abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 november 2007 @ 22:18:26 #51
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_54836392
Echt stuitend hoe de camera gericht bleef op Marc-Marie (van wie ik overigens een grote fan ben) en Victoria.
Ik heb alle series gevolgd en ik wilde ook wel eens horen wat de andere oud-kandidaten ervan vonden. Maar ja, dat zijn 'onbekende' Nederlanders, hè
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  ESF Reporter zondag 25 november 2007 @ 22:54:18 #52
87554 Cee
Welluk?
pi_54837534
Ik snapte ook die onnodige aanvulling van ON'ers (Onbekende Nederlanders) niet, als ze toch niks mochten zeggen en maar een beetje half in het donker weggemoffeld werden op een stel krukken. Maarrrr, misschien heb ik wel een paar dingen gemist want ik skipte de recorder steeds 30 seconden verder in de hoop dat het nog interessant ging worden.

Ik wilde George! John! Sigrid! Terugblikken naar mollenacties met wilde stieren, schotse rokken en donkere kamers die werden verlicht door hometrainers!

Maar blijkbaar zijn BN'ers dan toch interessanter. [/verzuurd]
En volgens mij ging dat eerste testje al faliekant mis want je zag Regina al naar haar koptelefoon wijzen toen Hans nog aan het vertellen was dat de muziek zometeen uit zou worden gezet en MM moest gaan liegen. Vervolgens springt de montage over op een veel minder verbaasd kijkende Regina.
  zondag 25 november 2007 @ 23:52:27 #53
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_54838855
Nou, dat hoef ik ook niet vaker te zien...
  maandag 26 november 2007 @ 11:17:33 #54
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_54843713
quote:
Op zondag 25 november 2007 23:52 schreef broer het volgende:
Nou, dat hoef ik ook niet vaker te zien...
Helemaal mee eens. ik vond er niks aan.
pi_54845117
Je mist er denk ik ook gewoon niks aan. Volgende week gewoon weer Expeditie Robinson kijken .
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_54848009
Het was wel even leuk om die onbekende Nederlanders terug te zien, maar voor de rest was er maar weinig aan.
pi_54849458
Hm, viel idd wel beetje tegen. Doch kijk ik het toch fijn maandag wel op uitzendinggemist. Toch leuk omdat het WIDM is

Maar idd, toch jammer dat we weinig tot niets zagen van de ON'ers.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_54852431
Eh, tja ik heb het net gekeken.
Prince etc werden dan ff voorgesteld? Maar verder ook niets, en de rest van de ON'ers heb ik niet eens meegekregen wie het ook alweer waren. Volgens mij zag ik marchien (?) die de verliezer of winnaar was met de serie met George. Mweh viel tegen hoor, ze konden beter alleen MM en Victoria daar neer zetten die anderen deden helemaal niks daar.

Wie was trouwens die ene linksvooraan naast MM? Die ken ik niet meer?
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_54852451
quote:
Op maandag 26 november 2007 19:15 schreef Nesle het volgende:
Eh, tja ik heb het net gekeken.
Volgens mij zag ik marchien (?)
Jantien

Chandrika (Canada) en Harry (de tuinman/Portugal) zaten er ook. Die anderen weet ik niet meer.
  Moderator maandag 26 november 2007 @ 19:20:15 #60
9859 crew  Karina
Woman
pi_54852540
Ik had het opgenomen en net even gekeken. Volgende keer sla ik over, ik vond er niet zoveel aan. Ik wacht wel tot het "echt" begint.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_54852649
quote:
Op maandag 26 november 2007 19:16 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Jantien

Chandrika (Canada) en Harry (de tuinman/Portugal) zaten er ook. Die anderen weet ik niet meer.
Jantien ja bedankt
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_54853674
John was er ook, leuke gast. En ja, die vent naast MM.. ken hem en de naam ligt op het puntje van m'n tong. Maar dan zou ik ze terug moeten kijken
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
  ESF Reporter maandag 26 november 2007 @ 20:42:56 #63
87554 Cee
Welluk?
pi_54854309
WERNER!
Dat ik dat nog weet. Ik verbaasde mezelf er over.
pi_54855278
Aahja! Werner
pi_54855293
TVP heb er nu al zin in
pi_54878822
Net even gekeken. Ik had een beetje last van plaatsvervangende schaamte. Goedkoop, amateuristisch en onleuk was het. En Pieter Jan Hagens vind ik ook slecht. Beh.
Liever dat ze veel meer uit vorige seizoenen laten zien. En dat met name de eerdere seizoenen. Maar ja dat zit er niet in.
pi_54879168
Ik vond het ook niet echt geweldig, maar ga het vast wel kijken als er verder niks op tv is.

Ik vind het wel jammer dat ik Wie is de Mol nooit zónder BN'ers heb gezien.. Ik hoor er alleen maar goede dingen over.
pi_54879222
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 22:49 schreef Mademoiselle.Moi het volgende:
Ik vind het wel jammer dat ik Wie is de Mol nooit zónder BN'ers heb gezien.. Ik hoor er alleen maar goede dingen over.
Die oude wie is de mol afleveringen heb ik ook niet gezien. Zijn die ergens online te zien eigenlijk?
pi_54879382
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 22:50 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Die oude wie is de mol afleveringen heb ik ook niet gezien. Zijn die ergens online te zien eigenlijk?
Niet op uitzendinggemist in ieder geval, daar heb ik al even gecheckt.
pi_54879827
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 22:50 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Op youtube vind je wel bepaalde stukjes. Maar hele afleveringen volgens mij niet.
pi_54880835
Heb ze vrijwel allemaal op DVD, uiteraard opgenomen van TV. Tot en met de eerste BNners serie (met MM dus).
pi_54886185
Ik ben van plan om voor het eerst in mijn leven 'Wie is de mol?' te gaan kijken.
Dit voor-programma was interessant.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_54896613
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:11 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik ben van plan om voor het eerst in mijn leven 'Wie is de mol?' te gaan kijken.
Dit voor-programma was interessant.
Pas op, het is erg verslavend
  Moderator woensdag 28 november 2007 @ 17:52:18 #74
42184 crew  DaMart
pi_54898596
Jammer, heb het zondag gemist .

Maar wel leuk om te kijken, en heb ook wel weer zin in een nieuw seizoen van WIDM .
  woensdag 28 november 2007 @ 18:49:14 #75
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_54899898
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 22:49 schreef Mademoiselle.Moi het volgende:
Het was niet anders dan de huidige opzet. De formule is ijzersterk, wie de kandidaten dan ook zijn.
Ik vind het alleen jammer dat de AVRO destijds heeft besloten om de kijkcijfers op te krikken door wat bekendere deelnemers aan te trekken. Dat is op zich slim, maar voor mij had dat niet gehoeven.
Van deze ploeg ken ik trouwens vijf kandidaten niet, dus wat mij betreft gaat het deels tóch om onbekende Nederlanders
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')