quote:Op maandag 26 november 2007 11:13 schreef Ambrosius het volgende:
Volgens de programmagids zijn het de volgende tijden:
Vrijdag: 22.15
Zaterdag: 0.15
Zondag: 22.00
quote:Op zondag 25 november 2007 23:51 schreef wimderon het volgende:
Misschien beter voor in de OP, een teamfoto van de Russen:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 november 2007 10:08 schreef Ambrosius het volgende:
Live op Sport 1. Volgens mij vanaf 22.00 vrijdag.
Okquote:Op maandag 26 november 2007 11:13 schreef Ambrosius het volgende:
quote:Haas niet vergiftigd bij Davis Cup duel
sport1.nl
Uit onderzoek ik gebleken dat Tommy Haas niet vergiftigd is tijdens het Davis Cup treffen met Rusland. De internationale tennisfederatie ITF had dit onderzoek ingelast naar aanleiding van enkele uitspraken na het halve finale duel. Volgens de ITF is er geen enkel bewijs voor een mogelijke vergiftiging.
'We hebben geconcludeerd dat er geen medische aanwijzingen zijn of andere verdachtmakingen die de recente speculaties van vergiftiging bevestigen.' Aldus een woordvoerder van het ITF, dat verder niet meer op de zaak zal ingaan. Haas had eerder al aangegeven dat bloedtesten niet wezen op een vergiftiging.
Mede door de opgave van de Duitser tijdens een wedstrijd bereikten de Russen met 3-2 de finale van het landentoernooi
Ik ben net even gaan zoeken en vond dit op de MyP2P site:quote:
quote:Live Sports
Welcome to the Live Sports page.
You can find Live and Free Sports Matches here!
Click on top for a category in which you want to see a match. Then click Live to get the channels broadcasting it, those will be available 5h before kickoff. This is due to the hard work we do with searching, info takes time to find so we keep it so no other sites copy it.
Fijne tijden.quote:Op maandag 26 november 2007 11:13 schreef Ambrosius het volgende:
Ja, de broertjes zijn weer ok !!! Hebben zelfs met Donald Young een bal geslagenquote:Op dinsdag 27 november 2007 18:15 schreef Nalbandian het volgende:
OP! Zijn trouwens de broertjes Bryan weer helemaal de oude ? Die deden niet mee in Shanghai, waarschijnlijk om zich te sparen voor de Davis Cup.
Ik voorspel trouwens winst voor USA. Ik vermoed dat alleen Youzhny punten kan pakken in Portland, maar wellicht hebben de kenners hier een andere kijk op.
quote:Roddick opent tegen Toersoenov
PORTLAND (ANP) - Andy Roddick komt vrijdag namens de Verenigde Staten als eerste in actie in de finale van de Daviscup tegen Rusland. Roddick treft Dmitri Toersoenov. In de tweede enkelpartij staan James Blake en Michail Joezjni tegenover elkaar.
De wedstrijden worden gespeeld in Portland, waar de belangstelling groot is. De kaartjes voor het Memorial Coliseum, met een capaciteit van 12.000, waren binnen een half uur uitverkocht. In het dubbelspel komen zaterdag de tweelingbroers Bob en Mike Bryan in actie. Zij spelen tegen Igor Andrejev en Nikolai Davidenko, die werd gepasseerd voor het enkelspel.
Niet helemaal, als je puur naar de H2H's kijkt. Hij won bijvoorbeeld nog nooit van Blake noch van Roddick.quote:
Tja, dan had ik eerder Andreev verwacht dan Tursu, Andreev staat zelfs voor H2H met Roddick, terwijl Tursunov alleen een keer op gravel wist te winnen.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet helemaal, als je puur naar de H2H's kijkt. Hij won bijvoorbeeld nog nooit van Blake noch van Roddick.
Amerika heeft gewoon een tennis channelquote:Op donderdag 29 november 2007 16:57 schreef kleinzusje het volgende:
Volgende kanalen zenden uit:
Russia : RTR Sport
UK & Ireland : BSkyB
Comment : Sky Sports Xtra
Romania : Telesport
Australia : Fox Australia
Sweden : Viasat Sport
Portugal : Sport TV
Agentina : TyC Sports
USA : Tennis Channel
Italy : RAI
Bulgaria : Ring TV
China : CCTV Sports
Malaysia : Astro
New Zealand : Sky TV
Philippines : Solar Entertainment
Czech Republic : Ceska Televize
Brazil : Globosat
Greece : ERT
Spain : TVE Teledeporte
Andreev doet toch ook mee aan de singles. Dus dan is het toch niet vreemd dat hij speeltquote:Op donderdag 29 november 2007 23:54 schreef Tim86 het volgende:
Tursunov gaat er mega hard af....die kan zich niet eens een uur lang concentreren...vorm van Andreev was ook veel beter aan het einde van het jaar...vreemd..
Safin presteert al sinds de AO 2005 niet..quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
Amerika heeft gewoon een tennis channel
[..]
Andreev doet toch ook mee aan de singles. Dus dan is het toch niet vreemd dat hij speelt
Dat Tursunov speelt vind ik wel apart. Aan de andere kant.... Als hij een betere H2H heeft... Waarom ook niet
Btw is Safin geblesseerd ofzo? Ik had hem er toch wel bij verwacht. Zeker aangezien hij een ultieme cupfighter is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |