Gelukkig, ook al denkt men van niet, snap zelfs ik datquote:Op donderdag 6 december 2007 21:04 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Schat....Andy Roddick + kwaliteitstopic = puur sarcasme
kleinzusje + een door haar geliefd onderwerp = volgebaggerd topicquote:Op donderdag 6 december 2007 21:04 schreef Nalbandian het volgende:
Schat....Andy Roddick + kwaliteitstopic = puur sarcasme
Heerlijke reactie KZquote:Op donderdag 6 december 2007 21:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Gelukkig, ook al denkt men van niet, snap zelfs ik dat![]()
Daarom ben ik ook zo dol op je
Je bent een kloon van Federer-fanquote:
Er zijn er wat onder ons die dat niet snappen, maar daar ben ik heel lief en beleefd tegenquote:
Ja, logisch..........quote:Op donderdag 6 december 2007 21:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je bent een kloon van Federer-fan.
Dude, ff dimmen jaquote:Op donderdag 6 december 2007 21:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je bent een kloon van Federer-fan.
Oh, Brucert, ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik ben zo verwend gisterenquote:
Doe eens aardig tegen de schaatsfansquote:Op donderdag 6 december 2007 21:39 schreef kleinzusje het volgende:
PS. zijn alle zure schaats posters "van vroeger" al aan het kotsen ? op de nieuwe SC stijl![]()
[Federer-fan mode] zeg, doe eens niet zo onaardig tegen Kleinzusjequote:Op donderdag 6 december 2007 21:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Doe eens aardig tegen de schaatsfans.
Precies KZ, ik ben ook een schaatsfanquote:Op donderdag 6 december 2007 21:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jonge............. Ik ben net zo ontzettend afgemaakt in voetbalquote:Op donderdag 6 december 2007 21:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies KZ, ik ben ook een schaatsfan
Bronquote:Op donderdag 6 december 2007 21:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jonge............. Ik ben net zo ontzettend afgemaakt in voetbal![]()
Mag ik ff mn frustratie hier uitleven
Okquote:Op donderdag 6 december 2007 21:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
HOMOquote:Op donderdag 6 december 2007 21:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies KZ, ik ben ook een schaatsfan
Vertelquote:Op donderdag 6 december 2007 21:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Oh, Brucert, ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik ben zo verwend gisteren
18 cm kloppend vleesquote:
Nou, de zak had een Andydekbedhoesje laten drukkenquote: