quote:Op woensdag 28 november 2007 20:03 schreef BlackRhino het volgende:
GATVERDAMME MAN! MET JE BOCHEL!
De zwaartekracht heeft al voorwerk verricht.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:09 schreef hamkaastosti het volgende:
nu is het wachten tot je tieten er af vallen
PLOP PLOP
ahahaha
hangtettersquote:Op woensdag 28 november 2007 20:54 schreef tonja het volgende:
[..]
De zwaartekracht heeft al voorwerk verricht.
Zaad van al je voorgaande sexrelaties ? Of waren het half ongeboren kinderlijkjes/embryo'squote:Op maandag 26 november 2007 01:06 schreef tonja het volgende:
En vergis jullie niet lieve kijkbuis kindertjes, wat eruit komt is niet voor de zwakke magen.
omg....... je zakt uit elkaar, straks ben je een gelmassa...... bleghquote:Op woensdag 28 november 2007 20:54 schreef tonja het volgende:
[..]
Tonja!!quote:Op woensdag 28 november 2007 20:54 schreef tonja het volgende:
[..]
je memmen water blijven geven, gaan ze ook niet hangenquote:Op woensdag 28 november 2007 21:44 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Tonja!!![]()
![]()
wat een geweldig kuttopic, ik lig in een deuk![]()
Maar ik voel ook erg met je mee natuurlijk.![]()
uiteindelijk is dit ook mijn voorland
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:56 schreef TheSorrow het volgende:
Iemand moet het doen
* TheSorrow geeft het kutje in kwestie een heerlijke befbeurt.![]()
over mijn tieten maak ik me niet geen zorgen, maar dat gebloed en overgang enzo trekt me wat minderquote:Op woensdag 28 november 2007 21:55 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
je memmen water blijven geven, gaan ze ook niet hangen
dat dan weer welquote:Op woensdag 28 november 2007 21:59 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
over mijn tieten maak ik me niet geen zorgen, maar dat gebloed en overgang enzo trekt me wat minder
Aan het eind van de tunnel pas hoor... daarvoor is het nog af en aan.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:06 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik dacht dat een van de kenmerken van de overgang juist de afwezigheid van slierkjes ende bonkjes was
Water naar de rode zee dragen jaquote:Op woensdag 28 november 2007 22:38 schreef bloodacolyte het volgende:
dus het is nu nog ff bloeden met de kraan open?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |