tel je dan al het spoor? of alleen het reizigers spoor?quote:Op maandag 26 november 2007 13:20 schreef ghizzer het volgende:
[..]
ik denk dat Flevoland momenteel het ministe aantal km's spoor heeft.
Mja. Is het het begin ergens van of zo?quote:Op maandag 26 november 2007 17:34 schreef Peterselieman het volgende:
Leuk fimpje op youtube
http://www.youtube.com/watch?v=0rp54MN5Kjk
Prachtig inderdaad, maar die kleinkaliber luchtdoelkanonnen lijken me buiten profielquote:Op maandag 26 november 2007 19:48 schreef Peterselieman het volgende:
Prachtig, alleen jammer dat de 'concurrent' dat filmpje gemaakt heeft.
Berlijn is zeker vet, maar Wenen is ook niet onaardig. Ook wel bijzondere stations (Westbahnhof en Sudbahnhof met name)quote:Op maandag 26 november 2007 20:38 schreef Zug-Chef het volgende:
Tering, ik mis Berlijn echt!
http://nl.youtube.com/watch?v=-ePumGhmhhE
Oja, lache die laatste pakweg 1,5 minuut
Dat zal in het geval van Flevoland een hoop uitmakenquote:Op maandag 26 november 2007 17:10 schreef Ou-Tannu het volgende:
tel je dan al het spoor? of alleen het reizigers spoor?
Lelystad opstelquote:Op dinsdag 27 november 2007 07:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat zal in het geval van Flevoland een hoop uitmaken.
Daarmee wint Flevoland het nog niet van Zeeland, want dan kun je net zo goed het stukje Goes-Borsele meetellen en dan lijkt me de provincie met de minste spoorkilometers toch wel duidelijk.quote:
Ja precies, en vergeet het Sloegebied niet en alles wat er in Zeeuws-Vlaanderen nog aan goederenzooi ligt. Maar het was natuurlijk maar ene garpjequote:Op dinsdag 27 november 2007 09:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daarmee wint Flevoland het nog niet van Zeeland, want dan kun je net zo goed het stukje Goes-Borsele meetellen en dan lijkt me de provincie met de minste spoorkilometers toch wel duidelijk.
Zeker door zoeen zonderling figuur die rondom de Oostvaarders Plassen vaak staan te speuren naar zeldzaamheden in het wildquote:Op dinsdag 27 november 2007 18:44 schreef Peterselieman het volgende:
DDM-1 rijdt ook wel in Flevoland, alsmede Plan V of T. Af en toe rijdt er een verdwaalde VIRM, SGM(m) en er is zelfs al eens een koploper gespot.
Oh ja, die pak ik volgens plan op 6 decembert.quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:47 schreef Peterselieman het volgende:
op 8 december maar eens het interieur van een Thalys spotten
Reden? :| Hier is mij niks over bekend....quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:14 schreef Zug-Chef het volgende:
Mensen hier al beducht van het feit dat er tussen 1 en 8 december alleen een stoptrein rijdt tussen Amersfoort en Amsterdam, geen enkele IC meer daar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |