Och, och. Wil je even bij mama op schoot?quote:Op maandag 26 november 2007 08:28 schreef Gellius het volgende:
Hoi.
Dat is correctquote:Op maandag 26 november 2007 13:02 schreef Gellius het volgende:
Dat klopt, omdat het Ede Staal is.
Hé Z, jij was toch geïnteresseerd in paardenslagers?quote:Op maandag 26 november 2007 13:01 schreef Z het volgende:
Ha.
quote:Op maandag 26 november 2007 12:33 schreef wyccie het volgende:
Of liever op schoot bij het kwikzilvertje? Wel snel zijn, ze gaat er zo weer vandoor.
Pa & Ma Staal denk ikquote:Op maandag 26 november 2007 13:12 schreef wyccie het volgende:
Wie noemt zijn kind nou Ede?
Nou, een vriend van mw zou graag z'n frieten eens bakken in paardenvet. Zo zat dat. Dat vet kan hij alleen nergens vinden.quote:Op maandag 26 november 2007 13:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hé Z, jij was toch geïnteresseerd in paardenslagers?
Is dat 'n door Wouter Klootwijk gesanctioneerde methode?quote:Op maandag 26 november 2007 13:18 schreef Z het volgende:
[..]
Nou, een vriend van mw zou graag z'n frieten eens bakken in paardenvet. Zo zat dat. Dat vet kan hij alleen nergens vinden.
Die zal vast iets op te merken hebben in de trant van: "Er zit meer pony in dan paard".quote:Op maandag 26 november 2007 13:20 schreef Gellius het volgende:
[..]
Is dat 'n door Wouter Klootwijk gesanctioneerde methode?
evenwelquote:Lekkerste friet komt uit paardenvet
Robuchon, een Franse kok frituurt zijn frieten in arachide-olie. Olie uit pindas. Ze heten niet voor niets olie-nootjes. Zijn collega Alain Passard gebruikt paardenvet. Uitgebakken paard dus. Een ding is zeker bij deze man kun je rustig gaan eten, want die weet wat kwaliteit is. Frieten uit paardenvet, die smaken pas goed. Maar wel een dikke portomonnee meenemen naar Parijs. Passard verkoopt in zijn restaurant ook de duurste frieten van Frankrijk. Smelterijen die nog paard uitbakken, zijn evenwel schaars. Spaar de moeite en frituur gewoon in olie. Dus toch eigenlijk arachide-olie of druivenpitolie. Ook lekker is safloerolie, geraffineerde maiskiemolie, zonnebloemolie of geraffineerde olijfolie. Een andere tip voor goeie friet is geschilde aardappel in stukken snijden maar verder niet wassen. Slechts eenmaal frituren. Het zetmeel wat aan de frieten kleeft zorgt voor een slap laagje dat bij dubbel frituren nog wel knapperig zou worden. Je eet verder met zout en eroverheen geprenkeld azijn. Dit is een ware verademing
Ik vond hem zelf ook redelijk walgelijk, Gwaen.quote:
Is dat een jonge Einstein?quote:
Jazeker.quote:Op maandag 26 november 2007 17:41 schreef Tokay het volgende:
Is dat een jonge Einstein?
Nooit meer wat gehoord van die Yahoo Serious; deed hij nog andere dingen na die film?quote:Op maandag 26 november 2007 17:51 schreef Treinhomo het volgende:
Jazeker.
quote:Op maandag 26 november 2007 17:54 schreef Tokay het volgende:
Nooit meer wat gehoord van die Yahoo Serious; deed hij nog andere dingen na die film?
Ondertussen is 't alweer alsof je op een Commodore 64 zit te RJPvD-en.quote:Op zondag 25 november 2007 10:54 schreef Treinhomo het volgende:
Maar daar staat gelukkig wél tegenover dat de snelheid er al een klein beetje uit begint te gaan.
Als je gisteren vóór de middag was opgestaan had je dat gemerkt.quote:Op maandag 26 november 2007 19:55 schreef Gellius het volgende:
Was er wel even snelheid dan? Ik heb van de updatedag alleen nog verminderde performance mogen merken.
Oftewel 'Wat is geel en gaat 50 jaar terug in de tijd ?'.quote:Op maandag 26 november 2007 20:06 schreef Gellius het volgende:
Toen was ik nog in Groningen, TH. Daar hebben ze geen internet.
Dat is altijd, hè?quote:Op maandag 26 november 2007 20:14 schreef Gellius het volgende:
Gelukkig was de terugreis véél korter dan de heenreis.
Speelde. Dat was toen ik nog niet ernstig was.quote:Op maandag 26 november 2007 19:38 schreef Treinhomo het volgende:
Scrutinizer speelt toch basgitaar ? [ afbeelding ]
Ow ja, dat is ook zoquote:Op maandag 26 november 2007 20:26 schreef Scrutinizer het volgende:
En die zal wel Einstein heten in de fillum
quote:Op maandag 26 november 2007 20:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Die linker is Michael Alex P. Keaton.
Ik heb net een glaasje passiefruit ingeschonkenquote:Op maandag 26 november 2007 20:45 schreef wyccie het volgende:
Mag ik ook wat?
Leuke film, hoor!quote:Op maandag 26 november 2007 20:26 schreef Scrutinizer het volgende:
En die zal wel Einstein heten in de fillum
Nee, ik was bezig met koffie en iets erbij.quote:Op maandag 26 november 2007 20:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Tokay is Sinterklaas-surprises gaan maken?
Ansjovis?quote:Op maandag 26 november 2007 20:50 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nee, ik was bezig met koffie en iets erbij.
Ik heb de trilogie van BTTF (of waren het nou vier dvd's?) ooit eens gekocht voor 10 euro of zo.quote:
de 1e 2 zijn het leukst. Bij de 3e wordt het allemaal wat te vergezocht vond ik.quote:Op maandag 26 november 2007 20:56 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik heb de trilogie van BTTF (of waren het nou vier dvd's?) ooit eens gekocht voor 10 euro of zo.
quote:Op maandag 26 november 2007 20:55 schreef peaceman het volgende:
Zojuist gebeld... mijn opa is op de respectabele leeftijd van 95 overleden. Geen triest moment eigenlijk, omdat hij de laatste weken veel pijn had, niet/nauwelijks kon eten en drinken. Geen prettig gezicht was dat. Vermoedelijk is ie zo beter af.
Tja, waarom zeg ik dat hier? t moest me even van t hart....Hopelijk stoort niemand zich eraan.
Anders excuses.
Lepeltje ?quote:Op maandag 26 november 2007 20:50 schreef Tokay het volgende:
Nee, ik was bezig met koffie en iets erbij.
Dank je.quote:Op maandag 26 november 2007 20:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Gecondoleerd peaceman. 95 is een hele leeftijd, daarvoor zou ik tekenen.
Ja, die eerste twee zijn heel waarheidsgetrouwquote:Op maandag 26 november 2007 20:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
de 1e 2 zijn het leukst. Bij de 3e wordt het allemaal wat te vergezocht vond ik.
Dat hele project is toch begonnen als documentaire ?quote:Op maandag 26 november 2007 20:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, die eerste twee zijn heel waarheidsgetrouw
quote:Op maandag 26 november 2007 20:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Ansjovis?
Nee-hee. Kruidnootjes.quote:Op maandag 26 november 2007 20:57 schreef Treinhomo het volgende:
Lepeltje ?
Yep. Maar Chuck Berry wilde niet meewerken.quote:Op maandag 26 november 2007 21:02 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat hele project is toch begonnen als documentaire ?
Hmm die reactie was wel heel voorspelbaar... ik had zelfs al gedacht dat jij de opmerking zou makenquote:Op maandag 26 november 2007 20:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, die eerste twee zijn heel waarheidsgetrouw
Hollywood, here I comequote:Op maandag 26 november 2007 21:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hmm die reactie was wel heel voorspelbaar... ik had zelfs al gedacht dat jij de opmerking zou maken
quote:Op maandag 26 november 2007 21:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarom kruipt er eigenlijk een rups over de kop van de cavia op jouw avatar, Tokay?
quote:Op maandag 26 november 2007 21:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarom kruipt er eigenlijk een rups over de kop van de cavia op jouw avatar, Tokay?
Scrut, dat is een pietenmuts.....quote:Op maandag 26 november 2007 21:08 schreef Scrutinizer het volgende:
O ja, nu zie ik het ook. Da's binnenkort, toch?quote:Op maandag 26 november 2007 21:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Scrut, dat is een pietenmuts.....
Bestaat dat nog?quote:Op maandag 26 november 2007 21:12 schreef peaceman het volgende:
Hollywood.... wie wil er nu naar Hollywood als we hier sjowbis-sitie hebben?
Zal toch wel? Of hebben we geen sjowbis meer in Nederland?quote:
Kennelijk niet. Ik heb even gegoogled, Showbizcity heet tegenwoordig EventCentreAalsmeer.quote:Op maandag 26 november 2007 21:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zal toch wel? Of hebben we geen sjowbis meer in Nederland?
()
quote:Op maandag 26 november 2007 21:19 schreef Tokay het volgende:
Scrutinizer, is het een vrouw?
Klinkt als een 2e hands aardappel...quote:Op maandag 26 november 2007 21:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kennelijk niet. Ik heb even gegoogled, Showbizcity heet tegenwoordig EventCentreAalsmeer.
Is zij een (ansjo)visverkoopster?quote:
'k vind mensen die melk en/of suiker in de koffie doen al raar.quote:Op maandag 26 november 2007 21:04 schreef Tokay het volgende:
Nee-hee. Kruidnootjes.
Ze was feministisch en had een vrij huwelijk ....dussssss.quote:Op maandag 26 november 2007 21:27 schreef peaceman het volgende:
Is ze lesbisch?
Echt niet !quote:Op maandag 26 november 2007 21:15 schreef wyccie het volgende:
Oh...jullie hebben Bagger-lay out aanstaan!
Ah, gatver.quote:Op maandag 26 november 2007 21:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze was feministisch en had een vrij huwelijk ....dussssss.
Geboren in Sappemeer.quote:Op maandag 26 november 2007 21:39 schreef Diaan73 het volgende:
Nederlandse?
Die is geboren in Leeuwarden en is lang niet zo oud geworden als mevrouw op de foto is.quote:Op maandag 26 november 2007 21:46 schreef Treinhomo het volgende:
Mata Hari ?
Pas maar op, Zwarte Piet stopt je zo in de zakquote:Op maandag 26 november 2007 21:46 schreef peaceman het volgende:
At ze veel kruidnootjes?
Dat kun je wel stellen. Ze is opgenomen in de Canon van Nederland.quote:Op maandag 26 november 2007 21:52 schreef Diaan73 het volgende:
Is ze ergens bekend door geworden?
Dan zou ik moeten googlen, dat mag niet meer van wyccie.quote:Op maandag 26 november 2007 21:59 schreef peaceman het volgende:
Dat Kanon he... werkt dat nog?
Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.quote:
Dan is die downtime toch niet voor niets geweest.quote:Op maandag 26 november 2007 22:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Ik zou het een doorslaand succes willen noemen maar dan zou ik moeten liegen.quote:Op maandag 26 november 2007 22:07 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dan is die downtime toch niet voor niets geweest.
Knibbel, knabbel, knuistje...quote:Op maandag 26 november 2007 22:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Woon jij in een huisje van snoep, Tokay?
Knuisje.quote:Op maandag 26 november 2007 22:31 schreef Tokay het volgende:
[..]
Knibbel, knabbel, knuistje...![]()
zo heet(te) de bv van Paul de Leeuw, dacht ik
Jawelquote:Op maandag 26 november 2007 22:32 schreef Gellius het volgende:
Is dat niet die dekselse deerne Aletta Jacobs?
Wel waar. Kijk maar op het plaatje van Tokay, die ene in het midden.quote:Op maandag 26 november 2007 22:38 schreef wyccie het volgende:
Ze lijkt niet op Einstein.
quote:Op maandag 26 november 2007 22:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Wel waar. Kijk maar op het plaatje van Tokay, die ene in het midden.
Met puntjes zeker ?quote:Op maandag 26 november 2007 22:42 schreef Gellius het volgende:
Ik heb ineens trek in caramelbolletjes.
Jij bent een hippie, scroet. Mueslibollen voor jou.quote:Op maandag 26 november 2007 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb ook wel zin in iets pronts.
Jakkie Dzjel, ik ben een moderne hippie, geen mueslibollen voor mij. Ik bezondig mij zelfs wel eens aan een paar Surinaamse puntjes.quote:Op maandag 26 november 2007 22:53 schreef Gellius het volgende:
[..]
Jij bent een hippie, scroet. Mueslibollen voor jou.
Nee, geen palmbomen, zeker géén palmbomen. Wat denk je wel?quote:Op maandag 26 november 2007 22:59 schreef Gellius het volgende:
En palmbomen?
Dat gaat wel weer over. Zelfs Gellius zie ik z'n studie nog wel eens oppakken.quote:Op maandag 26 november 2007 22:59 schreef wyccie het volgende:
Studiedip.
quote:Op maandag 26 november 2007 23:00 schreef Gellius het volgende:
Even op schoot?
Wat heeft Gellius gestudeerd?quote:Op maandag 26 november 2007 23:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat gaat wel weer over. Zelfs Gellius zie ik z'n studie nog wel eens oppakken.
Nu ja, Scrutinizer en een stevige volkoren meid! Hoewel... stevig... volkoren... meer Sorvitol. Slap bolletje... Misschien heb je een punt.quote:Op maandag 26 november 2007 23:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, geen palmbomen, zeker géén palmbomen. Wat denk je wel?
Stof happen dus.quote:Op maandag 26 november 2007 23:11 schreef Gellius het volgende:
Pylkunde, wyc. Met een mespuntje kunstpyl.
quote:Op maandag 26 november 2007 23:11 schreef Gellius het volgende:
Pylkunde, wyc. Met een mespuntje kunstpyl.
Pyl verticutare il gazone della Donna Ciabattaquote:Op maandag 26 november 2007 23:16 schreef Gellius het volgende:
Pyl verticuteert. Dat moet daar ook soms, want het is daar erg droog.
En dat vertel je nu pas?quote:Op maandag 26 november 2007 23:20 schreef wyccie het volgende:
Ik heb vanmiddag nog aan een ciabatta geknabbeld. Mozarella en kruiden.
Je bent gewoon niet streng genoeg voor jezelfquote:Op maandag 26 november 2007 23:26 schreef wyccie het volgende:
Ik kon er niks aan doen. Het rook zo lekker en ik had best wel honger.
Ik heb twee mandarijntjes gegeten.quote:Op maandag 26 november 2007 23:27 schreef wyccie het volgende:
Ik heb twee paragrafen gelezen. Anderhalf A4'tje.
Met eten nooit.quote:Op maandag 26 november 2007 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Je bent gewoon niet streng genoeg voor jezelf (8>
Ik ook. Hoe is het mogelijk!quote:Op maandag 26 november 2007 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb twee mandarijntjes gegeten.
quote:Op maandag 26 november 2007 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Echt? Ga me nou niet vertellen dat je ze ook niet beide tegelijk in je mond gestopt hebt.
Kan ik je nog blij maken met een dooie hond?quote:Op maandag 26 november 2007 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Wel ja, smoor jij nog maar eens een jong leven in de kiem.quote:Op maandag 26 november 2007 23:45 schreef Tokay het volgende:
[..]
Kan ik je nog blij maken met een dooie hond?
quote:Op maandag 26 november 2007 23:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Wel ja, smoor jij nog maar eens een jong leven in de riem.
Dan mis je iets mooisquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:02 schreef Tokay het volgende:
(Scrutinizer, ik zie geen muziekje bij je YouTube-link, hoor...)
Ze lijken me anders flink de weg kwijt.quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:08 schreef Gellius het volgende:
Dat is de Tomtomclub, nietwaar?
O, dat weet ik niet. Het zijn gewoon Tina en Chris, denk ik.quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:08 schreef Gellius het volgende:
Dat is de Tomtomclub, nietwaar?
quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze lijken me anders flink de weg kwijt.
Neuh, maar ik kom er wel steeds positiever voor te staan mbt de onderhandelingen voor een nieuw contract.quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:33 schreef wyccie het volgende:
Krijg je dan 1000% toeslag?
Heb jij er al één gehad?quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:30 schreef Gellius het volgende:
O, jij vindt dat dat maar moet kunnen, zo'n ambtelijke voorbehandeling?
Aan de andere kant: je kiest er natuurlijk wel zèlf voor om in een afgelegen rijksdeel te gaan wonen waar ze nog zulke barbaarse gewoonten praktiseren.quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:29 schreef Diaan73 het volgende:
Ambtelijke behandelingen zijn gewoon niet leuk.
Als ik mijn contract niet vernieuw kunnen ze dat op hun buik schrijven.quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:30 schreef Diaan73 het volgende:
Scrut, jij moet dus oudejaarsavond werken? Is ook niet gezellig.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:39 schreef Gellius het volgende:
Ik ben toch een man,
quote:domme wyccie.
Wie zegt dat het mijn eigen keuze is om in een afgelegen rijksdeel te gaan wonen???quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:32 schreef Gellius het volgende:
[..]
Aan de andere kant: je kiest er natuurlijk wel zèlf voor om in een afgelegen rijksdeel te gaan wonen waar ze nog zulke barbaarse gewoonten praktiseren.
Groot gelijk!!!!quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als ik mijn contract niet vernieuw kunnen ze dat op hun buik schrijven.
Hm. De schoften!quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wie zegt dat het mijn eigen keuze is om in een afgelegen rijksdeel te gaan wonen???
quote:
Dat heb ik iemand uit Almere ook wel eens horen zeggen over zijn woonplaatsquote:Op dinsdag 27 november 2007 13:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
er is trouwens niets mis met Enschede.... heerlijke stad om te wonen, hoor.
Mjam! Ik ken ze niet, maar ze zien er lekker uit.quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:50 schreef wyccie het volgende:
Wo ist Tokay?
Ze krijgt een zakje Kruidmoppen van me. Nog lekkerder dan kruidnootjes.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat heb ik iemand uit Almere ook wel eens horen zeggen over zijn woonplaats
Sorryquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
wil je Almere niet vergelijken met Enschede. Foei!!!
quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
SorryJe hebt gelijk, Almere is veel groter dan Enschede.
Nee hoor, 't is wel een muziekmeneer, zoals je ziet.quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan Heesters?
Hollander? heb je die Youtube-link vandaag nog geprobeerd?quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:36 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nee hoor, 't is wel een muziekmeneer, zoals je ziet.
Uhm, nee.quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:39 schreef wyccie het volgende:
Die van Porgy & Bess?
Nee, een Amerikaan. Meneer stond voor een heerlijk soort kneuterigheid.quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Hollander? heb je die Youtube-link vandaag nog geprobeerd?
raar hoor, bij mij doet-ie het gewoonquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:59 schreef Tokay het volgende:
Ja, wel geprobeerd, maar ik krijg dan alleen de melding (in rode letters) 'Invalid Parameters'.
Geen idee wat dat betekent.![]()
Niet specifiek, alhoewel zijn nummers soms gebruikt zijn voor films (voor Dr. Zhivago, bijvoorbeeld). Hij was een muzikant, een koor- en orkestdirigent.quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:57 schreef wyccie het volgende:
Hollywoodcomponist?
Hey Berkery.quote:
Excuses voor deze late reply, Berkery.quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:35 schreef Berkery het volgende:
Cole Porter is het ook niet, en dan ben ik een beetje door mijn voorraad heen.
Bekende naam?
Hoe moet ik dat nou weten, Scrutinizer?quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Had-ie ook een broer?
Nu ja, dit antwoord sluit in ieder geval alle leden van The Jackson Five uit.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:43 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou weten, Scrutinizer?
Die zijn bruin.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu ja, dit antwoord sluit in ieder geval alle leden van The Jackson Five uit.
Toestanden weer!quote:Ik kwam vanmiddag Gé Braadslee tegen
Wat zijn dat toch voor irrelevante vragen, man?!quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Dronk hij graag melk?
Dat is wat jij denkt. Ik vind het een behoorlijk relevante vraag. Die zou ik dan ook graag beantwoord zien.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:07 schreef Tokay het volgende:
[..]
Wat zijn dat toch voor irrelevante vragen, man?!
Dat is goed om te wetenquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:14 schreef Gellius het volgende:
Ik ben zelf niet zo'n melkdrinker.
Ikke wel.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:14 schreef Gellius het volgende:
Ik ben zelf niet zo'n melkdrinker.
Fuckin' Hellquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:19 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ikke wel.
Ik jaag er toch wel zo'n 12 liter per week doorheen.
quote:
Met zekerheid durf ik het niet te zeggen, maar ik ga er vanuit dat meneer weleens melk consumeerde.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is wat jij denkt. Ik vind het een behoorlijk relevante vraag. Die zou ik dan ook graag beantwoord zien.
Toch is het voor een zanger af te raden melk te drinken.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:36 schreef Tokay het volgende:
[..]
Met zekerheid durf ik het niet te zeggen, maar ik ga er vanuit dat meneer weleens melk consumeerde.
Hij is immers een Amerikaan, en Amerikanen eten altijd Kellogg's Cornflakes bij het ontbijt, en die strooien ze in een kommetje melk. You do the math, Scrut.
Die zou op zich wel op mijn balkon kunnen, maar daar kan ik dan niet bij aangezien er een kleerkast voor de balkondeur staat.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Ooit de aanschaf van een eigen koe overwogen, Treinhomo?
Gatverdamme !quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:39 schreef Gellius het volgende:
Nu, een glaasje karnemelk gaat er in de zomer wel in.
Zelfs dierenliefde kent zijn grenzen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:39 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Die zou op zich wel op mijn balkon kunnen, maar daar kan ik dan niet bij aangezien er een kleerkast voor de balkondeur staat.
En om nou met een baal hooi heen, en met een emmer melk terug via een ladder mijn balkon te beklimmen; dat gaat zélfs mij te ver.
Ooit de aanschaf van een karnekoe overwogen, Z?quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:50 schreef Z het volgende:
Karnemelk. Een liter per dag.
Fuckin' Hellquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:50 schreef Z het volgende:
Karnemelk. Een liter per dag.
Plaats en tijd, Scrutinizer.quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Die lijkt te suggereren dat je weer helemaal happy wordt als je weer aan je moeders borsten gaat zuigen
Toch klopt er iets niet. Maar, anyway..... drink jij volle melk?quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:09 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Plaats en tijd, Scrutinizer.
Plaats en tijd...
Allicht.quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Toch klopt er iets niet. Maar, anyway..... drink jij volle melk?
Of ik zou er wel een fles Spa Blauw bij kopen. Halfvolle melk, het zou verbóden moeten wordenquote:Op dinsdag 27 november 2007 21:15 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Allicht.
Als ik halfvolle melk wil koop ik wel een halve fles.
't kan zelfs nóg erger:quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Of ik zou er wel een fles Spa Blauw bij kopen. Halfvolle melk, het zou verbóden moeten worden
Heb je niet, per ongeluk, een zakje Knauf gekocht ?quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:27 schreef wyccie het volgende:
Ik heb me vergist in de supermarkt. Ik heb Halfvolle Standyoghurt. Mijn lepel blijft rechtop staan.
Halfvolle Knauf...quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:33 schreef wyccie het volgende:
Dat hoop ik niet. Ik heb de helft al op.
W'rom?quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Toch is het voor een zanger af te raden melk te drinken.
Nog even, en het is heelleeg.quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:37 schreef Treinhomo het volgende:
Oh.
Bij jou is de Knauf half leeg zeker ?
Binnenkort weer weg van teruggeweest...quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:14 schreef peaceman het volgende:
we zijn er weer....
quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:15 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Binnenkort weer weg van teruggeweest...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |