Ik heb net wat Dille-bieslookchips opquote:Op maandag 26 november 2007 18:32 schreef B.ertha het volgende:
Staken is idd echt alleen om vrij te hebben en te rellen![]()
Trouwens, ik heb een netje met chocolademunten op de verwarming gelegd
Er hadden gewoon een aantal serieuze leerlingen per klas naar Den Haag gestuurd moeten worden en daar had dan gedemonstreerd kunnen worden. Dat had ook wel effect gehad en werd de klacht misschien nog wel serieuzer opgepikt. Dit is gewoon één en al chaos.quote:Op maandag 26 november 2007 18:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, 100 er 'voor straf' bovenop gooien is natuurlijk enorm kinderachtig en heeft ook totaal geen doel behalve dan op kinderachtige wijze kindjes pesten.
Vasthouden aan die 1040 vind ik genoeg. Overigens kan ik me nog herinneren dat we in mijn tijd eens een staakplannetje hadden maar dat is destijds niet uitgevoerd. Kon wettelijk gezien toen ook niet helemaal.
Maar de belangrijkste gedachten die er rondging weet ik nog goed: "Vet, een dag vrij"
Ik denk dat de helft van deze groep hetzelfde denkt.
De meesten zullen wel denken: ik wil geen 1040 uur.
Maar in het achterhoofd wordt dat door anderen opgelost.
Hun overheersende gedachten is echt een dagje vrij.
quote:Op maandag 26 november 2007 18:39 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik heb net wat Dille-bieslookchips op(bewaar wel wat voor je [ afbeelding ])
En ik heb nog Vietnamese loempia's klaarstaan
Nietes, want je vindt carnaval vast leukquote:Op maandag 26 november 2007 19:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat hoort wel, ik ben gewoon de enige normale op de hele wereld![]()
Neequote:Op maandag 26 november 2007 19:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nietes, want je vindt carnaval vast leuk
quote:
Noem eens watquote:Op maandag 26 november 2007 19:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]en wel van katten houden! Kom op, er moet nog wel een minpunt zijn
Eh, eh, lust je bier?quote:
Verdorie, je hebt mequote:Op maandag 26 november 2007 19:35 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, maar dat is juist heel handig. Dan kan ik altijd de BOB zijn
Ik was vrij vandaagquote:Op maandag 26 november 2007 19:43 schreef TradeMarkie het volgende:
Waarom zijn maandagen altijd zo moeilijk door te komen?
Ik trok het vanochtend om 10 uur al bijna niet meer ;')
Stakend gespuis!quote:
Neequote:
Doe je goed, bij mij zijn maandag en vrijdag meestal de drukste dagen, terwijl je dan juist niet heel veel drukte wilt hebbenquote:
Nee johquote:
Okeequote:
Was zij je date?quote:Op maandag 26 november 2007 20:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Sorry voor layoutverknallers
In jurk:
[ afbeelding ]
Met vriendin:
[ afbeelding ]
Nee mafketelquote:
Pfoe, gelukkigquote:
Dapper hoorquote:Op maandag 26 november 2007 19:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb zin in koffie, maar geen zin in opstaan. Lastig, lastig, lastig.
Ik sta toch maar op
Je kijkt die vriendin wel aan alsof je er elk moment bovenop kan springenquote:Op maandag 26 november 2007 20:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Sorry voor layoutverknallers
In jurk:
[ afbeelding ]
Met vriendin:
[ afbeelding ]
Nou neequote:Op maandag 26 november 2007 20:13 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je kijkt die vriendin wel aan alsof je er elk moment bovenop kan springen~O>
En naderhand gezellig met z'n allen weer afgetut?quote:Op maandag 26 november 2007 20:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee mafketelDas gewoon een vriendin
We gingen met een grote groep meisjes uit de klas optutten
Wishful thinking van een puber met de naam Whiteguy?quote:Op maandag 26 november 2007 20:13 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je kijkt die vriendin wel aan alsof je er elk moment bovenop kan springen~O>
Jaquote:Op maandag 26 november 2007 20:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En naderhand gezellig met z'n allen weer afgetut?
haha nou ik heb zo het vermoeden dat we daar toch geen pics van te zien krijgen dus dat valt wel weer meequote:Op maandag 26 november 2007 20:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wishful thinking van een puber met de naam Whiteguy?
We sliepen zelfs met 8 meisjes die nachtquote:Op maandag 26 november 2007 20:37 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
haha nou ik heb zo het vermoeden dat we daar toch geen pics van te zien krijgen dus dat valt wel weer mee
Och ik ben dit weekend met 30 meiden een weekendje weg geweest.. dus in dat geval baas boven baasquote:Op maandag 26 november 2007 20:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
We sliepen zelfs met 8 meisjes die nacht
maar allemaal in pyama en ons eigen slaapzakje. Dream on![]()
Sliepen jullie ook allemaal bij elkaarquote:Op maandag 26 november 2007 20:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Och ik ben dit weekend met 30 meiden een weekendje weg geweest.. dus in dat geval baas boven baas
dat dan weer nietquote:Op maandag 26 november 2007 20:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Sliepen jullie ook allemaal bij elkaar
Ha dus!quote:
*kuch*quote:Op maandag 26 november 2007 20:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ha dus!Al is het voor mij niet speciaal om met 8 meisjes te slapen. Doe mij maar 8 jongens
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat zijn er 8
![]()
Haha ging dat maar zo makkelijkquote:Op maandag 26 november 2007 20:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
*kuch*
regel jij dan even 7 anderen ?![]()
och laat die andere 7 dan maar zitten hequote:Op maandag 26 november 2007 20:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Haha ging dat maar zo makkelijk
Zeg had jij geen vriendinquote:Op maandag 26 november 2007 20:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
och laat die andere 7 dan maar zitten he
quote:Op maandag 26 november 2007 21:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik hoop dat je Katie bedoelt, en niet Shane.
Oh hahahaaquote:
Een rauwe stem kan best mooi zijn, zoals bij Tom Waits. Shane moet gewoon een nieuw gebit en minder spiritus drinken.quote:Op maandag 26 november 2007 21:07 schreef Etcetera het volgende:lijkt me duidelijjk
en ik doelde vooral op het liedje in z'n geheelzijn rauwe (teveelalcoholgezopenhetgebitwiliknieweten)-stem, en haar prachtige stem ernaast. vooral met zo'n liedje wil dat erg goed in mijn ogen. of oren, eigenlijk
Goedemorgenquote:Op maandag 26 november 2007 23:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij Top Gear lijkt Richard echt elke mogelijkheid aan te grijpen om zijn deur tegen de auto van James aan te slaan
Mogguh. Lekker uitgeslapen?quote:
quote:Op maandag 26 november 2007 22:36 schreef B.ertha het volgende:
Ik had mijn usb-stick opgezogen
Daar stond mn paper op, was al bang dat ik opnieuw kon beginnen
even testen
neequote:
stap 1: zoek de handleidingquote:Op dinsdag 27 november 2007 09:29 schreef Soempie het volgende:
Ik weet niet hoe de oven werkt hier. Magnetron/ oven is het. Help.
Die iemand zit nu op z'n werk.quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
stap 1: zoek de handleiding
stap 2: blader die door
stap 3: vergeet de handleiding
stap 4: maak iemand wakker die de magnetron wel kent
Een afbakbroodje.quote:
Te weinig gedronken of te veel herrie?quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee
werd een paar keer wakker 's nachts
ah, okquote:Op dinsdag 27 november 2007 09:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die iemand zit nu op z'n werk.![]()
Gisterochtend had hij nog een broodje voor me gemaakt.Nu al niet meer.
lekkerquote:
helderquote:Op dinsdag 27 november 2007 09:33 schreef Soempie het volgende:
Ik heb hem maar een mailtje gestuurd. En krijg nu uitleg:
Deurtje opendoen
Broodje erin leggen
Deurtje dichtdoen
En zo meteen krijg je het mailtje:quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:33 schreef Soempie het volgende:
Ik heb hem maar een mailtje gestuurd. En krijg nu uitleg:
Deurtje opendoen
Broodje erin leggen
Deurtje dichtdoen
geen van beidequote:Op dinsdag 27 november 2007 09:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Te weinig gedronken of te veel herrie?
Ach so, maar wel een lekker gevoel als je ziet dat het 3 uur is en nog lang geen tijd om op te staan, dus lekker omdraaien en door maffen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
geen van beideik werd gewoon wakker. vroeg me af hoe laat het was. 1e keer: 3u, 2de keer: 4u en toen dacht ik: als het zo doorgaat word ik om 5u weer wakker. maar dat viel mee gelukkig
ik word liever helemaal niet wakker 's nachtsquote:Op dinsdag 27 november 2007 09:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ach so, maar wel een lekker gevoel als je ziet dat het 3 uur is en nog lang geen tijd om op te staan, dus lekker omdraaien en door maffen.
lijkt me niet goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |