Als je voor dit topic bier nodig hebt om niet te kotsen is het wel heel treurig met je gesteldquote:Op woensdag 28 november 2007 03:32 schreef Zeurberus het volgende:
klikken, lezen, net niet over je nek gaan
Bier![]()
Morgen klikken, lezen en wel over je nek gaan
Dan ligt het weer niet aan het bier
Meer een rotte tomaten lucht is het hoorquote:Op woensdag 28 november 2007 19:16 schreef The_Terminator het volgende:
Ik vond al dat er een raar luchtje aan dit topic zat. Een vislucht om precies te zijn
Gooi er een krop sla bij, en je hebt een hendig sjieke kutsaladequote:Op maandag 26 november 2007 01:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Het zijn net grote brokken te hard opgestijfd gelei. Bloedrood uiteraard, in een plas bloed.
Alsof er een rotte tomaat uit je kut valt.
Het stinkt niet, maar is wel behoorlijk smerig om te zien.
Maar gelukkig poepen vrouwen dan weer niet.
We zitten hier niet in CULquote:Op woensdag 28 november 2007 19:27 schreef DjinN het volgende:
[..]
Gooi er een krop sla bij, en je hebt een hendig sjieke kutsalade![]()
Er was ook weinig verhevens aan.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Het stuit mij tegen de borst, als en al wat oudere vrouw haar vagina een kut noemt. Het klinkt zo, eh, platvloers.![]()
Het is wel duidelijk daar niet van. Maarja...
Heul wel! Ik heb 2 girls 1 cup gezienquote:Op maandag 26 november 2007 01:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Maar gelukkig poepen vrouwen dan weer niet.
Gezellig dat je er ook weer bij bentquote:Op woensdag 28 november 2007 19:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Meer een rotte tomaten lucht is het hoor
Mét bonkjes en sliertjes
quote:Op woensdag 28 november 2007 19:48 schreef Spiderschwein het volgende:
[..]
Heul wel! Ik heb 2 girls 1 cup gezien![]()
Jij hebt geloof ik iets niet helemaal goed begrepen.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:03 schreef BlackRhino het volgende:
GATVERDAMME MAN! MET JE BOCHEL!
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:03 schreef BlackRhino het volgende:
GATVERDAMME MAN! MET JE BOCHEL!
De zwaartekracht heeft al voorwerk verricht.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:09 schreef hamkaastosti het volgende:
nu is het wachten tot je tieten er af vallen
PLOP PLOP
ahahaha
hangtettersquote:Op woensdag 28 november 2007 20:54 schreef tonja het volgende:
[..]
De zwaartekracht heeft al voorwerk verricht.
Zaad van al je voorgaande sexrelaties ? Of waren het half ongeboren kinderlijkjes/embryo'squote:Op maandag 26 november 2007 01:06 schreef tonja het volgende:
En vergis jullie niet lieve kijkbuis kindertjes, wat eruit komt is niet voor de zwakke magen.
omg....... je zakt uit elkaar, straks ben je een gelmassa...... bleghquote:Op woensdag 28 november 2007 20:54 schreef tonja het volgende:
[..]
Tonja!!quote:Op woensdag 28 november 2007 20:54 schreef tonja het volgende:
[..]
je memmen water blijven geven, gaan ze ook niet hangenquote:Op woensdag 28 november 2007 21:44 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Tonja!!![]()
![]()
wat een geweldig kuttopic, ik lig in een deuk![]()
Maar ik voel ook erg met je mee natuurlijk.![]()
uiteindelijk is dit ook mijn voorland
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:56 schreef TheSorrow het volgende:
Iemand moet het doen
* TheSorrow geeft het kutje in kwestie een heerlijke befbeurt.![]()
over mijn tieten maak ik me niet geen zorgen, maar dat gebloed en overgang enzo trekt me wat minderquote:Op woensdag 28 november 2007 21:55 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
je memmen water blijven geven, gaan ze ook niet hangen
dat dan weer welquote:Op woensdag 28 november 2007 21:59 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
over mijn tieten maak ik me niet geen zorgen, maar dat gebloed en overgang enzo trekt me wat minder
Aan het eind van de tunnel pas hoor... daarvoor is het nog af en aan.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:06 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik dacht dat een van de kenmerken van de overgang juist de afwezigheid van slierkjes ende bonkjes was
Water naar de rode zee dragen jaquote:Op woensdag 28 november 2007 22:38 schreef bloodacolyte het volgende:
dus het is nu nog ff bloeden met de kraan open?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |