wedstrijd tegen Turkije?
Kompany ipv Van Buyten, Van Damme ipv Vermaelen en Gillet ipv Swerts.
Ik vind het ook wel een goede opstelling, alleen Simons als centrale verdediger blijf ik een tikkeltje vreemd vinden. Maargoed, ik begreep dat hij daar ook regelmatig speelde bij Club. Bij PSV vond ik hem enkele keren zwaar door de mand vallen centraal achterin...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:38 schreef BramKVO het volgende:
[..]
zijn toch wel serieuze veranderingen, eindelijk spelen er eens échte backs op de flanken ipv centrale verdedigers. Van Buyten staat er eindelijk definitief naast (tegen Turkije deed ie ook al niet meer mee hoor)
Nee, dit is op papier toch veruit de sterkste elf die je op dit moment kunt opstellen me dunkt.
ik hoop dat ze zelfs een plaats boven Turkije uitkomen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:32 schreef WeMan het volgende:
Belgen worden toch derde achter Spanje en Turkije.
heb je die wedstrijd uberhaupt gezien, België werd weggespeeld en Sonck scoorde uit het niets wat geeneens een kans was. laat maar, je hebt waarschijnlijk je EK trauma nog niet verwerkt..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 02:18 schreef Hrvat het volgende:
[..]
ik hoop dat ze zelfs een plaats boven Turkije uitkomen.
gezien hun laatste confrontatie, zit die kans er zeer in!
Please, not again.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:48 schreef WeMan het volgende:
[..]
heb je die wedstrijd uberhaupt gezien, België werd weggespeeld en Sonck scoorde uit het niets wat geeneens een kans was. laat maar, je hebt waarschijnlijk je EK trauma nog niet verwerkt..
begin aub weer niet met je onzinquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:48 schreef WeMan het volgende:
[..]
heb je die wedstrijd uberhaupt gezien, België werd weggespeeld en Sonck scoorde uit het niets wat geeneens een kans was. laat maar, je hebt waarschijnlijk je EK trauma nog niet verwerkt..
20u15 op Sporzaquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:22 schreef WeMan het volgende:
is die wedstrijd van België op Sporza te zien, zo ja hoe laat?..
Normaalgesproken ben ik voor Turkije, maar vandaag ook voor Armenië..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |