Oh ben jij dat!quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:04 schreef knars het volgende:
[..]
Als ik sochtends op Utrecht mn ic uitstap roep ik meestal iets als "iedereen ophoeren" naar de mensenmassa die zich voor mn deur staan te verdrommen. Telt dat ook?
Vanaf 9 december nachttrein naar Eindhovenquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:07 schreef Erasmo het volgende:
Vanaf 9 december gaan er weer nachttreinen naar Moskou
Veel plezier!quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Svenska Järnväger, hier aj kum![]()
Braaf zijn allemaal he![]()
Ja baas, ik zal me gedragenquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Svenska Järnväger, hier aj kum![]()
Braaf zijn allemaal he![]()
Goed zoquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja baas, ik zal me gedragen
Veel plezier! Maak je ook wat leuke plaatjes voor BB?
Die heb ik ook gezien in Zwolle.quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:54 schreef Wadloper het volgende:
Vandaag te Zwolle de 3224, 3203 en 3231 gezien
Echt geweldig vind ik dat! Veul mooier dan zo'n stomme HSL naar Parijs!quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:07 schreef Erasmo het volgende:
Vanaf 9 december gaan er weer nachttreinen naar Moskou
Op bahn.de zit die planner voor 2008 toch al (?) vanaf 1 november verwerkt?quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:20 schreef verzameldirk het volgende:
Heeft iemand de spoorplanner van 2008 gezien, zoja wat is het URL ??
...niet dat die IC er ook maar een minuut langzamer van wordt ofzo (volgens drgl dan), die stop in Hilversum is een jaar terug namelijk al in de dienstregeling opgenomen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:29 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Vanaf 9 december extra stop voor mijn IC vanuit Amf naar Amsterdam![]()
Punt is: die trein word nu natuurlijk uber druk... blij dat ik te Amersfoort in stap... heb ik temminste ene grotere zitkansquote:Op zaterdag 1 december 2007 03:51 schreef ReisT het volgende:
[..]
...niet dat die IC er ook maar een minuut langzamer van wordt ofzo (volgens drgl dan), die stop in Hilversum is een jaar terug namelijk al in de dienstregeling opgenomen.
Mijn trein wordt een stoppert. Ik stap in Baarn op. Niet dat het heel veel uit maakt, ik hoef maar 2 minuten eerder de trein te nemenquote:Op zaterdag 1 december 2007 10:28 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Punt is: die trein word nu natuurlijk uber druk... blij dat ik te Amersfoort in stap... heb ik temminste ene grotere zitkans
http://www.hartvannederla(...)ngen_langs_spoorlijnquote:Politie vindt dode jongen langs spoorlijn
* Publicatie: 01/12/07 15:55
* Laatst gewijzigd: 01/12/07 15:56
Alle artikelen Limburg
De politie heeft zaterdagmorgen het verkoolde lichaam van een 19-jarige jongen gevonden. Het slachtoffer lag naast de spoorlijn bij Venlo.
Het slachtoffer blijkt samen met zijn vrienden, onder invloed van drugs en alcohol, te zijn gaan treinsurfen. Op de een of andere manier is hij in aanraking gekomen met de bovenleiding en hierdoor van het treinstel afgeslingerd. Zijn drie vrienden zijn in shock doorgereden richting Dusseldorf. In de loop van de dag heeft een van deze jongens het verhaal aan zijn ouders opgebiecht. Zij hebben daarna contact met de politie opgenomen.
damnquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:54 schreef Petre het volgende:
[..]
http://www.hartvannederla(...)ngen_langs_spoorlijn
Wat voor krijsende kip heb je naast je staan johquote:Op zondag 2 december 2007 12:44 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
Snel een filmpje gemaakt van een Stoomtrein toen die Den Haag Moerwijk Passeerde.
Let op het commentaar
http://nl.youtube.com/watch?v=Ll_6CcUDSZI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |