Helemaal mee eens. Alleen de koffie was goed.quote:Op zondag 10 februari 2008 18:25 schreef Bayswater het volgende:
Het was dramatisch slecht, werkelijk niemand die een voldoende haalde.
En dat gvd precies tegen een directe concurrent in de strijd tegen degradatie en dat dan gvd ook nog eens precies van al die concurrenten tegen Excelsior, om het allemaal ff nog wat erger te maken.quote:Op zondag 10 februari 2008 18:25 schreef Bayswater het volgende:
Het was dramatisch slecht, werkelijk niemand die een voldoende haalde.
Sowieso bij AZ. Wel zwaar, maar je weet het niet, je hebt soms clubs die minder om voor te spelen hebben tegen het einde en dan laten die het wel eens lopen. Al zie ik ze hier nu nog niet tussen. Zijn er nog play-offs om intertoto trouwens of zijn clubs die 12e worden weer aan een doods seizoen bezig?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:47 schreef gebruikersnaam het volgende:
Dit is ons resterende programma, ik vraag me serieus af waar we nog punten pakken.
2 keer op vrijdag (we winnen nooit als we op TV zijn)
Vrijdag 15 februari 20:30 uur Ajax Amsterdam - Sparta Rotterdam
Vrijdag 22 februari 20:30 uur Sparta Rotterdam - FC Utrecht
Zaterdag 1 maart 19:30 uur NAC Breda - Sparta Rotterdam
Zondag 9 maart 14:30 uur Sparta Rotterdam - Roda JC
Zondag 16 maart 14:30 uur NEC Nijmegen - Sparta Rotterdam
Zondag 23 maart 14:30 uur Sparta Rotterdam - Feyenoord Rotterdam
Zondag 30 maart 14:30 uur Sparta Rotterdam - Willem II
Zaterdag 5 april 20:00 uur Vitesse - Sparta Rotterdam
Zondag 13 april 14:30 uur Sparta Rotterdam - SC Heerenveen
Zondag 20 april 14:30 uur AZ Alkmaar - Sparta Rotterdam
Hij pakt nooit wat voor sparta,quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:27 schreef venomsnake het volgende:
Mijn hemel wat was Westerveld slecht zeg, een aanfluiting.
Had wat meer tegenstand van Sparta verwacht.
Had je dat echt verwacht? We hebben daar al 15 jaar niet gewonnen. Ik had 6-1 voorspelt om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:27 schreef venomsnake het volgende:
Mijn hemel wat was Westerveld slecht zeg, een aanfluiting.
Had wat meer tegenstand van Sparta verwacht.
ja.. dat Sparta zou verliezen zat er natuurlijk dik in. Maar zo slecht als de eerste helft kan echt niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:32 schreef Os__ het volgende:
[..]
Had je dat echt verwacht? We hebben daar al 15 jaar niet gewonnen. Ik had 6-1 voorspelt om eerlijk te zijn.
Doe eens een lang verhaal typen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:35 schreef detulp050 het volgende:
Al was het maar vanwege de clubcard die ik hier heb liggen op naam van Erik Nevland*
*lang verhaal![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |