Sorry, je weet gewoon niet waar je het over hebt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:36 schreef SummerBreeze het volgende:
Dat er alternatieve methodes zijn wil nog niet zeggen dat je die MOET gebruiken.
Ik durf er heel wat om te verwedden dat dit bij development lang en breed bekend is, maar een management issue is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:58 schreef Dromer het volgende:
Ik denk dat het voor ontwikkelaars soms lastig is te denken als 'normale' mensen en digibeten.
'dat is toch logisch' roepen ze dan vast.
Ik krijg geen mail van iDeal hoor. Zou ook wel vreemd zijn aangezien de software door iDeal zelf geschreven is voor osCommerce, de CMS die ik gebruik.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:27 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Sorry, je weet gewoon niet waar je het over hebt.
Als je dat onafhankelijke proces niet laat draaien, dan krijg je een mailtje van de iDeal service desk, dat je implementatie onder de maat is. Dus het is echt Wehkamp die infantiele developers en/of managers heeft.
En dat is eigenlijk wel een groot probleem. Niet alleen als het om een webwinkel gaat trouwens. Tegenwoordig moet alles voorgekauwd zijn en het moet vooral niet te moeilijk zijn met veel tekst want dan geven de mensen het direct op.quote:
Wat een bespottelijke mededeling is, een goede virusscanner hoort zichzelf dagelijks up to date te houdenquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
!!! terwijl er gewoon een melding op het scherm getoond wordt met een tekst als "Klik hier om je virusscanner op te daten."![]()
Je hebt gelijk, ik oversimplificeer. Toen ik voor een klant iDeal implementeerde via ING, kreeg hij mailtjes bij het incorrect afhandelen van betalingen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:43 schreef Dimens het volgende:
Ik krijg geen mail van iDeal hoor. Zou ook wel vreemd zijn aangezien de software door iDeal zelf geschreven is voor osCommerce, de CMS die ik gebruik.
Je wilt niet weten hoe leuk het altijd weer is op familie verjaardagen.. ja kun je mijn pc weer ff na kijken.. heb toolbar dit, toolbar dat.. virusmelding zo... zuchtquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:43 schreef Dimens het volgende:
En dat is eigenlijk wel een groot probleem. Niet alleen als het om een webwinkel gaat trouwens. Tegenwoordig moet alles voorgekauwd zijn en het moet vooral niet te moeilijk zijn met veel tekst want dan geven de mensen het direct op.
Bij iedere baan heb ik het wel meegemaakt en ook in het dagelijks leven gebeurd het vaak. Computers zijn trouwens wel een heel mooi voorbeeld: "HELP!! Ik heb een virus!!! terwijl er gewoon een melding op het scherm getoond wordt met een tekst als "Klik hier om je virusscanner op te daten."![]()
"Koop een iPad."quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:57 schreef WvdL het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe leuk het altijd weer is op familie verjaardagen.. ja kun je mijn pc weer ff na kijken.. heb toolbar dit, toolbar dat.. virusmelding zo... zucht
na een betaling van iDeal krijg je altijd een pagina waar op een melding staat, de betaling is gelukt, sluit dit scherm niet maar klik hier om terug te keren naar de webhop (iets in die richting althans)quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:35 schreef DJKoster het volgende:
Nooit geweten dat je moet terugkeren naar de webshop na betaling. Weer wat geleerd!![]()
Meestal gaat dat automatisch of druk ik op de duidelijke 'terugkeer' knop
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |