Ook als er kwallen in zitten?quote:Op maandag 26 november 2007 01:07 schreef SjonLok het volgende:
neuqen?
een echte schipper vaart ook door de rode zee
Ik was al blij dat ik de boel door kon spoelen in de wc zonder over mijn nek te gaan..quote:Op maandag 26 november 2007 01:10 schreef Cracka-ass het volgende:
pics
Dan ken jij mijn kut nog niet...quote:Op maandag 26 november 2007 01:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Daar merk je niets van als je op het schip blijft
Jahquote:Op maandag 26 november 2007 01:11 schreef Bluezz het volgende:
Tonja, zusje, kutten?
Overgang? ONDERgang zal je bedoelen![]()
KUTzooi
quote:
Ik ga overgangs kleding ontwerpen. Kleding waarmee je zonder dat je het kan zien met een emmer tussen je benen kan lopen.quote:Op maandag 26 november 2007 01:14 schreef Bluezz het volgende:
Oh en weest niet bevreesd.
Uw kut zal zich van zeer wisselende kanten laten aanschouwen de komende jaren.
Dan weer gedienstig, dan weer afwijzig, en niet alleen ten overstaande van uzelve maar ook ten overstaan van de hele goegemeente die uwe kut in de loop der jaren nog zal mogen aanschouwen.
Het is en blijft gewoon kut met de pet op.
Pics anybody?
Da's pas het begin op je 42e zal je bedoelen vriendquote:Op maandag 26 november 2007 01:18 schreef remlof het volgende:
Da's best snel toch, op je 42e?
Ow ja, sorry, ik heb er geenquote:Op maandag 26 november 2007 01:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Da's pas het begin op je 42e zal je bedoelen vriend
Ja, ik weet het. Er is nu een serieuze kans op vermindering van die ellende. Ik moet je zeggen dat ik me daarom eigenlijk best wel verwachtingsvol blij voel.quote:Op maandag 26 november 2007 01:24 schreef Bluezz het volgende:
[serieus mode]
Het betekent waarschijnlijk wel het eind der migraine voor je
[/serieus mode]
Groot gelijk.quote:Op maandag 26 november 2007 01:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Nu weet ik zeker dat ik een rockstardood wil op m'n 27e.
Het zijn net grote brokken te hard opgestijfd gelei. Bloedrood uiteraard, in een plas bloed.quote:Op maandag 26 november 2007 01:32 schreef MahirBurekovic het volgende:
wat zit er dan allemaal in? zeker wormen en duizendpoten en slakken enzo...
Verlichting van 2 kilo rode blubber jahquote:Op maandag 26 november 2007 01:29 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Er is nu een serieuze kans op vermindering van die ellende. Ik moet je zeggen dat ik me daarom eigenlijk best wel verwachtingsvol blij voel.
Mijn neuroloog denkt ook dat bij mij de overgang verlichting zal gaan brengen.
Bij jou heeft het anders uitgepakt toch? Jij hebt nu toch af en toe last van cluster?
Dat is ook altijd mooi meegenomen.quote:Op maandag 26 november 2007 01:36 schreef Tique3 het volgende:
[..]
Verlichting van 2 kilo rode blubber jah![]()
![]()
Zo erg kan het niet zijnquote:Op maandag 26 november 2007 01:40 schreef tonja het volgende:
Nou, ik ga me maar weer eens verschonen. Zit hier nu al weer een uur op de bank te bloeden.
Nu kan ik niet slapenquote:Op maandag 26 november 2007 01:54 schreef tonja het volgende:
Jawel hoor.
Ik zit volgepropt met de grootste tampon die je kan vinden en heb het geheel afgeplakt met een maandverband die beloofd een tsunami nog te kunnen weerstaan.
Over een uurtje kan ik weer aan de bak.
Jouw beeld van vrouwen? Wat dacht je van mijn beeld van mijn eigen, tot voor kort, vertrouwde kut?quote:Op maandag 26 november 2007 02:06 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Mijn beeld van vrouwen, wat doe je?
Naar de kloten?quote:Op maandag 26 november 2007 02:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Jouw beeld van vrouwen? Wat dacht je van mijn beeld van mijn eigen, tot voor kort, vertrouwde kut?
Als je voor dit topic bier nodig hebt om niet te kotsen is het wel heel treurig met je gesteldquote:Op woensdag 28 november 2007 03:32 schreef Zeurberus het volgende:
klikken, lezen, net niet over je nek gaan
Bier![]()
Morgen klikken, lezen en wel over je nek gaan
Dan ligt het weer niet aan het bier
Meer een rotte tomaten lucht is het hoorquote:Op woensdag 28 november 2007 19:16 schreef The_Terminator het volgende:
Ik vond al dat er een raar luchtje aan dit topic zat. Een vislucht om precies te zijn
Gooi er een krop sla bij, en je hebt een hendig sjieke kutsaladequote:Op maandag 26 november 2007 01:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Het zijn net grote brokken te hard opgestijfd gelei. Bloedrood uiteraard, in een plas bloed.
Alsof er een rotte tomaat uit je kut valt.
Het stinkt niet, maar is wel behoorlijk smerig om te zien.
Maar gelukkig poepen vrouwen dan weer niet.
We zitten hier niet in CULquote:Op woensdag 28 november 2007 19:27 schreef DjinN het volgende:
[..]
Gooi er een krop sla bij, en je hebt een hendig sjieke kutsalade![]()
Er was ook weinig verhevens aan.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Het stuit mij tegen de borst, als en al wat oudere vrouw haar vagina een kut noemt. Het klinkt zo, eh, platvloers.![]()
Het is wel duidelijk daar niet van. Maarja...
Heul wel! Ik heb 2 girls 1 cup gezienquote:Op maandag 26 november 2007 01:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Maar gelukkig poepen vrouwen dan weer niet.
Gezellig dat je er ook weer bij bentquote:Op woensdag 28 november 2007 19:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Meer een rotte tomaten lucht is het hoor
Mét bonkjes en sliertjes
quote:Op woensdag 28 november 2007 19:48 schreef Spiderschwein het volgende:
[..]
Heul wel! Ik heb 2 girls 1 cup gezien![]()
Jij hebt geloof ik iets niet helemaal goed begrepen.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:03 schreef BlackRhino het volgende:
GATVERDAMME MAN! MET JE BOCHEL!
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:03 schreef BlackRhino het volgende:
GATVERDAMME MAN! MET JE BOCHEL!
De zwaartekracht heeft al voorwerk verricht.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:09 schreef hamkaastosti het volgende:
nu is het wachten tot je tieten er af vallen
PLOP PLOP
ahahaha
hangtettersquote:Op woensdag 28 november 2007 20:54 schreef tonja het volgende:
[..]
De zwaartekracht heeft al voorwerk verricht.
Zaad van al je voorgaande sexrelaties ? Of waren het half ongeboren kinderlijkjes/embryo'squote:Op maandag 26 november 2007 01:06 schreef tonja het volgende:
En vergis jullie niet lieve kijkbuis kindertjes, wat eruit komt is niet voor de zwakke magen.
omg....... je zakt uit elkaar, straks ben je een gelmassa...... bleghquote:Op woensdag 28 november 2007 20:54 schreef tonja het volgende:
[..]
Tonja!!quote:Op woensdag 28 november 2007 20:54 schreef tonja het volgende:
[..]
je memmen water blijven geven, gaan ze ook niet hangenquote:Op woensdag 28 november 2007 21:44 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Tonja!!![]()
![]()
wat een geweldig kuttopic, ik lig in een deuk![]()
Maar ik voel ook erg met je mee natuurlijk.![]()
uiteindelijk is dit ook mijn voorland
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:56 schreef TheSorrow het volgende:
Iemand moet het doen
* TheSorrow geeft het kutje in kwestie een heerlijke befbeurt.![]()
over mijn tieten maak ik me niet geen zorgen, maar dat gebloed en overgang enzo trekt me wat minderquote:Op woensdag 28 november 2007 21:55 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
je memmen water blijven geven, gaan ze ook niet hangen
dat dan weer welquote:Op woensdag 28 november 2007 21:59 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
over mijn tieten maak ik me niet geen zorgen, maar dat gebloed en overgang enzo trekt me wat minder
Aan het eind van de tunnel pas hoor... daarvoor is het nog af en aan.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:06 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik dacht dat een van de kenmerken van de overgang juist de afwezigheid van slierkjes ende bonkjes was
Water naar de rode zee dragen jaquote:Op woensdag 28 november 2007 22:38 schreef bloodacolyte het volgende:
dus het is nu nog ff bloeden met de kraan open?
Feestvieren doet men soms ook nog in de overgangsfase, maar dan net iets minder vaak en veul heftiger.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:47 schreef Misstique het volgende:
Overgang? Bonken en slierten horen toch gewoon bij de feestweek?
Dan ben ik dus al jaren in de overgang. Tomaten en vermicelli staan bij mij steevast op het menu.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Feestvieren doet men soms ook nog in de overgangsfase, maar dan net iets minder vaak en veul heftiger.
De tomaten in de soep zijn groter, de vermicelli ook.
De soep wordt niet zo vaak meer opgediend, maar wel vaak heter dan ooit
nou dan noemen we haar wel kutjequote:Op woensdag 28 november 2007 19:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Het stuit mij tegen de borst, als en al wat oudere vrouw haar vagina een kut noemt. Het klinkt zo, eh, platvloers.![]()
Flamoes of anders vrij naar Brood en Deelder:quote:Op woensdag 28 november 2007 23:09 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
nou dan noemen we haar wel kutje
jij ook weer blij
quote:Op woensdag 28 november 2007 22:51 schreef snarfbreda het volgende:
Vrouwen zijn duivels, ze bloeden en bloeden maar , maar dood gaan hó maar.
quote:Op woensdag 28 november 2007 23:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Flamoes of anders vrij naar Brood en Deelder:
Oh kut, oh snee, oh pruim, oh spleet,
Oh gleuf, oh naad, oh kier, oh reet,
Oh gat, oh dot, oh doos, oh meuk,
Oh muts, oh klier, oh bef, oh prut,
Oh peer, oh vijg, oh dop, oh deur,
Oh lek, oh put, oh kloof, oh scheur,
Oh rits, oh snits, oh lik, oh stuk,
Oh pot, oh punt, oh kruis, oh munt,
Oh poort, oh zucht, oh tuin, oh lust,
Oh moes, oh vlaai, oh muis, oh trut,
Oh vlucht, oh krocht, oh brug, oh kolk,
Oh veeg, oh dirk, oh kees, oh hol,
Oh grot, oh schacht, oh bron, oh dal,
Oh hok, oh wak, oh wel, oh kwal,
Oh soes, oh tas, oh voos, oh kwast,
Oh zweer, oh puist, oh moot, oh schram,
Oh flens, oh roos, oh poes, oh jet,
Oh sluis, oh pomp, oh lurk, oh kets,
Oh schelp, oh schee, oh poel, oh zee,
Oh zacht, oh zout, oh zoet, oh wee,
Oh hals, oh fles, oh vaas, oh kat,
Oh mond, oh wond, oh jaap, oh kwel,
Oh vat, oh val, oh toef, oh zalf,
Oh vloek, oh troost, oh kuil, oh graf,
Oh klem, oh kluif, oh spons, oh kruik,
Oh klit, oh snor, oh plons, oh fuik,
Oh dons, oh kluit, oh lonk, oh tuit,
Oh in, oh uit, oh in, oh uit.
quote:Op woensdag 28 november 2007 23:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Flamoes of anders vrij naar Brood en Deelder:
[..]
quote:Op donderdag 29 november 2007 20:12 schreef Sjibble het volgende:
pics
Kutkickquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:40 schreef Kudt het volgende:
kick my kut up !
Ik vind jou wel een verheven mens!quote:Op woensdag 28 november 2007 19:39 schreef gebrokenglas het volgende:
quote:Op woensdag 28 november 2007 22:51 schreef snarfbreda het volgende:
Vrouwen zijn duivels, ze bloeden en bloeden maar , maar dood gaan hó maar.
Lekker zeg, we pissen ermee, schijten er langs, bloeden eruit en jij likt wel even.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:56 schreef TheSorrow het volgende:
Iemand moet het doen
* TheSorrow geeft het kutje in kwestie een heerlijke befbeurt.![]()
Zeker.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:38 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Lekker zeg, we pissen ermee, schijten er langs, bloeden eruit en jij likt wel even.![]()
Wees blij dat je zelf nog niet doodgebloed bent.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:15 schreef tonja het volgende:
Mijn topic is een beetje doodgebloed geloof ik
Net of je plakkerige kwakkie lekker fris is.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:34 schreef Drijfzand het volgende:
oh my God!
Bij m'n volgende vriendin moet alles weggehaald zijn. Dit soort goorheid tollereer ik niet in huis!
Inderdaad want als ik zo in het fotoboek van de TS kijk is er meer aan de hand.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Wees blij dat je zelf nog niet doodgebloed bent.
Wie zegt dat ik dat nog heb?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:37 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Net of je plakkerige kwakkie lekker fris is.
Mijn kut doet of er nooit iets gebeurd is. Gewoon weer regelmatig de lichte menstruatie die ik gewend was. Geen sliertjes ende bonkjes meer.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Wees blij dat je zelf nog niet doodgebloed bent.
Typisch, dat afwijzen van verantwoordelijkheid.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:06 schreef tonja het volgende:
[..]
Mijn kut doet of er nooit iets gebeurd is. Gewoon weer regelmatig de lichte menstruatie die ik gewend was. Geen sliertjes ende bonkjes meer.
Ik heb nu een overdreven voorraad aan tsunamimaandverband en supertamponnen in huis.![]()
Maar goed, wat niet meer is kan weer komen heb ik begrepen.
Vertrouwen doe ik d'r niet meer.
Dr. Phil is in da house!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:14 schreef Drijfzand het volgende:
[..]
Typisch, dat afwijzen van verantwoordelijkheid.![]()
JIJ bent het!
Het is te hopen dat zij spelkwaliteiten niet hoog op haar verlanglijstje heeft staan.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:34 schreef Drijfzand het volgende:
oh my God!
Bij m'n volgende vriendin moet alles weggehaald zijn. Dit soort goorheid tollereer ik niet in huis!
Aan spelletjes heb ik helemaal een hekel! fuck scrabble en mens erger je niet!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het is te hopen dat zij spelkwaliteiten niet hoog op haar verlanglijstje heeft staan.
Het is ook een kut topic.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:15 schreef tonja het volgende:
Mijn topic is een beetje doodgebloed geloof ik
Dus?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:38 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Lekker zeg, we pissen ermee, schijten er langs, bloeden eruit en jij likt wel even.![]()
een echte schipper vermijd die zee en zet koers naar een beterequote:Op maandag 26 november 2007 01:07 schreef SjonLok het volgende:
neuqen?
een echte schipper vaart ook door de rode zee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |