quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:16 schreef Tware het volgende:
Leuk spel, maar niet zo revolutionair dat al die 10en terecht zijn...
Mario 64 was de revolutie, Super Mario Galaxy is de perfectie => 10.quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:16 schreef Tware het volgende:
De besturing is heerlijk, de dingen die je met de Wii-mote specialiteiten kan doen zijn starbits op pakken door er op te wijzen, star bits schieten, de spin-move en wat andere kleinere dingetjes. Het werkt prima en houdt je een beetje actief betrokken bij het spelenquote:Op dinsdag 27 november 2007 18:50 schreef Ronaldsen het volgende:
Gaat de besturing nou met dat rare afstandbedienings ding eigenlijk?
Ik overweeg een wii te kopen speciaal voor dit spel (en eventueel mario kart / zelda), maar ik vroeg me af hoe de besturing is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wii: 5121-4771-2582-0136
Vind het echt platform perfectie!quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:16 schreef Tware het volgende:
Zit nog in de eerste galaxy,... wil hem eerst afmaken. Moet nu die twee "?" werelden doen,.. daarna dat Bowser geval waar je 8 sterren voor nodig hebtquote:Op maandag 26 november 2007 09:16 schreef Strolie75 het volgende:
Nu vollop aan het genieten van Mario! Heerlijk om na een paar toffe maar sombere en gewelddadige games als Bioshock, Half-Life 2 en Gears of Wars een onschuldige, kleurrijke platformer te spelen! En wat zitten die levels allemaal goed in elkaar. Ik ben pas bij de tweede galaxy, maar wat een afwisseling! En die gameplay en camera. Gewoon perfect. Mario-bijenpak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vond ik ook, maar na de 60 word het een tikje moeilijker en de purple coin challenges na de 104 weer een tikjequote:Op woensdag 28 november 2007 17:06 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik zit nu aan de 53Ik moet wel zeggen dat ik het spel vrij makkelijk vind. Ik had bij mario 64 af en toe nog het idee dat ik moeite moest doen, nu is het nu eigenlijk zo gedaan. Neemt overigens niet weg dat het wel weer een puik spel is.
Als je naar die galaxy gaat staat er bij welke ster die je eerder gehaald hebt je die kunt vinden. Je moet hem wel zelf zoeken eenmaal in het spel. Maar dat is erg makkelijk hoorquote:Op woensdag 28 november 2007 18:58 schreef RaymanNL het volgende:
Als er zeg maar zo'n vraag teken staat in de sterrenlijst van de Galaxy, dan betekend het toch dat er in dat level nog ergens een ster verstopt zit? En dat je die zelf moet zoeken?
Dat valt nog mee.. ik dacht dat je gewoon elk klein planeetje en hoekje moest afzoekenquote:Op woensdag 28 november 2007 19:20 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Als je naar die galaxy gaat staat er bij welke ster die je eerder gehaald hebt je die kunt vinden. Je moet hem wel zelf zoeken eenmaal in het spel. Maar dat is erg makkelijk hoor
Dat kan? Ik zat te twijfelen, bij Metroid Prime kun je niet meer terug als je naar de eindbaas gaatquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:05 schreef RaymanNL het volgende:
Zo uitgespeeld, naja, dat niet, maar ik heb de princes geredNu nog de andere 59 sterren
Er zijn maar 3 Luigi sterrenquote:Op donderdag 29 november 2007 10:10 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat kan? Ik zat te twijfelen, bij Metroid Prime kun je niet meer terug als je naar de eindbaas gaat. Dus ik wist niet zeker of het bij Mario ook zo was.
Die mailtoad is wel amechtig irritant zeg, m'n vriendin en ik spelen allebei met een save game, en elke dag licht die wii vijf keer op met berichten van de mailtoad. Bedankt voor het redden van Luigi! Oh nee luigi is verdwenen! Oh nee luigi is verdwenen! bedankt voor het redden van luigi! bedankt voo.. ik weet het wel pleurispaddestoel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |