Inderdaad.quote:Op maandag 26 november 2007 18:03 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou LiLo wel doen, zoals ze eruit ziet op die picca bovenaan.
tvp
Ik vind haar er hier best gezond uitzien. Ze trekt alleen een gek gezicht, dat dan wel weer.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:21 schreef Smash-it het volgende:
[..]
I know what you mean. Ik kan iedere foto van Britney wel blijven posten hier..
[ afbeelding ]
Het is toch ook onflatteus op de kiek, niet ongezond op de kiekquote:Op donderdag 29 november 2007 09:11 schreef arneaux het volgende:
Ik vind haar er hier best gezond uitzien. Ze trekt alleen een gek gezicht, dat dan wel weer.
Love don't cost a thing.quote:Op donderdag 29 november 2007 11:47 schreef Copycat het volgende:
Die bovenste is toch JLO uit die clip 'Jenny from the block'?
Oh ja. Vandaar natuurlijk de verwarring met Jeniffer Love Hewitt..quote:
Google is toch helaas niet feilloos.quote:Op donderdag 29 november 2007 11:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja. Vandaar natuurlijk de verwarring met Jeniffer Love Hewitt..
Ja ik zeg toch ook niet dattie hier verkeerd staat of wel. Doe maar gewoon rustig hoor.quote:Op donderdag 29 november 2007 10:56 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Het is toch ook onflatteus op de kiek, niet ongezond op de kiek
Jennifer Love Hewit, gekke kop en zij was toch altijd onwijs dun??
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, dat mag niet echt zijn.quote:Op donderdag 29 november 2007 10:56 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Het is toch ook onflatteus op de kiek, niet ongezond op de kiek
Jennifer Love Hewit, gekke kop en zij was toch altijd onwijs dun??
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ushi says Hai!quote:
Wat een prachtige broel en schoenen! Waar zou ze die vandaan hebbenquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:07 schreef Kings het volgende:
Ik weet dat velen van jullie britney moe zijn, maar moest deze toch even posten:
[ afbeelding ]
Dat JE achter spuit kan je rustig weg laten.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:33 schreef rena het volgende:
Hij heeft volgens mij wel eens toegegeven dat hij af en toe een spuitje botox neemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |