Blijkbaar....quote:Op maandag 26 november 2007 16:01 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Als alle wensen doorgevoerd worden, komt er minder educatie, met als gevolg hiervan is dommere leerlingen. Deze domme leerlingen zien steeds minder het nu van school in, gevolg minder lessen en minder schaamte bij het kapot maken van dingen. Dit ontaard in een neerwaartse spiraal.
Staat het LAKS synoniem voor devolutie?
En zelfs daar was ik niet blij meequote:Op maandag 26 november 2007 16:09 schreef PieterBas het volgende:
Die pubers moeten blij zijn dat ze uberhaupt nog les krijgen, op het hoger onderwijs mag je af en toe blij zijn met 20 uurtjes in de week
nee zo hoort dat niet, dan kun je niet praten over een film... daarom ben ik nu ook maar de oude versie aan het downloaden...quote:Op maandag 26 november 2007 16:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Kost toch niks... gewoon kijken en anders vroegtijdig afzetten. Doe ik met zoveel films
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Stel je dan voor hoe de rest van het stadje isquote:Op maandag 26 november 2007 16:29 schreef Deansensitized het volgende:
Dat plein is overigens wel behoorlijk uitgestorven zo overdag Kuno
Dit is dan ook flauwekul, of in ieder geval niet de manier waarop ik naar school gaan in ideale vorm zie.quote:Op maandag 26 november 2007 16:13 schreef Etcetera het volgende:
ik denk dat de kiddo's die echt willen staken (dus niet die relschoppers) echt niet per se minder les willen. ze willen beter les.
zoude jullie niet gaan staken als je te horen krijgt dat je meer op school moet zitten, maar niet meer les krijgt? want daar gaat die 1040 uren regeling op uitdraaien: ze zitten in een lokaal, maar krijgen geen les. ik wel hoor
Bruisendquote:Op maandag 26 november 2007 16:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Stel je dan voor hoe de rest van het stadje is
quote:
Net zo cute met die leuke lichtjes allemaalquote:Op maandag 26 november 2007 16:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Stel je dan voor hoe de rest van het stadje is [afbeelding]
quote:Op maandag 26 november 2007 16:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
![]()
![]()
maar het nachtleven is wel te duur...?
dat welquote:Op maandag 26 november 2007 16:52 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Net zo cute met die leuke lichtjes allemaal
dus? ik vermaak me nog steeds dondersgoedquote:
ik zal na Dublin even door het stadje lopen met mn camera!quote:Op maandag 26 november 2007 17:12 schreef Deansensitized het volgende:
Echt zo gaaf is dat altijd
Foto's??
quote:Op maandag 26 november 2007 17:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dus? ik vermaak me nog steeds dondersgoed
ook in zo'n uitgestorven Zweedse stadquote:Op maandag 26 november 2007 16:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Stel je dan voor hoe de rest van het stadje is
Eisten ze 1040 uur op jaarbasis van jou, dan had ik ook gestopt!quote:Op maandag 26 november 2007 17:38 schreef Ronalld het volgende:
W00t, ik heb me vandaag officiëel uitgeschreven van mijn opleiding. =D Na iets van 2 maand al.Nou ja. Nu wat nieuws zoeken. Tips zijn welkom.
![]()
*vrijheid*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |