idd, zijn goed op weg in ieder geval, leuke wedstrijd zie ik de volgende van noord korea, tegen hun vrienden uit het zuidenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:02 schreef Eggos het volgende:
Noord Korea - VAE 2-0
Zou toch wel een stunt zijn als Noord Korea naar Zuid Afrika gaat!
Japam en Australie zo goed als zeker bijna, poule 2 is een stuk spannenderquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:39 schreef borisz het volgende:
Iran 1-2 Saudi Arabië
Uzebekistan 4-0 Qatar was ook de eindstand.
Japan 5 11
Australia 4 10
Bahrain 5 4
Qatar 5 4
Uzbekistan 5 4
Korea DPR 5 10
Korea Republic 4 8
Saudi Arabia 5 7
Iran 5 6
United Arab Emirates 5 1
01/04/09 16:15 Bahrain - Qatar
01/04/09 12:00 Australia - Uzbekistan
01/04/09 13:00 Korea Republic - Korea DPR
01/04/09 19:30 Saudi Arabia - United Arab Emirates
Zoek maar eens op Zainichi Koreans.quote:Op maandag 30 maart 2009 01:02 schreef Kriegel het volgende:
Opvallend dat Noord-Korea gewoon een elftal heeft. Ik dacht dat heulen met de vijand (lees: alles buiten de landsgrenzen) ten strengste verboden was?
Omfg! Ali Daei ontslaan? Ik dacht dat dat niet kon! Dat zou hetzelfde zijn als wanneer Argentinië Maradona zou ontslaan! En lol, Noord-Korea staat gewoon eerste...quote:Op maandag 30 maart 2009 01:54 schreef Emimich het volgende:
Iran heeft de bondscoach Daei ontslagen na de thuisnederlaag tegen Saudi-Arabië. Op 1 april de uiterst pikante wedstrijd tussen de beide Korea's, dat wordt interessant.
Ahmadinejad zat op de tribune hè, die kan de onrust niet gebruiken die er ontstaat als het nationale team thuis een belangrijke wedstrijd verliest. Dus dan gooi je de coach er maar uit.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:20 schreef Waris7 het volgende:
Omfg! Ali Daei ontslaan? Ik dacht dat dat niet kon! Dat zou hetzelfde zijn als wanneer Argentinië Maradona zou ontslaan! En lol, Noord-Korea staat gewoon eerste...
Wtf, volgens mij is Daei daar echt wel populairder dan Ahmadi nejad...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:28 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ahmadinejad zat op de tribune hè, die kan de onrust niet gebruiken die er ontstaat als het nationale team thuis een belangrijke wedstrijd verliest. Dus dan gooi je de coach er maar uit.
Iemand beelden?quote:45'+2 Probably the best goal of the day has been scored here by ISMAEL MATAR (UAE). The UAE No10 hits a shot on the half volley from a full 35 yards which flies into the top left hand corner. Absolutely amazing.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |