Dat viel me ook op. Z'n sound is fijn, gisteren zong hij uitstekend. Gevoelsmatig heb ik m'n twijfels of hij echt ver komt.quote:Op zondag 25 november 2007 11:09 schreef sbientje het volgende:
verschrikkelijke engels uitspraak heeft hij...
Als hij de laatste 12 haalt... tja, waarom niet.quote:Op zondag 25 november 2007 12:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat viel me ook op. Z'n sound is fijn, gisteren zong hij uitstekend. Gevoelsmatig heb ik m'n twijfels of hij echt ver komt.
Hij kijkt alsof hij iets vies ruikt. Ook ziet hij er uit alsof hij te weinig geslapen heeft/net wakker is/al 7 dagen geen bed heeft gezien.quote:Op maandag 26 november 2007 13:29 schreef Together het volgende:
[ afbeelding ]
Ik begrijp echt niet wat er zo speciaal is aan zijn uitstraling.
Op foto's is die lelijk.quote:Op maandag 26 november 2007 13:29 schreef Together het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft dezelfde onderkin als Dennis uit DGKquote:Op maandag 26 november 2007 13:29 schreef Together het volgende:
[ afbeelding ]
Nou nee, sorry, ik zie het echt niet hoor!quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:11 schreef BVO het volgende:
Maar dat hij hordes tienermeisjes in vervoering zal brengen moet je toch niet verbazen, T.
Deze zachte, vrolijke meneer!quote:
quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik begin pas jaloers te worden als ie wint en geld krijgt.
Nee Ollie is veeel leuker en bete!quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:17 schreef Together het volgende:
Als hij de liveshows haalt wordt hij mijn grootste ergernis. De Serge van deze Idols.
Nou Nigel is ook wel een hoog nummertje. Nummer 2. Ze kunnen nog wel wisselen van plek!quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:04 schreef BVO het volgende:
Meen je dat nou...?
Ik vond de manier hoe snel hij die 4 Idols lampjes kreeg wel eng.
Je begint echt steeds gayer te worden.quote:
quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je begint echt steeds gayer te worden.(zie ook je Rihanna ondertitel)
Knappe vent wel ja, maar niet mijn type. Hij weet de homo in mij niet te beroerenquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je vindt hem gewoon een lekkerding.
Ollies stem is echt ver onder de maat.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou Nigel is ook wel een hoog nummertje. Nummer 2. Ze kunnen nog wel wisselen van plek!
Er zitten dit keer eindelijk goede mannelijke stemmen tussen.
idd.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je vindt hem gewoon een lekkerding.
Ollie is gewoon goed. Hij is totaal niet arrogant en heeft bewezen niet op te geven, en er voor te knokken. Zangtechnisch gezien kan ik wel zeggen dat Ollie hoog scoort.quote:Ik vond hem gisteren ook best goed, ik vind hem nog wel steeds een kneus
Ik vind hem ook zeker niet slecht, ik denk dat zijn uitspraak soms wat vreemd klinkt omdat hij uit venlo komt. Hij praat toch ook met accent? Of ben ik nu in de war.quote:Op zondag 2 december 2007 17:40 schreef xamderzone het volgende:
[..]
Ollie is gewoon goed. Hij is totaal niet arrogant en heeft bewezen niet op te geven, en er voor te knokken. Zangtechnisch gezien kan ik wel zeggen dat Ollie hoog scoort.
Zijn idols gehalte zit ook goed. Je ziet hem niet voor niets zo vaak in beeld!
En om hem een kneus te noemen vind ik gewoon triest. Kom dan met feiten.
Ik vind hem net iets te aandachtsgeil.... ik ben meer een type van doe maar gewoon en zing fantastisch dan in je boxershort onder de douche te gaan staan en vervolgens met een nog strakkere boxer in beeld te gaan staan schudden, dan vind ik je een kneusquote:Op zondag 2 december 2007 17:40 schreef xamderzone het volgende:
[..]
Ollie is gewoon goed. Hij is totaal niet arrogant en heeft bewezen niet op te geven, en er voor te knokken. Zangtechnisch gezien kan ik wel zeggen dat Ollie hoog scoort.
Ollie zingt matig en ondergemiddeld en gaat door vanwege zijn zogenaamde geilheid. Niks mis mee, maar kom dan niet met zijn 'uitstekende zangtechniek', kom op zeg.quote:Op zondag 2 december 2007 17:40 schreef xamderzone het volgende:
[..]
...idols is een show...hopelijk geloof jij niet dat alles wat er in deze show gebeurd "spontaan" zal zijn...quote:dan in je boxershort onder de douche te gaan staan en vervolgens met een nog strakkere boxer in beeld te gaan staan schudden,
...hij is uiteindelijk degene die het doet...degene die het ook had kunnen weigeren...quote:Op zondag 2 december 2007 18:09 schreef xamderzone het volgende:
[..]
...idols is een show...hopelijk geloof jij niet dat alles wat er in deze show gebeurd "spontaan" zal zijn...
Ik vind Ollie persoonlijk zeer goed zingen ja. En ik dacht niet dat mijn woorden 'uitstekende zangtechniek', waren...maargoed, overdrijven is natuurlijk ook een kunst.quote:'uitstekende zangtechniek',
Inderdaad, je moet er wat voor over hebben!quote:...hij is uiteindelijk degene die het doet...degene die het ook had kunnen weigeren...
Om als een kneus over te komen? Inderdaad ja.quote:Op zondag 2 december 2007 18:12 schreef xamderzone het volgende:
[..]
Inderdaad, je moet er wat voor over hebben!
Ja en gezien de vele reacties (of ze nou positief of negatief zijn) toch met succes ;-)quote:Nee, serieus, hij doet maar een eind raak, maar om te zeggen dat het niet spontaan is boeit natuurlijk niet, hij doet het uiteindelijk zelf.
Vele reacties, dat valt wel mee toch? Niks meer dan op een ander.quote:Op zondag 2 december 2007 18:17 schreef xamderzone het volgende:
[..]
Ja en gezien de vele reacties (of ze nou positief of negatief zijn) toch met succes ;-)
Amen!
quote:Op zondag 2 december 2007 18:05 schreef BVO het volgende:
[..]
en gaat door vanwege zijn zogenaamde geilheid.
Ik kijk dan niet alleen naar forums...zucht.quote:Vele reacties, dat valt wel mee toch? Niks meer dan op een ander.
Oh, daar heb je wel gelijk in idd, op straat praat iedereen over hemquote:Op zondag 2 december 2007 18:30 schreef xamderzone het volgende:
[..]
Ik kijk dan niet alleen naar forums...zucht.
Er is zelfs een strip van 'mquote:Op zondag 2 december 2007 18:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh, daar heb je wel gelijk in idd, op straat praat iedereen over hem.
quote:Op zondag 2 december 2007 18:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh, daar heb je wel gelijk in idd, op straat praat iedereen over hem.
Ach ach, men zou je bijna zielig kunnen vinden... :-)quote:Ik had vroeger een knuffelolifantje dat Ollie heette. Die naam deed me altijd denken aan mijn prille jeugd, een gelukkige tijd vol fijne herinneringen, maar dhr. Du Croix heeft dit voorgoed verpest.
Heet hij echt zo?quote:Op zondag 2 december 2007 18:52 schreef Mrsgod het volgende:
Zijn achternaam ook echt he!Du Croix, hoe sjiek
Jammer dat het geld op was toen z'n ouders zijn voornaam moesten kiezenquote:Op zondag 2 december 2007 18:52 schreef Mrsgod het volgende:
Zijn achternaam ook echt he!Du Croix, hoe sjiek
quote:Op zondag 2 december 2007 18:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jammer dat het geld op was toen z'n ouders zijn voornaam moesten kiezen
Olivier, denk ik dan (op z'n Frans). Past wel bij zijn achternaam.quote:Op zondag 2 december 2007 19:04 schreef Mrsgod het volgende:
Is dat niet gewoon een afkorting voor iets ofzo?Zijn naam. Olliver oid.
quote:Op zondag 2 december 2007 18:11 schreef xamderzone het volgende:
[..]
Ik vind Ollie persoonlijk zeer goed zingen ja.
quote:maargoed, overdrijven is natuurlijk ook een kunst.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:10 schreef Mrsgod het volgende:
En wat een mindfuckers again!![]()
![]()
![]()
Ik dacht al waar gaat dit over, als die boerenlul door kan, kan ollie dat ook, damn.
ik vind hem terrecht door.
Volgens mij ging ik nog meer kapot dan ollie zelf, jezùsquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Damn, had ik ook!!!! Ik ging helemaal flippen!!!!!!!!!!!!!!
En inderdaad, en terecht dat hij door is!!!
Als je naar zijn stem luisterd, precies wat gordon zegt, dan weet je gewoon dat hij zoveel eruit kan gooien. Tenminste dat is wel wat ik denk, alleen hij heeft het nog niet echt gedaan. We zien het vanzelf volgende week!quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:11 schreef PeRi het volgende:
Goed genoeg voor een boyband, maar solo weet ik niet..
Precies. Kijk naar Jim...quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:13 schreef Dizer het volgende:
Hij zal wel heel ver komen. Ziet er leuk uit dus die gaat stemmen winnen.
En zingt beterquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:14 schreef Mrsgod het volgende:
[..]
Precies. Kijk naar Jim...![]()
Daarbij is Ollie gewoon 100x toffer.
Maar na een tijdje is men hem zat denk ik. Het is geen topzanger. (wel een fijne sound)quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:13 schreef Dizer het volgende:
Hij zal wel heel ver komen. Ziet er leuk uit dus die gaat stemmen winnen.
Ik hoop het eigenlijk. Ik ben er niet zo weg van.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maar na een tijdje is men hem zat denk ik. Het is geen topzanger. (wel een fijne sound)
Hell no.quote:
In die vorige 100 talentenshows al meer dan genoeg hoor.quote:Op zondag 9 december 2007 00:16 schreef Dizer het volgende:
Weet je, we hebben te weinig van ollie nog gezien om daar over te oordelen.
Ik dacht dat ie uit Tilburg kwam? Tenminste,quote:Op zondag 9 december 2007 00:19 schreef BVO het volgende:
Klopt. Beiden uit Venlo.
Post ze danquote:Op zondag 9 december 2007 13:58 schreef Chantyxx het volgende:
wat een leuke fotos:)
Die vind ik ook leuk... wil ik ook wetenquote:Op zondag 9 december 2007 15:53 schreef youdance het volgende:
weet iemand waar Ollie dit zwarte vestje/gillet gekocht heeft? ik wil em ook graag hebben..![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kunnen we die Ollie niet even mailen ofzo.. heb jij zijn email adres..?quote:Op zondag 9 december 2007 15:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die vind ik ook leuk... wil ik ook weten.
Jij bent grappigquote:Op zondag 9 december 2007 15:58 schreef youdance het volgende:
[..]
kunnen we die Ollie niet even mailen ofzo.. heb jij zijn email adres..?
ja maar niet dezelfde qua vorm..quote:Op zondag 9 december 2007 16:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij bent grappig.
Sorry, 1 loopje in de kalverstraat en heb zo een gillet te pakken
neuken?..quote:Op zondag 9 december 2007 18:03 schreef charmed_angel het volgende:
Leuke foto... ik begin hem steeds minder te vinden...
Welkom Youdanceop fok
quote:Op maandag 10 december 2007 00:08 schreef sbientje het volgende:
ik vind jim toch wel de betere zanger hoor, als ik dan moet kiezen. maar ollie ziet er beter uitik vond m met gemillimeterd haar wel ietsje sexier
Mee eens. Het is een breezeridool, de Serge van deze Idols.quote:Op maandag 10 december 2007 10:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Aan hem ga ik me denk ik ergeren dit jaar. Gezien de reacties hier.
Sergequote:Op maandag 10 december 2007 11:29 schreef Together het volgende:
[..]
Mee eens. Het is een breezeridool, de Serge van deze Idols.
quote:Op maandag 10 december 2007 21:24 schreef Chantyxx het volgende:
-edit- je hebt een rotsite : - )))))
Prolly omdat je een kerel bent en heteroquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:42 schreef Together het volgende:
Wat is het verschil dan? Ik vind Ollie nou niet bepaald een briljante zanger, als hij ver komt zal dat meer te maken hebben met zijn uitstraling die blijkbaar een enorme aantrekkingskracht heeft op bepaalde meisjes. (Waar ik eigenlijk ook weinig van begrijp, maar goed.)
quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:30 schreef Together het volgende:
Verschrikkelijk dat hij door is. De rotte appel van dit seizoen.
Ik begrijp het ook niet zo, hij heeft gluiperige oogjes en verder is 'ie nou ook niet bijzonder interessant.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:42 schreef Together het volgende:
Wat is het verschil dan? Ik vind Ollie nou niet bepaald een briljante zanger, als hij ver komt zal dat meer te maken hebben met zijn uitstraling die blijkbaar een enorme aantrekkingskracht heeft op bepaalde meisjes. (Waar ik eigenlijk ook weinig van begrijp, maar goed.)
Neil heeft een eigen geluid. Oke, de rest van hem is kut, maar Ollie... het is gewoon niks. Te safe, te... te "ik val bij SYWBAP al vroeg af"-gehalte.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:32 schreef Woelli het volgende:
[..]
Daar hebben we Neil dit jaar voor
Hij heeft aanwezige trapezius spieren, waarschijnlijk door het trainen dus. Heeft ie nogwel schouders.quote:Op zondag 16 december 2007 12:58 schreef Together het volgende:
[..]
Waar zijn zijn schouders eigenlijk gebleven?
Er stond dat hij homo is he. Maar dat is dus bullshit, heeft zelf een vriendin geloof ik.quote:
Och, dan is hij lang niet de eerste hoorquote:Op zondag 16 december 2007 18:47 schreef Cairon het volgende:
en dan heeft onze Ollie heel wat uit te leggen aan zijn 'dinnetje.
LOLliequote:Op zondag 16 december 2007 18:50 schreef Cairon het volgende:
het doet me goed te weten dat ik meer kans maak dan een willekeurige bakvis die wegglibbert op de bank iedere zaterdag![]()
Divine justice!
100% mee eensquote:Op zondag 16 december 2007 19:45 schreef Zhenar het volgende:
Ik vond hem echt kut in de liveshow trouwens. Zijn stem is iel en zijn hoofd zag er eng en glimmend uit
Ziet er goed uitquote:Op maandag 17 december 2007 12:51 schreef Svensational het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Dat was altijd al zo hoor, hij zong nu niet opeens minder oid. Ik snapte al niet dat je hem zo goed vond, omdat je normaal wel een aardige smaak hebtquote:Op zondag 16 december 2007 20:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
100% mee eens.
Eigenlijk vond ik hem een van de minste.
Maar dat vind 90% van de kandidaten van zichzelfquote:Op woensdag 19 december 2007 18:42 schreef Eveli het volgende:
Eerst vond ik 'em wel leuk, maar sinds de laatste liveshow nu meer. Volgens mij vind 'ie zichzelf namelijk ook vrij leuk.
Mja, maar daar vind ik het wat minder irritant bij, alhoewel het bij Nathalie soms ook tegen het randje zit. Maar Ferry was nog het ergste van allemaal, maar die is eruit.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:52 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar dat vind 90% van de kandidaten van zichzelf
Sterker nog, hij behoort tot de bottom three. Ook qua uitstraling trouwens. Ik hoop dat het publiek hem vanavond naar huis stuurt, maar helaas zal dat wel ijdele hoop zijn.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:31 schreef Eveli het volgende:
Maar om ontopic te blijven, ik hoop dat Ollie er ook snel uit vliegt. Hij behoort qua zang in ieder geval niet tot de beste van de finalisten.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:18 schreef Svensational het volgende:
De Woellie's van NL hebben gestemd.
Whehequote:Op zondag 23 december 2007 00:01 schreef Together het volgende:
Belachelijk dat hij door is. Sven verwoordde het mooi:
[..]
Er zou een vrijheidsstraf moeten staan op het uitvoeren van dat soort nummers terwijl je onder de 40 bent.quote:Op zondag 23 december 2007 16:43 schreef BVO het volgende:
Hij ziet er wel oke uit lijkt me. Maar dat is ook alles. Zijn stem is ondergemiddeld, hij heeft geen persoonlijkheid. En Sinatra kiezen terwijl je weet (neem ik aan) dat je niet de beste zanger bent is zo dom.
Enorm ja.quote:Op zondag 23 december 2007 14:32 schreef alwaysthebest het volgende:
Hij heeft een rare mimiek.
Oliver, tenminste zo werd hij vroeger genoemd.quote:Op zondag 23 december 2007 10:02 schreef Leigh het volgende:
Wie noemt z'n kind nu Ollie? They never gave him a chance, did they?
quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:45 schreef portable het volgende:
wat een sukkel, hoop dat ie eruit gaat
Precies wat ik dacht.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:25 schreef fayle het volgende:
Habba!
Hij kreeg natuurlijk stemmen van verliefde meisjes - maar já! nu is hij bezet en dusssss exit.
Nee, het schijnt dat Ollie's exit te wijten is aan een gebrek aan talent. Dacht ik gehoord te hebben hoor.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:39 schreef Woelli het volgende:
Na Sandy, Nu ook Ollie exit door de beroemde opmerking?
We hebben Neil toch nogquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:27 schreef Svensational het volgende:
Ik zal 'm missen.
Tjah Sandy dus ook?quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, het schijnt dat Ollie's exit te wijten is aan een gebrek aan talent. Dacht ik gehoord te hebben hoor.
Ja, ik vond ook dat hij het nummer zonder overtuiging bracht.quote:Op zondag 30 december 2007 12:32 schreef J-net het volgende:
Die stond een partij ongeinteresseerd te zingen zeg gisteren, blij dat ie eruit is.
Hij is geen vrijgezel meer, denk dat dat hem veel stemmen heeft gekost in deze categorie.quote:Op zondag 30 december 2007 00:00 schreef Kleihe het volgende:
Mooi zo, was er live bij, maar ben voor de uitslag naar huis gegaan. Had het niet verwacht dat ie eruit ging want al die meiden zaten te sms en en gillen, ongelooflijk, zo slecht was ie en toch allemaal stemmen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |