abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55889950
shit man! nalbandian is bij de training van de aami classic in australie met marat safin zijn rug geblesseerd .ik zat te kijken en opeens werd hij vervangt
pi_55889969
http://sports.yahoo.com/ten/news?slug=reu-opennalbandian&prov=reuters&type=lgns

Injured Nalbandian in fitness fight for Australian Open

By Simon Cambers

MELBOURNE, Jan 9 (Reuters) - A frustrated David Nalbandian is fighting to be fit for next week's Australian Open after pulling out of the warm-up event at Kooyong because of a back injury.

The Argentine, who ended last year by winning back-to-back Masters Series titles in Madrid and Paris, suffered back spasms during a practice session at Melbourne Park on Wednesday.

Nalbandian will have an MRI scan on the injury later in the day but has been told to rest for at least three days, leaving him just a couple of days to prepare for the first grand-slam event of the year.

"I think I am going to be OK, but you never know," Nalbandian told reporters.

"I had what they say is a distension in the back. I have four, five days to go. I will try to hit on Saturday for 30-40 minutes and see how it is."

Nalbandian was considered one of the favourites for the title at Melbourne Park, having ended the season on a high with his back-to-back Masters Series wins.

The world number nine was practising with former number one Marat Safin of Russia when he first felt pain.

"I started to feel some pain after about 30 minutes. I tried to keep going all the way with Marat -- we were playing points -- but I couldn't continue."

Nalbandian said he had arrived in Melbourne feeling fully fit and ready to bid for his first grand-slam title.

"I felt perfect," he said.

"I was just resting for two weeks, so for a month and a half, I have been practising. I feel great, fit and everything, so it was just bad luck today."

Nalbandian's place in the eight-man Kooyong field will be taken by Brydan Klein, who won the boys' title at the Australian Open last year.
pi_55891482
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 06:44 schreef hayrabet het volgende:
shit man! nalbandian is bij de training van de aami classic in australie met marat safin zijn rug geblesseerd .ik zat te kijken en opeens werd hij vervangt
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_56046464
quote:
AO: Nalbandian snel verder

De als tiende geplaatste David Nalbandian heeft zich op de Australian Open geplaatst voor de tweede ronde. De Argentijn versloeg Robert Smeets met 6-1 6-1 en 7-6.

Nalbandian was snel klaar met de linkshandige Australiėr met Nederlandse roots. Ondanks fysieke problemen van Nalbandian was de partij na 103 minuten afgelopen.
sport1.nl

pi_56092218

pi_56108683
nalbandian speelde echt slecht vandaag 1ste en 2de set
pi_56112348
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 18:01 schreef hayrabet het volgende:
nalbandian speelde echt slecht vandaag 1ste en 2de set
Het is natuurlijk wel belangrijk om de eerste paar dagen ongeschonden uit de strijd te komen. Dat het niet altijd toptennis is, tja dat hoort er nu eenmaal bij .
pi_56123338
quote:
David Nalbandian (10) moest de eerste set prijsgeven tegen de thuisspeler Peter Luczak, 4-6. Daarna was de Argentijn de betere met 7-5 6-4 en 6-1.
pi_56138563
fysieke problemen? Nee toch
pi_56147761
Nalby denkt er het zijne van

pi_56147788
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 03:53 schreef wimderon het volgende:
pi_56156010
quote:
Schitterende foto
pi_56161224
'I'm not fat, I'm big boned'
  zaterdag 19 januari 2008 @ 20:24:20 #65
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_56161792
quote:

[ afbeelding ]
Dit lijkt me er een voor het topic Celebs onflatteus op de kiek.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_56170659
En de Australian Open zijn voorbij voor Nalbandian. David gaat er hard vanaf tegen Juan-Carlos Ferrero met 6-1 6-2 6-3
pi_56170729
wat ging er toch mis. Baan net iets te langzaam voor hem ?
pi_56170740
quote:
Op zondag 20 januari 2008 03:16 schreef TubewayDigital het volgende:
wat ging er toch mis. Baan net iets te langzaam voor hem ?
Baan heeft er naar mijn mening geen donder mee te maken. Service en forehand van Nalbandian waren nauwelijks aanwezig, en JCF stond gewoon erg sterk te spelen en te serveren. Geen schijn van kans vandaag voor Nalby helaas.
pi_56170748
Hij deed er ook weinig aan om er iets aan te veranderen.
That's all folks!
pi_56171769
quote:
AO: Ferrero in drie sets langs Nalbandian
sport1.nl

Juan Carlos Ferrero heeft opvallend makkelijk zijn derde ronde partij gewonnen van de Argentijn David Nalbandian. Nalbandian, als tiende geplaatst in Melbourne, verloor van de Spanjaard in drie sets met 6-1 6-2 en 6-3.

Ferrero, zelf als 22e geplaatst, speelde een heel solide wedstrijd. Hij sloeg 32 winners tegenover 21 onnodige fouten. Nalbandian daarentegen maakte 38 onnodige fouten, vooral aan de kant van zijn forehand. En die zocht de Spanjaard dan ook met regelmaat op. Nalbandian kwam in de partij tot maar dertien winners. Of de Argentijn nog last leek te hebben van zijn rugblessure was niet waarneembaar.

De wedstrijd stond eigenlijk voor gisteren op het programma, maar door de regenval kon de wedstrijd pas vandaag gespeeld worden. Dat gold ook voor de wedstrijd tussen David Ferrer en Vincent Spadea. Ferrer, als vijfde geplaatst, won de wedstrijd in drie sets met 6-3 6-3 en 6-2. De Spanjaarden Ferrero en Ferrer treffen elkaar nu in de vierde ronde.
pi_56171907

Geintje
pi_56171996
quote:
Op zondag 20 januari 2008 09:47 schreef TheGeneral het volgende:

Geintje
pi_56172588
oh same old NAlbandian...Maar ja, hij was écht ernstig geblesseerd geloof ik dus dit zegt nog niet heel veel...Maar wel een heleboel...Laten we hopen dat hij ergens zijn vorm weer kan oppakken, maar dit toernooi had ik er echt een hard hoofd in.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_56175405
ferrero speelde heel goed maar. nalbandian anticipeerde ook niet vind ik. misschien had het te maken dat de wedstrijd is verplaatst of de zenuwen of blessure of hij had zen dag gwn niet. maar ik heb in ieder geval nalbandian nooit zo slecht zien spelen .
pi_56182185

Vamos!
pi_56184548
lo die vond ik wel grappig .
pi_56186397
Wat een luiaard is het toch Beetje zittend tennissen..Ook mooie onderschrift plaatjes!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_56255665

He's deaddddd sexyy
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_56255717
Zeg Timster, laten we het een beetje gezellig houden !

Wordt tijd dat Nalby weer de resultaten voor zich doet spreken, want een kans op een carriere als fotomodel acht ik vrij klein
pi_56256065
Nalbandian, zoek jij eens uit wat zijn volgende toernooi wordt.
pi_56256294
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 18:41 schreef TheGeneral het volgende:
Nalbandian, zoek jij eens uit wat zijn volgende toernooi wordt.
Ik denk dat dat de Davis Cup tegen Engeland zal zijn (8-2 tot 10-2).
pi_56272054
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 18:24 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]

He's deaddddd sexyy
pi_56604900
quote:
Argentina in the driving seat
David Nalbandian scored a straight sets victory over world No. 235 Jamie Baker on the clay in Buenos Aires to give Argentina a 1-0 lead.

The Argentine was never troubled in the match which finished 61 63 63 and lasted just 1 hour 42 minutes. Next on court are Agustin Calleri and Alex Bogdanovic.

[ Bericht 8% gewijzigd door kleinzusje op 08-02-2008 17:00:45 (Zon gebruinde pic toegevoegd ;-)) ]
pi_56622402
Jamie Baker
pi_56622783
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 14:18 schreef TheGeneral het volgende:
Jamie Baker
Doet Fedje ook mee in de Davis Cup ?
pi_56622811

[ Bericht 55% gewijzigd door kleinzusje op 09-02-2008 17:40:23 (ach, ff spelen ;-)) ]
pi_56832286
quote:
Nalbandian begint gravelseizoen met winst

--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 19-feb-2008 09:52

David Nalbandian is het gravelseizoen uitstekend van start gegaan. In de eerste ronde van het ATP-toernooi in Buenos Aires rekende de Argentijn maandag af met de Australiėr Peter Luczak: 6-3, 6-3.

Nalbandian had tijdens zijn partij wel veel last van de wind. 'De eerste ronde is het altijd oppassen en die wind maakte het er vandaag zeker niet makkelijker op,' zei de Argentijn na afloop van de partij. In de tweede ronde speelt de nummer elf van de wereld tegen de Italiaan Fabio Fognini of zijn landgenoot Eduardo Schwank.

copatelmex
pi_56841846
Dank je KZ voor het bijhouden van het topic . Ik was hem heel even uit het oog verloren, maar mooi dat ie weer aan het spelen (lees: winnen) is

Trouwens ook gaaf dat Juan Monaco ook weer meedoet na zijn blessure in Chili
pi_56843118
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 18:44 schreef Nalbandian het volgende:
Dank je KZ voor het bijhouden van het topic . Ik was hem heel even uit het oog verloren, maar mooi dat ie weer aan het spelen (lees: winnen) is

Trouwens ook gaaf dat Juan Monaco ook weer meedoet na zijn blessure in Chili
YW !
pi_56877914
quote:
ATP Buenos Aires: Nalbandian in drie sets langs Fognini

Niet zonder moeite heeft David Nalbandian de kwartfinales van het toernoo in Buenos Aires bereikt. De Argentijn had drie sets nodig om de Italiaan Fabio Fognini onder de knie te krijgen: 7-6 4-6 6-3.
pi_56921736
quote:
Top seed David Nalbandian toughed out a gritty 4-6, 7-6(5), 6-4 win over seventh seed Potito Starace to reach his first semifinal of the year. Nalbandian dropped serve in the first game of the second set before rain halted play. The Argentine, cheered on by his home crowd, broke when the Italian served at 4-3. He then won the second set tie-break (after being down 3/4) and ultimately won the third set.

Ik dacht trouwens dat Starace geschorst was voor gokken op tenniswedstrijden .
pi_56922167
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 09:42 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik dacht trouwens dat Starace geschorst was voor gokken op tenniswedstrijden .
Die schorsing zit er al weer op. Hij heeft z'n geliefkoosde hardcourts down-under moeten missen
pi_56942572
lol, is er nooit een livestream van copatelmex?
pi_56943025
quote:
In Sunday’s final Acasuso will face compatriot and top seed David Nalbandian who crushed fourth-seeded Argentine Juan Ignacio Chela 6-1, 6-2. Nalbandian dropped just nine points on serve and converted four of five break points to wrap up his fourth straight victory (4-2) against Chela in 58 minutes.
pi_56946964

Held !!
pi_56954430
nalbandian wint copa telmex =). op naar acapulco.
pi_56954826
netjes..opnieuw teruggekomen van een set achterstand om de tweede in de TB te pakken
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_56963404
Nou hopen dat ie dit doortrekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')