Gelukkig, ook al denkt men van niet, snap zelfs ik datquote:Op donderdag 6 december 2007 21:04 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Schat....Andy Roddick + kwaliteitstopic = puur sarcasme
kleinzusje + een door haar geliefd onderwerp = volgebaggerd topicquote:Op donderdag 6 december 2007 21:04 schreef Nalbandian het volgende:
Schat....Andy Roddick + kwaliteitstopic = puur sarcasme
Heerlijke reactie KZquote:Op donderdag 6 december 2007 21:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Gelukkig, ook al denkt men van niet, snap zelfs ik dat![]()
Daarom ben ik ook zo dol op je
Je bent een kloon van Federer-fanquote:
Er zijn er wat onder ons die dat niet snappen, maar daar ben ik heel lief en beleefd tegenquote:
Ja, logisch..........quote:Op donderdag 6 december 2007 21:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je bent een kloon van Federer-fan.
Dude, ff dimmen jaquote:Op donderdag 6 december 2007 21:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je bent een kloon van Federer-fan.
Oh, Brucert, ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik ben zo verwend gisterenquote:
Doe eens aardig tegen de schaatsfansquote:Op donderdag 6 december 2007 21:39 schreef kleinzusje het volgende:
PS. zijn alle zure schaats posters "van vroeger" al aan het kotsen ? op de nieuwe SC stijl![]()
[Federer-fan mode] zeg, doe eens niet zo onaardig tegen Kleinzusjequote:Op donderdag 6 december 2007 21:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Doe eens aardig tegen de schaatsfans.
Precies KZ, ik ben ook een schaatsfanquote:Op donderdag 6 december 2007 21:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jonge............. Ik ben net zo ontzettend afgemaakt in voetbalquote:Op donderdag 6 december 2007 21:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies KZ, ik ben ook een schaatsfan
Bronquote:Op donderdag 6 december 2007 21:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jonge............. Ik ben net zo ontzettend afgemaakt in voetbal![]()
Mag ik ff mn frustratie hier uitleven
Okquote:Op donderdag 6 december 2007 21:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
HOMOquote:Op donderdag 6 december 2007 21:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies KZ, ik ben ook een schaatsfan
Vertelquote:Op donderdag 6 december 2007 21:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Oh, Brucert, ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik ben zo verwend gisteren
18 cm kloppend vleesquote:
Nou, de zak had een Andydekbedhoesje laten drukkenquote:
Rustig jij hequote:
Je kan de ontkenningsfase wel uit zijn, een fase overslaan is weer wat veel van 't goedequote:
quote:Op donderdag 6 december 2007 22:23 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Noemen ze een rolator tegenwoordig zo?
Welke fase slaat die schat dan over ?quote:Op donderdag 6 december 2007 22:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je kan de ontkenningsfase wel uit zijn, een fase overslaan is weer wat veel van 't goede.
?quote:Op donderdag 6 december 2007 22:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je kan de ontkenningsfase wel uit zijn, een fase overslaan is weer wat veel van 't goede.
quote:Op donderdag 6 december 2007 22:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
ontkenningsfase --> ik ben geen homo, ik ben geen homo
net-uit-ontkenning-maar-nog-niet-bekenningfase --> ik wel homo, maar ik zeg 't lekker niet
bekenningsfase --> ik ben homo + [insert gore details]
dat dus.
quote:Op donderdag 6 december 2007 22:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
ontkenningsfase --> ik ben geen homo, ik ben geen homo
net-uit-ontkenning-maar-nog-niet-bekenningfase --> ik wel homo, maar ik zeg 't lekker niet
bekenningsfase --> ik ben homo + [insert gore details]
dat dus.
quote:Op donderdag 6 december 2007 22:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik denk daar helemaal niet over na, ik constateer alleen. Ik zie een causaal verband tussen het niveau van jou posts en 't uit de ontkenningsfase zijn
.
wil je er geen reserve hebben, voor als deze stuk gaatquote:Op donderdag 6 december 2007 22:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
wrom denk je dat ik hem ga ruilen
Lief, niet weg gaan !!!quote:Op donderdag 6 december 2007 22:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]die opmerkingen maakte ik ook al jaren geleden maar goed... stoor je er maar lekker aan, het zal me jeuken
Ik ga ook niet weg hoorquote:Op donderdag 6 december 2007 22:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Lief, niet weg gaan !!!
Ik wil juist heel graag hier het met je over dit hebben. Tis misschien niet te snappen en serieus, maar je hebt mn hart gestolen en ik weet er "iets"van
Ok, mag ik dan ff iets serieus zeggen ?quote:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 6 december 2007 22:42 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
wil je er geen reserve hebben, voor als deze stuk gaat
quote:Op donderdag 6 december 2007 22:46 schreef kleinzusje het volgende:
ok, mag ik dan ff iets serieus zeggen ?
quote:Op donderdag 6 december 2007 22:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ok, mag ik dan ff iets serieus zeggen ?
Ok, ( door aandachtsgeilmokkel ff iets over mezelf, excusesquote:
wow, het gebeurt me niet vaak maar hier ben ik even heel stil vanquote:Op donderdag 6 december 2007 22:56 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ok, ( door aandachtsgeilmokkel ff iets over mezelf, excuses)
Ik ben geboren en getogen in Amsterdam, mn beste vriend is homo. Die ken ik al mn hele leven. Hij heeft me heel veel geleerd over "wat normaal taalgebruik is en wat niet"
Hij adviseerde mij bijvoorbeeld om niet te vragen of iemand een vriend/ vriendin had, maar een relatie............. + nog veel meer dingen. Ik kom uit een hippe familie, waar veel kon en mocht.
Tevens weet ik, ook uit ervaring, hoe bekrompen Nederland kan zijn en hoe veel mensen van buiten Nederland denken dat het hier "ok is om homo te zijn"
BULLSHIT !!!
Zelfs in Amsterdam is het nog steeds niet normaal, helaas !
In de voetbalwereld is het een taboe, bij mannen is het vaak "not-done", sportmannen maken er vaak grappen over etc. etc.
Ik heb je gevolgd, ken je verhaal van FOK! en heb respect voor je openheid, je schaamte die je eerlijk hebt verwoord en je verhaal van afgelopen dagen over je coming out bij je ouders ! Tevens vind ik het super dapper en moedig dat je op voetbal post, daar, naar mijn kleine kennis, wordt geaccepteerd en je 1 van de mannen bent !
Er zijn er maar weinig die dat jou na doen........
Ik ken je niet, maar heb je lief en bewonder je durf xxx
Lieverd, ik ben een rare, maar voel je............. dikke kus en het komt uit mn hart xxxquote:Op donderdag 6 december 2007 23:02 schreef TheVulture het volgende:
KZ nogmaals thanks, ik ga nu lekker slapen... bis morgen![]()
![]()
Dag kanjertquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |