Helemaal mee eens. ik vond er niks aan.quote:Op zondag 25 november 2007 23:52 schreef broer het volgende:
Nou, dat hoef ik ook niet vaker te zien...
Jantienquote:Op maandag 26 november 2007 19:15 schreef Nesle het volgende:
Eh, tja ik heb het net gekeken.
Volgens mij zag ik marchien (?)
Jantien jaquote:Op maandag 26 november 2007 19:16 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Jantien
Chandrika (Canada) en Harry (de tuinman/Portugal) zaten er ook. Die anderen weet ik niet meer.
Die oude wie is de mol afleveringen heb ik ook niet gezien. Zijn die ergens online te zien eigenlijk?quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:49 schreef Mademoiselle.Moi het volgende:
Ik vind het wel jammer dat ik Wie is de Mol nooit zónder BN'ers heb gezien.. Ik hoor er alleen maar goede dingen over.
Niet op uitzendinggemist in ieder geval, daar heb ik al even gecheckt.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:50 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Die oude wie is de mol afleveringen heb ik ook niet gezien. Zijn die ergens online te zien eigenlijk?
Op youtube vind je wel bepaalde stukjes. Maar hele afleveringen volgens mij niet.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:50 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Die oude wie is de mol afleveringen heb ik ook niet gezien. Zijn die ergens online te zien eigenlijk?
Pas op, het is erg verslavendquote:Op woensdag 28 november 2007 10:11 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik ben van plan om voor het eerst in mijn leven 'Wie is de mol?' te gaan kijken.
Dit voor-programma was interessant.
Het was niet anders dan de huidige opzet. De formule is ijzersterk, wie de kandidaten dan ook zijn.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:49 schreef Mademoiselle.Moi het volgende:
Ik vind het wel jammer dat ik Wie is de Mol nooit zónder BN'ers heb gezien.. Ik hoor er alleen maar goede dingen over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |